|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, weer een nieuwe voor de dikke Van Dale [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 19-10-2009 11:07] spelfout weggehaald... |
|
Zojuist voor het eerst sinds een viertal jaren weer serieus gaan sporten, bevalt toch wel weer goed eigenlijk. Vanaf nu probeer ik twee keer per week naar de sportschool te gaan. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Om het mooie weer te vieren ben ik net een stukje wezen fietsen. 60 km ver, met een gemiddelde van 32,8. Ben alleen bang dat de racefiets voor de rest van het jaar opgeborgen kan worden. Nu nog een manier vinden om op leuke wijze mijn conditie op peil te houden. Suggesties iemand? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
schaatsen een erg goede combi met fietsen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zo koud is het alleen nog niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Straks maar weer is naar karate. |
|
En ik kan niet schaatsen, nu ik er bij stil sta. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
maar de ijshallen gaan alweer open ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je had toch zeker wel aan hardlopen gedacht? Ik ben zelf wel een behoorlijke mooiweerfietser, maar hardlopen kan prima in kloteweer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:En toen zat het hek dicht vakantie? |
|
Het is herfstvakantie. |
|
Ja, maar mijn Sensei zei dat 't doorging. Grr. |
|
quote: Zou ik eigenlijk weer eens moeten proberen ja. Alleen de laatste keer dat ik ging hardlopen bleek dat hoewel als ik fiets ik een vrij aardige conditie heb, ik bij hardlopen binnen no-time bekaf ben. Misschien eens een goed beginnersschema zoeken, want ik voel niet echt aan wat wel en wat niet goed is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zo maar weer eens een poging wagen tot hardlopen. Mooi weer. Wel rustig aan doen, is alweer ruim een maand geleden |
|
Tweeeneenhalve week onderweg, 10 trainingen gehad, 0 gemist. Frequentie vier keer per week. Soms gaat het goed, soms gaat het wat minder, soms heb ik geen zin maar dat is na afloop altijd over. Ik heb af en toe wat pijntjes, maar die trekken steeds sneller weg; de belastbaarheid neemt toe. Het gevoel van fitheid is de ware "kick": ik raak het asfalt nauwelijks, mijn longen fungeren als een soort omgekeerde blaasbalg. Terwijl het Amsterdam-Rijnkanaal in de stralende zon rustig onder de Prins Clausbrug door kabbelt pompt mijn hart met zevenmijlsslagen minstens evenveel liters bloed langs mijn hongerige spieren. Runner's high . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik krijg steeds minder zin om weer te beginnen met hardlopen. Vooral als ik dit soort pretentieus geneuzel lees. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 29-10-2009 0:50] |
|
Ik heb alweer anderhalve maand niet meer aan krachttraining gedaan, tot vandaag. Ik ben van plan om weer iedere week minimaal 2 keer krachttraining te doen, naast het volleyballen. |
|
quote: Is dat wel een goede combi, krachttraining en volleybal? Straks smash je de bal nog lek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik snap dat hardlopen nooit zo. Dat heeft natuurlijk ook te maken met mijn waardeloze conditie. Ik heb het weleens geprobeerd door middel van zo'n schema waarmee je het dan langzaam opbouwt, maar het is zo verdomd saai! Daarom ga ik me 9 november maar eens inschrijven voor de cursus Zumba. Goed voor de conditie en ook nog eens LEUK. |
|
Het fijne van hardlopen vind ik dat je het alleen kan doen op je eigen manier. Ik moet op mijn werk al heel veel in een team en samen doen, ben blij als ik iets helemaal alleen kan doen. En op een gegeven moment raak je in een soort trance tijdens het lopen, het heeft ook iets meditatiefs wat lekker is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Als je echt aan hardcore bodybuilding gaat doen wordt je eerder te zwaar en sloom voor volleybal, alles behalve explosief iig. Hardlopen is mss wel leuk, maar ik vind het hardloopvolkje een beetje eng, het zijn vaak van die typische, ja, 'hardlopers'. |
|
quote: Dat heb ik met voetballers. Da's vaak echt van dat voetbalvolk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wielrenners, ook van die jeanetten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Iew. Die scheren hun benen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |