![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
trouwen is zo 2003! ![]() ![]() ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Gefeliciteerd Chelman. ![]() ![]() |
|
Ik weet niet of iemand het al gepost heeft, maar zou je niet op 6 juni '06 gaan trouwen? ![]() vet trui man! Gefeliciteerd ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Eeej Mike, gefeli kerel! ![]() Hoeveel belastingvoordeel levert dit je nou op? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Een vriend van me gaat dat ook al doen.. ik vond 't zelf wel grappig, maar een beetje een typisch geval van 'mwoah'.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Proficiat kerel!! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:IDD Ik denk dat het 17 juni 06 gaat worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
nog een dik jaartje aankloten dan! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Hehe, eerst een jaartje samenwonen. Proeftermijn. ![]() Wel ben ik nu al bezig met het bespreken van een kocatie. Als je in een leuke tent een fessie wilt geven moet je echt ruim een jaar van te voren boeken. Ik zit zelf hierover te denken: http://www.zameksobieski.pl/ang/index.html ![]() Mooie uitzicht aan het water. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:gefeliciteerd ![]() waarom is de uitnodiging nog niet op de deurmat gevallen??? ![]() ps: gewoon samenwonen is ook erg bevredigend hoor. ik hou dat al een x-aantal jaren vol. ![]() |
|
Ach, getrouwd zijn valt ook niet tegen. Inmiddels ruim 10 jaar getrouwd en daar worden nog wel wat jaartjes aangeplakt denk ik! ![]() Gefeliciteerd Chelman! ![]() ![]() |
|
quote: Dank ![]() quote: Die zijn nog niet gedrukt ik moet nog een adviseur raadplegen voor een mooi design. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Gast gefeliciteerd! ![]() ga nu in Groningen wonen het wordt zoiets als de poolse bruid. (http://www.cinemaparadiso.nl/poolsebruid.html) ![]() And my marlboro light ![]() |
|
quote:Van harte, Michael! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: dan kunnen Chel en ik vaak samen een ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dank u. ![]() quote: TD repetitie? Kerel! Ik ga met een vrouw trouwen en niet met een kerel! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: o... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ik denk op de locatie die ik hierboven heb gepost. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: O het is nog allemaal prematuur; handig excuus iig voor een feestje ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
groot feest? ga je de ceremonie ook groots houden, of doe je dat alleen voor naaste familie enzo? Mocht ik ook tot inkeer komen, dan zou ik het namelijk klein houden. Veel lui eromheen hoeft van mij niet zo. Bruce Banner ![]() |
|
ey, gefeliciteerd Chelman! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nou ja prematuur...het staat in principe vast.(de datum kan nog iets schuiven) Als je iets leuks wilt organiseren dan moet je vroeg beginnen. quote: Ik denk zelf aan een mannetje of 80. Haar naaste familie, mijn naaste familie, haar vrienden en mijn vrienden. We willen er een jaren 20 themafeest van maken inclusief gepaste kledij en zo. Hehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Mag ik een jaren '40 feestje voorstellen? ![]() Succes met het organiseren, want dat lijkt me een helse klus! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Wel cool ![]() ![]() Gefeliciteerd met je aankomende huwelijk nog trouwens ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |