|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier in het sportcentrum geven ze ook zumba, altijd goed te zien als ik mijn fiets weg zet, het ziet er bij sommigen vrij koddig uit. |
|
Volgens mij heb ik je al uitgenodigd om een lesje mee te doen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jij mag wel een keer meedoen met klimmen en Pukulan. |
|
quote: Klimmen lijkt me nog best tof. Pukulan ken ik niet om er iets van te kunnen vinden. Klinkt moeilijk in ieder geval. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Klimmen is ook gaaf. Pukulan is wel een beetje lastig ja. |
|
Klimmen is anders ook niet erg makkelijk. Ik denk dat ik de neiging zou hebben om teveel met de armen te willen doen i.p.v. met de benen. Pukulan eens youtube-en.... Note to myself: squats pittiger maken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Klassieke fout. quote: Dan kun je ons nog zien. |
|
Pukulan is te moeilijk denk ik. Gelukkig ben ik ook niet op zoek naar een nieuwe hobby/sport I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ons nog gevonden? |
|
Geen idee, eerste hit aangeklikt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nadeel van klimmen: |
|
..heftig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Bodypump? Is dat leuk? Gisteren trouwens een leuke zumbales gehad, was een beetje moe na afloop dus dat is vooruitgang. Morgen weer, en vrijdag pilates. Sporten is verslavend! [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 15-12-2010 17:40] |
|
quote: Nee, saai! Tenzij je oefeningen met gewichten leuk vind. |
|
quote:Zo'n blaar hoef je niet voor te klimmen. Dat lukt me ook wel als ik een knolselderie probeer te snijden met een bot mes. |
|
quote: Ik ben wel wat gewend na het drukverband I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik vind bodypump erg leuk. Het is wel het tegenovergestelde van Zumba Even google-en/youtube-en en je krijgt genoeg voorbeelden. Mijn les ging op zich prima behalve het vasthouden van halter. 2kg, pfffffffff lachertje of eigenlijk huilde ik diep van binnen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nietus I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
*google* Volgens mij gaat mijn rug daar nogal aan kapot. :p |
|
Of het helpt juist je rug te versterken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Spierpijn! Squats en de kuiten; duidelijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
Wat wilde je daarmee zeggen? Pff! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat je dat dus gedaan hebt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |