![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Hier in het sportcentrum geven ze ook zumba, altijd goed te zien als ik mijn fiets weg zet, het ziet er bij sommigen vrij koddig uit. |
|||||||||
|
Volgens mij heb ik je al uitgenodigd om een lesje mee te doen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
Jij mag wel een keer meedoen met klimmen en Pukulan. |
|||||||||
|
quote: Klimmen lijkt me nog best tof. Pukulan ken ik niet om er iets van te kunnen vinden. Klinkt moeilijk in ieder geval. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote: Klimmen is ook gaaf. Pukulan is wel een beetje lastig ja. |
|||||||||
|
Klimmen is anders ook niet erg makkelijk. Ik denk dat ik de neiging zou hebben om teveel met de armen te willen doen i.p.v. met de benen. Pukulan eens youtube-en.... Note to myself: squats pittiger maken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote: Klassieke fout. quote: Dan kun je ons nog zien. |
|||||||||
|
Pukulan is te moeilijk denk ik. Gelukkig ben ik ook niet op zoek naar een nieuwe hobby/sport I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote: Ons nog gevonden? |
|||||||||
|
Geen idee, eerste hit aangeklikt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
Nadeel van klimmen: ![]() |
|||||||||
|
..heftig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|||||||||
|
quote: Bodypump? Is dat leuk? Gisteren trouwens een leuke zumbales gehad, was een beetje moe na afloop dus dat is vooruitgang. Morgen weer, en vrijdag pilates. Sporten is verslavend! [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 15-12-2010 17:40] |
|||||||||
|
quote: Nee, saai! Tenzij je oefeningen met gewichten leuk vind. |
|||||||||
|
quote:Zo'n blaar hoef je niet voor te klimmen. Dat lukt me ook wel als ik een knolselderie probeer te snijden met een bot mes. |
|||||||||
|
quote: Ik ben wel wat gewend na het drukverband I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote: Ik vind bodypump erg leuk. Het is wel het tegenovergestelde van Zumba Mijn les ging op zich prima behalve het vasthouden van halter. 2kg, pfffffffff lachertje of eigenlijk huilde ik diep van binnen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote: Nietus I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
*google* Volgens mij gaat mijn rug daar nogal aan kapot. :p |
|||||||||
|
Of het helpt juist je rug te versterken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
Spierpijn! Squats en de kuiten; duidelijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
Wat wilde je daarmee zeggen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
Dat je dat dus gedaan hebt. |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |