|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
ik wil heeeeeel graag een ringetje door het midden van mijn onderlip, maar aangezien ik al heel lang moest zeiken voordat ik neupierce mocht van mn ouders.... mijn mening is over piercec..dat het gewoon bij sommige mensen op sommige plekken wel staat, en bij sommige mensen op sommige plekken niet kool staat... Ik vergiet als zeef hebben |
|
Ik heb een neusring en ik wil héél graag een piercing in m'n lip, ook een ringetje, want dat vind ik heel erg jammie...!!! (Gelieve 'jammie' niet letterlijk op te vatten in deze context) |
|
Ik vind piercings erg mooi, heb er zelf drie, één in het holletje onder mun lip, labret in het Engels, maar ik weet er geen Nederlands woord voor... verder in mun neus rechts en wenkbrouw links. Gelukkig staat het me heel natuurlijk, voor zover je dat kunt zeggen. Ik was na de tweede toch wel bang dat een derde ervoor zou zorgen dat men enkel nog piercing zag in mijn gezicht, maar dat is gelukkig niet zo, en ik ben er heel erg blij mee. Dead things grow from deep inside... |
|
Piercings O.K. en ik wil ook iedereen in zijn waarde laten, vooral doen als jet cool vindt. Maar in je onderlip dat vindt ik wel zo'n debiel gezicht. Kan me niet voorstellen dat dat lekker eet of zoent. Ik heb ook altijd het idee dat die mensen hun mond niet meer dicht houden en dat hun onderlip gaat hangen. Echt als je het wilt doen, lekker doen, maar ik wordt er in ieder geval niet geil van. Mad Maikie |
|
Ik heb een navelpiercing. Belangrijk te vermelden dat ik hem al 7 jaar heb, dus voordat het trendy werd om er een te hebben en alle top-40 luisterende huppelkutjes er ook een mochten van hun ouders. |
|
Navelpiercings, neuspiercings etc. vind ik wel aardig maar om nou gelijk je onderlip of je tong vol met staal te hangen (of nog erger,je tieten of je venusheuvel)... Nounee, daar krijg ik de mijne echt niet van omhoog, sorry dames... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tja, je vagina dichtpiercen is weer wat anders dat die onderbroek-van-staal-met-sleutel-voor-als-de-prins-weg-is. (ik weet even de naam er niet voor) My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
kuisheidsgordel bedoel je? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: hhmm, nou dit was ook eigenlijk niet mijn bedoeling |
|
Vind sommige piercings wel mooi(neusvleugel,navel,onderlip),maar ben bang voor complicaties(ontstoken gaatjes e.d.).Heb wel 3 oorringen:2 links,1 rechts.Voel me naakt zonder. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ja dat is wel zo, maar als je goed laat doen en goed verzorgd kan er weinig gebeuren eigenlijk.... ik woon in almereen daar heb je maar 1 tatto-piercing shop, maar das wel een hele goede......... |
|
quote: Ja! Dat bedoelde ik. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
He Elmar, over een ringetje door je lip het volgende: zelf heb ik geen ringetje maar een studje (zo'n knopje) door mijn lip. Misschien is dat wat voor je. Zelf vind ik dat het mijn gezicht wat serener maakt En volgens mij kan er weinig mis gaan wanneer je je piercing door een professional laat zetten en er goed voor zorgt. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Mijn exvriendje had wel last met de tand waar die piercing tegen zat, maar ik denk dat dat komt omdat ie er teveel mee prutste... |
|
hhhmmmm deze topic blijkt een beetje dood te zijn...... |
|
iemand nog een reactie? |
|
ff nog een vraagje (anders is de topic zo leeg...) is het lekker zoenen met een lippiercing??? en hoe zoent het met een tongpiercing??? |
|
hehe...wat een discussie over piercings...ach ja... je moet iets in het leven nietwaar.... leuke vorm van zelfexpressie maar ik zelf heb niet zo'n behoefte aan zo'n ding.... amor condusse noi ad una morte |
|
-proest-(Tegen Elmar:"Nog nooit meegemaakt. Denk niet dat dat aangenaam is.Erger:wat als de tongpiercing van je lief losschiet en zich vasthaakt in je EIGEN tong?") Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
CENSUUR [Dit bericht is gewijzigd door scarlet woman op 19-06-2001 11:45] amor condusse noi ad una morte |
|
kan mijn laatste opmerking aub wegggehaald worden) schaam schaam amor condusse noi ad una morte |
|
Ik wilde nu eigenlijk iets over een eikelpiercing gaan posten maar ik denk dat Scarlet Woman zich dan helemaal ongemakkelijk gaat voelen. Dus da doek maar nie |
|
Of over heren met een tongpiercing... Ik heb ook al verhalen van vrouwen gehoord die daarbij helemaal uit hun dak gingen (en nee, dan heb ik het NIET over tongzoenen).. Allemaal flauwekul... Een echte vent heeft die zooi niet nodig om een vrouw op te winden..... (dit dus niet) |
|
quote: Marthe, je kunt je berichten op dit forum gewoon wijzigen, door op het icoon te klikken. Mvg, L.M. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 18-06-2001 9:24] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
[quote]Op 7 juni 2001 8:05 schreef Mad Maikie het volgende: Ik heb ook altijd het idee dat die mensen hun mond niet meer dicht houden en dat hun onderlip gaat hangen. quote] dat heb je alleen met die runderringen, maar ik wil zon ringetje die helemaal om je lip sluit dus: normaal: runderring: |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |