|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:*James Earl Jones modus* DESINTEGRATED Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: euh....morgen dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Veel plezier morgen kerel, waar gaat het plaats vinden? We willen natuurlijk wel foto's zien he, hoe decadenter hoe beter!! |
|
Van harte. Weet je het héél zeker? Fijne dag morgen Bruce Banner |
|
Vanavond heeft ie nog een hengstenbal in de gaybar |
|
Thanks Janus und Lainus! In een kasteel aan zee in de buurt van Gdansk. Toko is voor heel de weekend van ons. Koets, vuurwerk, band, the full monty! Feest op zaterdag, feest op zondag en voor een klein gezelschap nog op maandag. Ik zal je van de meest decadente foto's voorzien Jenje. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-06-2006 16:16] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ziet er erg mooi uit. Sprookjesachtig. Wens veel plezier morgen, en veel geluk voor de toekomst On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Phat man .... Maar je trouwt dan in Polen dus, moet je dan nog wat in Nederland daarmee doen? Neem aan dat dat wel geldig is .. maar zal vast wat papierwerk achter zitten |
|
Thanks Zillah quote: Nee hoor. Ik moet alleen de papieren bij het stadhuis deponeren, c'est tout. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Goh, dat valt me mee .... Maarrreee jij gaat natuurlijk wel in het wit he |
|
Cumshot-wit heet dat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wauw! Mooie plek zover ik kan zien. Mogen wij allemaal wat foto's zien van de trouwende Chelman? Veel geluk man! Enne sterkte hehehe |
|
Wow, nice Chel! Euhm, geniet ervan, en veel geluk kerel |
|
Wauw, te gek hoor! Heel veel plezier morgen en veel geluk verder natuurlijk! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gracias aan allen. Een ding is zeker. Vanavond tussen 18 en 20 ga ik toch meer aan mijn nagels bijten dan morgen.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ben je zo zeker van je zaak voor morgen, of voorspelt deze opmerking niet veel goeds... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Chelman, ook nog een huwelijksreis? |
|
quote: Chel gaat 10 dagen door Duitsland touren Bruce Banner |
|
quote: Nou, wacht maar eens af. Ik dacht dat het ook wel mee zou vallen, maar op het moment zelf was ik dood en dood nerveus. Vooral bang om flauw te vallen. Maarre... trouw ze! |
|
quote: WTF! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ok dan! Van harte en een geweldige dag toegewenst! En de rest van jullie leven samen natuurlijk, enzo.. Enne.. damn, wat een geweldige plek om te trouwen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Thanks Allen! Ikke benne weg! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maak er een mooi feest van, maar daar twijfel ik niet aan |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |