![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wil het haar best voor je vertellen hoor ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Je mag van mij zo vaak en zo veel meisje zijn als je maar wilt. Als je maar niet met me wilt trouwen. ![]() |
|
quote: Met zijn dixie? Om je nog even extra jaloers te maken: Ik heb mezelf wel 2 keer in een bruidsmeisjesjurkje mogen hijsen ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Hehe, dat hoeft niet, ik laat het er straks wel gewoon lezen ofzo. ![]() |
|
quote: hihi, bij een echtte grote bruiloft zijn er soms wel twaalf bruidsmeisjes hoor. Bovendien als het een grote sleep is moet je die met z'n tweeen of drieeen van de grond houden. En er moeten bloemetjes gestrooid worden enzo. ![]() |
|
quote: Vooral dat bloemetjes strooien lijkt me geweldig ![]() ![]() |
|
Tering, en het ergste is nog dte je het gewoon bloederieus meent. ![]() ![]() |
|
Maar natuurlijk. Je weet toch dat ik alles en iedereen serieus neem. ![]() |
|
quote: Strooien, niet smijten, raj! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Vandaag 5 jaar getrouwd (alweer...) en 15 jaar zo ongeveer tesamen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Gefeliciteerd wim!! En ook aan gerke uiteraard. ![]() ![]() |
|
Thanks, Ol! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Hehehe, ik ben vandaag precies zes en een half jaar officieel gescheiden. Ook mooi. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Congrats ![]() ![]() |
|
[quote]Op 12 augustus 2002 23:03 schreef webblaster wim het volgende: hehheh, ik ga dus in oktober trouwen met m'n vriendin, we zijn dan 10 jaar bij elkaar. zijn er hier al mensen getrouwd en wat zijn de tips voor een lang en gelukkig getrouwd blijven??? het is al 5 jaar geleden (sinds je post)... maar iig: accepteren dat ze vreemd gaat... ![]() ![]() |
|
quote: Op de bruiloft van mijn oom en tante hadden we rijst toen ze naar buiten kwamen... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 15-10-2007 0:59] ![]() |
|
Gekookte rijst? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Nee ![]() ![]() |
|
quote:Doet mij nog steeds pijn, anders ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Heeft ze zo'n dikke? ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Zulke dikke, meervoud, hè. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: En andersom? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Afgelopen Mei, tijdens onze 7 maanden durende wereldreis, getrouwd in Nieuw-Zeeland. Precies zoals wij het wilden; boven op een berg met uitzicht op de NZ Alpen, marriage celebrant en 2 vreemde getuigen erbij en juh! Geen traditionale shit met gezeiver, verplichtingen en verwachteningen van familie en vrienden, geen trieste vrijgezellenfeesten. Absoluut een aanrader, gewoon doen zoals je het zelf wil, zonder dat iemand het weet en dan erna het goede nieuws gaan rondbellen, haha! ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |