IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Volgende pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-06-2001 17:28 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ik wil wel een piercing ( ik had er een in men wenkbrauw, maar die werd ik zat.
ik weet dat ik het zelf moet weten, maar ik wil toch wel jullie mening weten wat vinden jullie van een lip-piercing (zon klein ringetje)?


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 06-06-2001 17:42 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

ik wil heeeeeel graag een ringetje door het midden van mijn onderlip, maar aangezien ik al heel lang moest zeiken voordat ik neupierce mocht van mn ouders....

mijn mening is over piercec..dat het gewoon bij sommige mensen op sommige plekken wel staat, en bij sommige mensen op sommige plekken niet kool staat...


Ik vergiet als zeef hebben


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-06-2001 18:57 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb een neusring en ik wil héél graag een piercing in m'n lip, ook een ringetje, want dat vind ik heel erg jammie...!!! (Gelieve 'jammie' niet letterlijk op te vatten in deze context)


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-06-2001 23:22 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik vind piercings erg mooi, heb er zelf drie, één in het holletje onder mun lip, labret in het Engels, maar ik weet er geen Nederlands woord voor... verder in mun neus rechts en wenkbrouw links. Gelukkig staat het me heel natuurlijk, voor zover je dat kunt zeggen. Ik was na de tweede toch wel bang dat een derde ervoor zou zorgen dat men enkel nog piercing zag in mijn gezicht, maar dat is gelukkig niet zo, en ik ben er heel erg blij mee.


Dead things grow from deep inside...


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 07-06-2001 8:05 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Piercings O.K. en ik wil ook iedereen in zijn waarde laten, vooral doen als jet cool vindt. Maar in je onderlip dat vindt ik wel zo'n debiel gezicht. Kan me niet voorstellen dat dat lekker eet of zoent.

Ik heb ook altijd het idee dat die mensen hun mond niet meer dicht houden en dat hun onderlip gaat hangen.

Echt als je het wilt doen, lekker doen, maar ik wordt er in ieder geval niet geil van.


Mad Maikie


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 07-06-2001 8:48 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Ik heb een navelpiercing. Belangrijk te vermelden dat ik hem al 7 jaar heb, dus voordat het trendy werd om er een te hebben en alle top-40 luisterende huppelkutjes er ook een mochten van hun ouders.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-06-2001 9:49 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Navelpiercings, neuspiercings etc. vind ik wel aardig maar om nou gelijk je onderlip of je tong vol met staal te hangen (of nog erger,je tieten of je venusheuvel)... Nounee, daar krijg ik de mijne echt niet van omhoog, sorry dames...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 07-06-2001 15:50 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Tja, je vagina dichtpiercen is weer wat anders dat die onderbroek-van-staal-met-sleutel-voor-als-de-prins-weg-is.
(ik weet even de naam er niet voor)


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-06-2001 15:54 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

kuisheidsgordel bedoel je?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-06-2001 16:34 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2001 8:05 schreef Mad Maikie het volgende:
Piercings O.K. en ik wil ook iedereen in zijn waarde laten, vooral doen als jet cool vindt. Maar in je onderlip dat vindt ik wel zo'n debiel gezicht. Kan me niet voorstellen dat dat lekker eet of zoent.

Ik heb ook altijd het idee dat die mensen hun mond niet meer dicht houden en dat hun onderlip gaat hangen.

Echt als je het wilt doen, lekker doen, maar ik wordt er in ieder geval niet geil van.


hhmm, nou dit was ook eigenlijk niet mijn bedoeling


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-06-2001 17:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vind sommige piercings wel mooi(neusvleugel,navel,onderlip),maar ben bang voor complicaties(ontstoken gaatjes e.d.).Heb wel 3 oorringen:2 links,1 rechts.Voel me naakt zonder.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-06-2001 20:50 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ja dat is wel zo, maar als je goed laat doen en goed verzorgd kan er weinig gebeuren eigenlijk....
ik woon in almereen daar heb je maar 1 tatto-piercing shop, maar das wel een hele goede.........


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 08-06-2001 14:07 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2001 15:54 schreef Lord Morgoth het volgende:
kuisheidsgordel bedoel je?


Ja! Dat bedoelde ik.


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-06-2001 14:34 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

He Elmar, over een ringetje door je lip het volgende: zelf heb ik geen ringetje maar een studje (zo'n knopje) door mijn lip. Misschien is dat wat voor je. Zelf vind ik dat het mijn gezicht wat serener maakt
En volgens mij kan er weinig mis gaan wanneer je je piercing door een professional laat zetten en er goed voor zorgt.



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-06-2001 15:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mijn exvriendje had wel last met de tand waar die piercing tegen zat, maar ik denk dat dat komt omdat ie er teveel mee prutste...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 10-06-2001 11:03 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

hhhmmmm deze topic blijkt een beetje dood te zijn......


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 10-06-2001 11:04 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

iemand nog een reactie?


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 17-06-2001 18:21 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ff nog een vraagje (anders is de topic zo leeg...) is het lekker zoenen met een lippiercing??? en hoe zoent het met een tongpiercing???


scarlet woman
victim and offender
Usericon van scarlet woman
Posted 17-06-2001 19:46 by scarlet woman Wijzig reactieProfiel van scarlet womanQuote dit bericht

hehe...wat een discussie over piercings...ach ja... je moet iets in het leven nietwaar.... leuke vorm van zelfexpressie maar ik zelf heb niet zo'n behoefte aan zo'n ding....


amor condusse noi ad una morte


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-06-2001 21:59 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

-proest-(Tegen Elmar:"Nog nooit meegemaakt.
Denk niet dat dat aangenaam is.Erger:wat als de tongpiercing van je lief losschiet en zich vasthaakt in je EIGEN tong?")


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


scarlet woman
victim and offender
Usericon van scarlet woman
Posted 17-06-2001 22:02 by scarlet woman Wijzig reactieProfiel van scarlet womanQuote dit bericht

CENSUUR

[Dit bericht is gewijzigd door scarlet woman op 19-06-2001 11:45]


amor condusse noi ad una morte


scarlet woman
victim and offender
Usericon van scarlet woman
Posted 17-06-2001 22:03 by scarlet woman Wijzig reactieProfiel van scarlet womanQuote dit bericht

kan mijn laatste opmerking aub wegggehaald worden) schaam schaam


amor condusse noi ad una morte


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2001 23:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wilde nu eigenlijk iets over een eikelpiercing gaan posten maar ik denk dat Scarlet Woman zich dan helemaal ongemakkelijk gaat voelen.
Dus da doek maar nie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-06-2001 3:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Of over heren met een tongpiercing... Ik heb ook al verhalen van vrouwen gehoord die daarbij helemaal uit hun dak gingen (en nee, dan heb ik het NIET over tongzoenen)..

Allemaal flauwekul... Een echte vent heeft die zooi niet nodig om een vrouw op te winden..... (dit dus niet)



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-06-2001 8:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2001 22:03 schreef scarlet woman het volgende:
kan mijn laatste opmerking aub wegggehaald worden) schaam schaam


Marthe, je kunt je berichten op dit forum gewoon wijzigen, door op het icoon te klikken.

Mvg,

L.M.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 18-06-2001 9:24]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 26-08-2001 23:12 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

[quote]Op 7 juni 2001 8:05 schreef Mad Maikie het volgende:

Ik heb ook altijd het idee dat die mensen hun mond niet meer dicht houden en dat hun onderlip gaat hangen.

quote]
dat heb je alleen met die runderringen, maar ik wil zon ringetje die helemaal om je lip sluit

dus:
normaal:
runderring:


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen