![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben ik niet helemaal mee eens. Yoga of de filmpjes hierboven, natuurlijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Zoals in dat eerste filmpje, bedoel je? Als je dat goed doet rek je daar behoorlijk mee, hoor. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vanavond weer funnen! Maar een andere kickbag gebruiken, de vorige keer mepte en trapte ik dat ding steeds om en krijg ik weer straf ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-01-2011 18:47] ![]() |
|
Fucken zou nog kunnen maar "funnen" kan niet door de beugel, schattebout. ![]() ![]() |
|
quote: Ghehe.. kickfun dan. ![]() ![]() |
|
Ouderwets naar het krachthonk zo, pompen! Daarna een biertje ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Dat sowieso ![]() Kickfunnen doe je nog steeds niet op dinsdag dus? ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Je wil Rotzak toch niet aan de Moderne Jazz hebben? ![]() Klassiek ballet ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Nee, als het op dinsdag werd gegeven dan wel hoor! Maar het is alleen maandag en donderdagavond. ![]() ![]() |
|
Heb ik ook nog een tijdje gedaan, lang gelee. Klassiek ballet dus. Daarna Jazz Dance en wedstrijd schaatsen Toen turnen Toen Muay Thai En binnenkort weer starten met hardlopen, hoeza! [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 20-01-2011 21:54] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Ik ben sinds 3 weken weer begonnen met yoga (1 les per week en dagelijks half-uur thuis) en 3 keer in de week hardlopen. Voelt goed ![]() ![]() |
|
quote: haha, nou ja echt lompe kracht training doe ik sowieso niet, laat staan met mijn benen, ik probeer wel een atletischer lichaam te ontwikkelen oa. door middel van kracht training en trainen met eigen gewicht. Explosiviteit en behendigheid heb ik wel, ik wil alleen leniger worden waardoor mijn trappen effectiever aankomen en hoger aan komen, in het gezicht bijvoorbeeld. Against God and Government ![]() |
|
Ik heb een nieuwe vereniging gevonden. Ben na mijn training gisteren weer compleet verzuurd, merk dat ik 2 maanden weinig actief ben geweest. Alle kennisfundamenten worden onder je weg geslagen, er wordt hier veel meer getraind op techniek, onder leiding van iemand die in het leger niet zou misstaan. 'Wat doe je daar in godsnaam met je onderbenen? Is dat boogspanning? Dat sloeg natuurlijk nergens op, opnieuw! Nog een keer! Nog een keer! Nu rechtuit kijken. Nog een keer! Nee, je mag geen hulp, waag het niet om te vallen. Nou, probeer dan nog eens wat harder, is dat alles? Ja GOED. EINDELIJK.' Had het zweet in mijn klauwen staan. ![]() Merk wel dat ik ook gewoon weer de sportschool in moet, mijn armen zijn sterk, maar in mijn schouders zit momenteel 0,0 kracht. Verrassend triviaal ![]() |
|
En het beviel wel? ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ja, ik ben super tevreden. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
quote:Is turnen niet iets voor je? ![]() |
|
quote: Mooi ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Die vrees had ik eerst ook, maar aangezien het in een harmonie/fanfare zaal wordt gehouden waar het echt heel donker is en de gordijnen dichtzijn en zonder spiegels viel het reuze mee. Ik heb er nu schijt aan, iedere beginner bakt er niks van en die gast waar wij les van krijgen is knettergek, daar loopt iedereen vaak in de war ![]() ![]() |
|
quote: Dat bevestig ik, heb hier een zumba dvd (4 keer gedaan ofzo) liggen en Billy blanks tae-bo waarvan ik niet verder ben gekomen dan een week op de eerste dvd (van de 4). Maar goed, het kan natuurlijk wel zo zijn dat vode wel die discipline heeft, dus oordeel niet te snel ![]() Edit..laat dat laatste maar..*las verder* [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 04-02-2011 0:10] ![]() |
|
Het gaat nu al 2 weken goed, bijna elke dag. Ik merk echt hoe lamlendig ik voordien was, geen conditie en geen spieren. De eerste 4 dagen zweette ik als een otter na 10 minuten, nu pas aan het einde. Ik zie opeens spieren die eerder nooit zichtbaar waren. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Dat doe je snel ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Waarschijnlijk binnenkort met een collega beginnen met Zumba, ze wilde niet alleen gaan ![]() ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |