|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wauw! Veel plezier! |
|
quote: Doe mij zo'n huisje! Maar veel plezier chellie! Rustig aan met de goedkope poolse drank Zenial |
|
Hoe is het eigenlijk allemaal afgelopen, chel? Zoiets? http://www.kladblog.com/embedded.asp?id=http://theync.net/video/h082406puke.wmv&w=480&h=360 |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hehe...net wat relaxter. Er is getrouwd (incl. Getuigen) Er is gefotografeerd Er is gefotografeerd Er is gefotografeerd Er is gesproken Er is gevroten Er is geluld (spot de ZMers) Er is gelachen (spot de kaaskoppen ) Er is gedansd (in groep en afzonderlijk) Om middernacht was er taart en vuurwerk mar het regende....en ik vind dit een gave foto. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gaaf trouwens die jaren 30 stijl [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-09-2006 15:08] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ziet eruit als een mooi feestje! Pak is erg mooi, die stok maakt het goed af edit: die hoed ook [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 01-09-2006 15:08] |
|
Die stok en hoed, pimp! Ziet er verder goed decadent uit, goed bezig Erg laat, maar nog gefeliciteerd! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Goed feest! Heersch foto trouwens van die serveerslaaf met die taart She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ja, bovenstaand allemaal |
|
Thanks allemaal. quote: Hehe. Hij is werkelijk een van de beste kelners die ik ooit waar dan ook heb meegemaakt. Daarom gaf ik hem de volgende dag een fooi van PLN500 (zo'n 125 euro) en hij zei: 'Dat hoeft niet. Ik kreeg al geld van uw vader.' Uiteindelijk moest ik hem dat geld echt aanpraten. LOL [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-09-2006 15:17] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Juist, dat zat ik ook al te denken. Ziet er uit als een mooi feest op een mooie locatie! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-09-2006 17:35] |
|
idd, je trouwt maar 1 keer! (als het goed is) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit ziet er idd briljant uit Chelman! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ziet er goed uit inderdaad! |
|
what they say Je moeder. |
|
nog gefeliciflapperd chelli |
|
thx aLLEN. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wanneer komen de kleine Chellie's Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Echt gave foteaux man, gave bruiloft. Nogmaals proficiat Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
die 4e foto is echt mooi! zo te zien heb je t leuk gehad gefeliciteerd, en heel veel geluk en plezier in de toekomst. dat t maar goed mag blijven gaan "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Congrats dude! De mijne liet laatst het woord 'samenwonen' vallen. Ik zit nou hardop te zweten. |
|
Hardop zweten. Hoe klinkt dat dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ik denk niet dat ik dat wil horen [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 02-09-2006 0:36] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |