|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hardlopen en yoga is een goede gebalanceerde combinatie hoor! Ik heb weer paal gehangen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Fitnesszaal is nu 2 weken dicht, doordat de (2) zalen opnieuw worden geverft, ingericht en er komen waarschijnlijk enkele apparaten bij. Ik ben dus maar weer aan de gewichten geslagen thuis. |
|
quote: Paaldansen? |
|
quote: Ook als je doel is, je vetpercentage verlagen in vlot tempo, zoals Ermilze aangaf. Oh zag trouwens dat de buitenlessen ook weer gaan beginnen, nordic walking, tennis ennem hardloop lessen. Hihi. @Ermilze: Als je perse yoga wilt doen, je hebt lessen meegedaan en je vond dat leuk.. waarom ga je dan toch geen yoga doen? @ Nix: Moet je nog weer demonstraties paaldansen geven tegenwoordig? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2010 22:47] |
|
sport is voor sporters signature |
|
Sport is voor ladders ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oh dat verhaal heb ik helemaal niet gelezen . quote: Met name vrijgezellenfeestjes paaldansen en burlesque. Vind ik ook leuker dan demonstraties eigenlijk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
moet je dan ook uit een taart tevoorschijn komen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien had ik erbij moeten zeggen als workshop voor bachelorette feestjes? Ladies only dus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:ladders zijn voor netkousen signature |
|
quote: Vechtsport aka Martial Art, is dat niks voor je? |
|
quote: Ik doe nu Yoga en het zijn allemaal studenten. Heeft de uni van Wageningen geen yogacursus? |
|
In Wageningen heb je Kenkon, ben je daar al langs geweest? Naast vechtsporten (karate, aikido) hebben ze er verschillende yogastijlen, meditatieshit en allemaal tussenvormen. Moet best lukken om daar iets te vinden, denk ik. -edit: en volgens mijn vriendin is het best een jong publiek dat er doorgaans komt. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 30-03-2010 11:57] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Dan ga ik daar maar eens kijken! Ik ben wel eens bij kenkon geweest, maar dan voor iets anders van een vriendin van me.. Maar het zag er zo verpaupert uit. Is het wel goed daar? |
|
De boel is daar recentelijk helemaal verbouwd, schijnt erg mooi te zijn geworden. Qua kwaliteit is het, in ieder geval wat specifieke karate stromingen betreft, landelijk gezien een van de betere plekken. De rest zit geloof ik ook wel goed, ik heb er tenminste nooit slechte verhalen over gehoord. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ben benieuwd! Ik ga wel ff een keertje kijken dan! |
|
|
|
Zumba is echt superleuk..alleen ik zie er nog steeds uit als een Tabitha die Zumba probeert te doen. Gelukkig ging Krav Maga goed en vond het meisje dat het kussen vast hield waar ik op in moest meppen, dat ik erg hard sloeg en trapte. Maarja, dat was dan wel een meisje. |
|
Ik heb nu twee keer weer mee gedaan en moeilijk is het toch echt niet. Schudden met die billen!!!!! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Pfftsss |
|
Ik denk dat dat bij jou ook best goed gaat Gewoon oefenen thuis hihi I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Fitness - Krachttraining - 3-5 keer per week. Als je gewoon gericht traint zonder cardio hoef je echt niet zo gek lang te trainen. Liever 6 oefeningen in een half uur dan urenlang doorblazen terwijl dat het toch geen effect heeft. Staat natuurlijk wel een stuk bikkelder. Evil Dick |
|
Dat ligt aan je doelstelling. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Demo op het afgelopen NSK: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |