|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
FUCK het is een christen!!! Hang em high! |
|
Metal-luisteraars maken kindje Jezus verdrietig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hmmz, dat vind ik toch wel een minder prettige gedachte, dat trouwen met iemand waar je daarna pas mee gaat samenwonen. Ik beschouw zelf trouwen toch als de laatste stap, als dat je er eigenlijk van verzekerd bent dat alles goed zal blijven gaan. Ik zou er niet voor 100% zeker van kunnen zijn als dat er na het trouwen nog grote veranderingen plaatsvinden in de relatie. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Mja maar toch.. je hebt wel een leeftijd waar je nog veel zal veranderen. Zeker als je beide nog naar school gaat. Maarja als jij de stap wil wagen moet je dat vooral doen. |
|
quote: Inderdaad ja. Ik neem al mijn woorden terug. Ik denk dat jullie best nu al kunnen trouwen. Dit omdat christenen toch een allesbehalve ideale relatie kunnen hebben. Al die levenservaring heb je niet nodig, je hebt de bijbel. Doe je het wel wat rustig aan met het nageslacht? De wereld is al zo vol... Zenial |
|
quote: Ja. En joden eten kleine kinderen op. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
-1. |
|
@Judge. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-01-2007 17:16] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
@slechtheid [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-01-2007 17:19] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Moslims blazen kinderen op Joden eten kinderen op Christenen voeden kinderen op ? I am the 1%. |
|
Belgen sluiten kinderen op .. |
|
Damn, typtyfus [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 09-01-2007 17:32] |
|
quote:Die was voor Zenial |
|
quote: In combinatie met je avatar... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Ik vind het ook niet nodig, echter.. als je samen een huis koopt ben je door te trouwen in 1 keer van een bult papierwerk af. En het kost ook nog eens bijna niets. Maar, op 1 of andere manier kleeft er toch iets nostalgisch aan waardoor het wel leuk was. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:The Jews shapeshifted into an old lady and old man. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gaaf dat jij alle christenen kent en weet hoe ze in het leven staan! |
|
quote: Zo dachten wij er hier ook altijd over, duurde 10 jaar totdat we er anders over dachten. En toen zijn we dus getrouwd. Oja, ik heb dit topic zelf aangemaakt, hehe. Kinderen is wat anders, dat duurt blijkbaar langer, hehehe. |
|
quote: Tja, daar ben ik dan al te laat mee Wij hebben samen al een huis gekocht en hebben de bulten papierwerk dus al geregeld. quote: Dat vind ik dus ook. Ergens in m'n hoofd is er een stemmetje dat blijft zeggen dat het toch wel romantisch is en een bezegeling van een (in ons geval) jarenlange relatie. (Ennn uiteraard hoort daar een heerschend feest bij, als de tijd rijp is). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wat dacht je van Kinderen? Als je trouwt ben je ook van een hoop regels en aanvragen af om je kinderen te mogen houden mocht je partner iets overkomen... Herman van de bakker |
|
Precies.. het is allemaal een stuk prettiger geregeld zonder gesodemieter. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mmm, dan moet ik ook maar eens aan de bak misschien... ik ben 34 heb 2 kinderen en nix geregeld.... Herman van de bakker |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |