|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik hou het bij middeleeuwse krijgskunst. Zwaardvechten, dolk, worstelen, van alles. Tis gaaf om een 'verdwenen' sport te beoefenen. SKWUIG! |
|
quote: Zit je op skwuig.nl ofzo Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Vroeger was het nu niet echt een sport hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"Vroeger was het nu" Ik heb een mama appelsap-les gemaakt voor de bodypump van vanavond. Alleen het maken was al leuk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
tssk tssk. hehe je gaat je vanavond richten op de buikspieren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
O.a. buik (rechte, onder, schuin en zij), biceps, triceps, onderrug, bovenbenen, hamstrings en borstspieren. Het is een 'full body' les I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik doelde op de mama appelsap ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oké, anders duurde dat op z'n minst 5 minuten voordat ik die snapte. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
haha kan gebeuren, heb je je hersenen ook weer getrained. Tijd dat ze toetsenborden uitvinden waarbij je intonatie kan gebruiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En geur! Dat lijkt me (in beperkt aantal gevallen ) ook wel tof. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:hahaha, dat is het hele board....maar hoezo? Evil Dick |
|
Wuahh, even weer een lesje kickfun. Trillende benen nu, men kwam de trap niet normaal af en dat nog geen 5 minuten na de les. Er gingen zelfs een paar tussen de matten liggen uit rusten Benieuwd hoe het morgen en overmorgen staat met de spierpijn. |
|
Oeh dat lijkt me ook leuk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Geven ze dat bij jou op de sportschool ook? Het is echt superleuk om te doen, behoorlijk actief en intensief en fijn afreageren. |
|
Nee, ook niet in de buurt hier. Dat soort lessen loopt hier niet echt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jammerrr, hier in Zwolle steeds meer. Laatste tijd komen er steeds meer vrouwen bij. Was eerder altijd zo'n mannenles met van die macho figuren die dan knetterhard tegen die stootzakken zaten te hengsten tot die omdonderen. Stoertjes! |
|
Net lekker getraind, na de warming-up en wat kracht- en conditiewerk bijna alleen maar gespard. |
|
signature |
|
Sow hé, goeiemorrege. |
|
quote: Offtopic: Hey gast, hoes met jou dan En waar hangt jouw broer tegenwoordig uit? @pic: [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 23-05-2010 12:11] |
|
Meer mensen hier die met een hartslagmeter trainen? Ik sinds vorige week op aanraden van de fysiotherapeut. Ik heb een schema om te herstellen van een blessure en het hardlopen weer op te pakken. Maar ook mooi te gebruiken op de mountainbike. |
|
Lekker met dit weer buiten. Hardlopen is weer fijn, rustig aan aan het oppakken, maar wel moeilijk als je weer gemotiveerd, rustig aan te blijven doen. |
|
Vier weken niet gesport (ivm vakantie en later ivm met tattoo), allemachtig wat geeft dat een onrust. Vandaag weer begonnen, heerlijk! Helaas wel de kickfun les gemist, achteraf erg jammer want nieuwe trainer die met name traint op kickbox technieken. Ahja volgende week maar weer |
|
M. nog aan het hardlopen? Moet zeggen dat het ondanks de hoge temperatuur best te doen is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |