![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tja het was hun keuze.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Waarom niet, het gaat erom wat zij willen, niet of jij het al dan niet gepast, leuk whatever vindt. ![]() |
|
quote: waar haal je dat waanidee nou vandaan? ![]() |
|
quote: ![]() waarom typ je dit dan?? ![]() |
|
quote: omdat dat een goede allesomvattende opmerking was. ![]() |
|
Damn, nooit gedacht aan dat spiritele vlakdinges. Wat nu. Ik heb wel een bezem, dus het begin is er. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
en een vrouw, ook niet onbelangrijk Je moeder. ![]() |
|
Dat in tegenstelling tot de meeste rukkers die hier posten. ![]() ![]() |
|
ja, want zonder dat ben je niets natuurlijk. zaadslikker. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Dat bedoeld hij niet schat ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: quote: Als dat niet schoon maken wordt. ![]() |
|
quote: quote: :')!! ![]() |
|
Even van de gelegenheid gebruik maken om Aaargh en Meneer Aaargh te feliciteren met hun huwelijk ![]() ![]() ![]() |
|
Dat mag. En bedankt. Normal service has been resumed. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: ook gefeli ben je in het wit getrouwd? of je partner wellicht? ![]() |
|
quote: Ik ben in het stadsdeelkantoor getrouwd. En dat is zwart. ![]() Ouders, broers, zussen en de beste vriend van Meneer Aaargh met zijn vrouw, "Ja!" "Ja!" Gefeliciteerd! Champagne, taart, Argentijnse ossenhaas en iedereen weer naar huis. Hopla! Het is allemaal net zo ingewikkeld als je het zelf maakt, en Meneer Aaargh en ik zijn niet zo ingewikkeld, dus ja... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
beetje jammer .. die ossenhaas ![]() |
|
Niks mis met ossenhaas. ![]() |
|
quote: Precies, niks niet moeilijk doen. Gesteerd dame ![]() ![]() |
|
quote: Thanks love! ![]() En de ossenhaas kon naar keuze ook vervangen worden door entrecote of een moot zalm. Dus ach... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Hey, zomaar een beetje trouwen, Pffffffffffffff.... Gefeliciteerd deerne! ![]() Boeiender ![]() |
|
Idd, gefeli! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Goedzo! En gefeliciteerd. Mag de leadzangeres van WSK wel getrouwd zijn trouwens? Lijkt me een fikse downer voor de puberende mannelijke fans ... ![]() |
|
quote: Van harte dan maar.. * daar moet op gedronken worden.. * Lijk wel een beetje op wat wij gedaan hebben. ( vroegah) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |