|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: quote: quote: quote: quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jaloers? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat een commotie trouwens, ben ik even een stukje fietsen op de mountainbike en kom je terug en heb je dit gezemel. |
|
quote:Krijg je met dat sportieve gedrag van jou. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Prachtig dit. Complimenten voor Kwelgeest vooral. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het sporttopic is nog nooit zo populair geweest! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat wel. |
|
quote: He, relinazi, kijk jij maar eens naar je fb bericht. |
|
quote:Gelezen. Wil/ga jij daarheen, wanneer is het? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nog een voordeel: van sporten ga je er goed uit zien, ik kreeg vandaag te horen dat ik een lekker ding ben althans volgens een meid die langs fietste tijdens het hardlopen. |
|
Hoort in het complimententopic! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik krijg dat ook ook wel eens te horen en ik sport niet eens. |
|
quote: quote: nice haha ik zeg pics or it didn't happen [/zachteG] |
|
Hmpf, nog steeds last van m'n teen die ik gestoten heb tijdens voorbereiden van Zumbales I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Spit maar wat rond in oude fototopics. |
|
quote: Nee nee nee, zo gemakkelijk gaat dat niet! :/ ergens een 'kan plaatje niet laden' in één van de 100 gesloten topics zeker [/zachteG] |
|
Sporttopic mensen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: sportfoto's mogen ook hoor [/zachteG] |
|
Vargen sport niet, zegt-ie Ik trek altijd gekke bekken tijdens het sporten; niet geschikt voor foto's. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tijdens sporten hoef je ook niet mooi te zijn Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik doe mijn best, maar dat lukt niet. |
|
quote: En als ik voor de les sta begin ik ook soms nog eens te schreeuwen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Cool! Ik kijk erg afwezig tijdens het sporten. Verrassend triviaal |
|
quote: Vandaag was sporten overigens zeer aangenaam, squashcompetitie door mannen in korte broekjes met strakke benen en billen Ik geloof dat ik mijn nek heb verdraaid. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |