|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:ftp://klotsklots.ogg |
|
Nogmaals thx allen! Het was inderdaad lachen en de jaren 20/30 sfeer was een wens van ons allebei. Wat zijn nu eenmaal de meeste decadente jaren van de vorige eeuw geweest? Juist. De obligate spelletjes konden natuurlijk niet ontbreken. Ik kom uit een regio met een eigen taal, een soort Friesland (ja maak maar grapjes). Sinds kort ben ik de taal aan het leren en mijn schoonouders hebben als verrassing een stukje folkore voor mij geregeld. Twee gasten die traditionele liederen uit de streek ten gehore brachten. Ja, ja we hebben zelfs een eigen Wikipedia Een zus van mijn vrouw is psychiater maar in haar vrije tijd danst ze de Flamenco wat ze dus voor ons op de bruiloft deed. Stukje van de fotosiessie (2 dagen na de bruiloft) Stukje van de fotosiessie (2 dagen na de bruiloft) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
lekker ding. Fuck the world and fuck you |
|
quote: chellie is geil ja! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ahum. daar zijn de meningen over verdeeld mevrouw. Fuck the world and fuck you |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Ze heet toch niet Kittie T. mag ik hopen? Enne, wel nog vet hard geneukt? |
|
Toffe foto's Chelman |
|
Nog een om het af te leren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gaaf voor je Chel. Stijlvol On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wat een blije Chellie! Hoe schattig! Leuke stijl foto's ook. |
|
Geweldige foto's Chel! Ziet eruit alsof jullie er een mooi feestje van gemaakt hebben, zoals het hoort! Hulde! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Merci KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nu is het nog wachten op mini chellies? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gefeliciteerd Chelman! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Proficiat |
|
Mooie foto's, ziet er super uit! Nogmaals gefeliciteerd! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: tsss, is net de trouwstress voorbij |
|
Ja, vandaag 4 jaar getrouwd. En over 4 dagen dus 14 jaar bij elkaar. En nog geen scheidingsplannen in aantocht. |
|
Van harte, Wim! Houden zo! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Thanks, man. |
|
Vandaag trouwringen uitgezocht (die ook tegelijk onze verlovingsringen zijn, we zijn ook nog maar studenten ) en over ruim anderhalf jaar trouwen . Nu alleen nog daadwerkelijk verloven |
|
quote: Dan ben je er inderdaad al vroeg bij. |
|
quote: Gefeliciteerd! Maar het druist tegen alle regels in! De vrouw mag haar trouwring pas zien op de dag zelf. Een man draagt geen vervolvingsring en een verlovingsring MOET een steen bevatten! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |