![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Citeer uit mijn bericht het woord 'altijd'. ![]() |
|
Vraag me af wat er zo anders is aan trouwen ten opzichte van samen wonen, behalve dan de gebruikelijke ditjes en datjes op papier en alles. Waarom zou iemand die gaat trouwen, ineens zoveel veranderen? Zijn jullie dan allemaal een stel slappe kerels die niet voor zichzelf kunnen opkomen? Waarom zou je als je gaat trouwen, direct een heel gezin willen starten? ![]() |
|
quote: ken der anders zat die dat doen hoor... Je moeder. ![]() |
|
quote: Dat zeggen de regels van de ongeschreven wet van huisje, boompje, beestje. ![]() |
|
quote: En sinds wanneer houden de stoere metaalhoofden zich daar aan dan? ![]() |
|
quote: Bedoel je metaalhoofden in het algemeen of een aantal van dit forum? ![]() |
|
quote: Dit forum.. de knaapjes die zo hard roepen dat je niet op jonge leeftijd moet gaan trouwen natuurlijk. ![]() |
|
Was toch maar één rotzak die dat zei? ![]() |
|
quote: Nee. Eniejweej, ik snap zowieso niet zo goed waarom men zich totaal denkt te moeten aanpassen aan de ander. Aanpassen is voor mietj0sss ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-01-2008 19:02] ![]() |
|
Hehehe mooi is dat ja, ik hou me dan maar voor dat mensen die dat roepen voornamelijk in het vuistje neuken. ![]() |
|
Hehehe... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Jaja we hebben er een meneer en mevrouw Verval bij ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik ben gisteren ook in het huwelijk bootje gestapt met pascal, heb ik mij laten vertellen. Against God and Government ![]() |
|
quote: Wat had jij gisteren gebruikt man? wazig te ouwehoeren over een Rus boven waardoor je niet naar boven durfde. Vet parra! ![]() |
|
quote: haha, een wiet cocktail en daarna aan de waterpijp, ik kon niks meer. Against God and Government ![]() |
|
:') ![]() |
|
Hehehe... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
schitterend signature ![]() |
|
Maar ik maak er geen gebruik van, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zo, dat viel en valt niet tegen. ![]() Hopelijk binnenkort foto's online! ![]() ![]() |
|
Gefeli dude ![]() Welk stadhuis/kerk is het geschiedt?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
gefeliciteerd! ![]() en welkom terug ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |