|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tennis is leuk ) ben compleet stijf, overal!!! teken dat gans het lijf er van weet signature |
|
Lol, I looked it up signature |
|
Nix is nu officieel Zumba instructrice. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Gaaf! Wanneer kan ik les bij je komen volgen? |
|
Woensdag 20:00 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wat voor een vechtsport doe je als ik vragen mag? Against God and Government |
|
quote: En waar? [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 14-11-2010 18:28] |
|
Nieuwleusen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ah. Hm. |
|
quote: Pukulan. |
|
Playlist Zumba Caipirinha Slide Gimme Gimme Gimme Tigre Crazy Chocolate Speak no Americano Save a horse, ride a cowboy I wanna make you sweat Ik zeg: nog ééntje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Begin ook een aardige addict te worden . +/- 3 keer per week 's ochtends cardio (1 á 1,5 uur), minimaal 2 keer per week krachttraining/spieroefeningen. Lekker hoor! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Waka Waka! Superleuke lijst trouwens! Morgen ga ik spinnen (nog nooit gedaan, ben benieuwd) en donderdag ga ik lekker weer zumba doen! |
|
Spinning kan heel verslavend werken. Je moet wel eerst door de eerste 3 lessen heen. Ben benieuwd wat je er van vind En ik ben momenteel in de ban van Zumba; ik wil meer lessen geven I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oh ja, zelf ben ik niet zo'n ster op de spinningfiets I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik zit meestal met mn linkerbilhelft op de fiets, mn ster wordt altijd zo ruw anders. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oh. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik ben ook in de ban van Zumba, ik wil meer lessen volgen. Maarre, is spinning te vergelijken met hardlopen? Want dan is het niets voor mij! Bij dezen beloof ik iig het drie keer te zullen proberen voordat ik ermee stop. |
|
Spinning valt meer te vergelijken met fietsen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik doe aan hardlopen. Op zaterdagochtend in het Sonsbeekpark in Arnhem met een groep. Doordeweeks probeer ik ook een keer te lopen, maar met name in de winter schiet dat er nogal eens bij in. Verder in de zomer lekker hoopjes schieten op het basketbalveld, eens per week. Ja hoor... |
|
Momenteel twee keer per week kickfun, een keer per week fitness. Maar vanavond ga ik voor het eerst een lesje Body Combat (proberen) te volgen. Ben benieuwd! |
|
Vandaag weer wezen hardlopen, het gaat steeds beter, even volhouden nog. Morgen weer naar Krav Maga toe, dit wil ik de loop der tijd uitbreiden naar drie keer in de week. Against God and Government |
|
quote: +1 Viel mij echter iets tegen na een paar weken pauze. Ik trok de volle 50 minuten dit keer net niet. Wel vrij kort geslapen vannacht dus wellicht dat dat een factor was maar echt lekker ging het niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |