|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh Behave! |
|
Trouewen = Kut Dit slaat nergens op. |
|
Mij lijkt trouwen echt fijn... Misschien is het wat al te burgerlijk! Maar so what!? Het lijkt me gewoon echt fijn om te weten dat je nog meer met elkaar verbonden bent... |
|
ja, hoor. het is gisteren dus gebeurd, ik ben getrouwd met m'n vriendin, gisterenochtend. ben dus nu getrouwd. nu stelt het weer allemaal wat minder voor, maar gisteren tijdens de ceremonie had ik toch wel wat zweet in de handen staan, ik had van die "de leukste thuis" bloopers van huwelijken voor me, je weet wel, mannen die flauw vielen of overgaven, maar dat gebeurde gelukkig niet. nu dus alweer een dag verder, en voel ik me al wel weer normaal. ps wat geven mensen een geld aan je, en we hadden express gezegd dat we nix wilden. maar tis goed voor je portemonnee. Oud Vuil. |
|
Gefeliciteerd!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Is het waar wat ze zeggen over sex en trouwen ? |
|
quote:Idd ja, zodra die ring aan je vinger zit houdt het op. |
|
quote: How da fock should you know? |
|
quote: Zie jij jouw ouders sex hebben dan? (muhahahahaaaaa) |
|
wat zeggen ze daar dan over Jenje? want dan moet ik dat wel vantevorenweten....is het iets met omgekeerd evenredigheid van sexfrequentie en trouwjaren? |
|
Dwaallicht : en bedankt .. Teknoir : heb ik ooit gehoord .. |
|
quote: gisteren ging het prima, maar vandaag nog geen sex, hmmm, klopt het dan toch? Oud Vuil. |
|
trouwen, doe ik waarschijnlijk nooit, samenwonen is genoeg |
|
quote: Ier, kiek aon, dur hejt awèr ! |
|
vandaag nog geen seks????? tssk, wat doe je hier dan nog!!! huppakee, aan het werk!!!! |
|
Gefeliciteerd !!!!!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
gefeli Wim! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Gefeliciteerd!! |
|
Gefeliciteerd Wim! Ik ben volgende week, de 22ste, officieel gescheden.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
gefeliciteerd !! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik of Wim of allebei? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Beide gefeliciteerd HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: hahaha nou ligt eraan als het een blijde gebeurtenis was beide Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ben er niet echt gelukkig mee...maar getrouwd waren we ook niet gelukkig. Maar ja, zo kan het nou eenmaal aflopen. Gelukkig geen kleine Heiden's op de wereld gezet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |