|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb al een tijdje niet meer gesport, wordt toch toch weer tijd! |
|
Vanavond maar weer eens een bodypump lesje doen. |
|
Binnenkort eens kijken hoe een sportschool mij bevalt. Heb nu een redelijk betaalbare gevonden, als ik in maart weer werk kan het er wel vanaf. |
|
Schoonmaak? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
voor de derde keer met evy/start to run gestart om de 0-5 km te rennen. Les 11 inmiddels en het gaat als een tierelier. Voor de leuk ga ik in mei samen met een collega aan de marikenloop meedoen; wel de 5km Hopelijk volgend jaar de 10 [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 12-02-2011 20:57] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Bijna klaar met mijn huidige hardloop schema. Ik heb er nu twee aangemaakt op myasics.nl en hardloopschema.nl als vervolg. Iemand die ik ken die er meer kijk op heeft, zelf triatleet, gaat er eerst even naar kijken om ze dan met mij door te nemen. In maart heb ik een loop over de campus hier gepland staan, van 6,4km en in mei loop ik een etappe in de Batavierenrace van 9,5km , dat is dan ook mijn trainingsdoel van de twee schema's. Naast duur en conditie in het algemeen opbouwen. |
|
Holy shit Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
quote: Wow. Die gast moet zich opgeven voor de kampioenschappen vrouw sjouwen. Verrassend triviaal |
|
quote: |
|
quote:Dat heb ik dus wel eens gezien. "Als je verliest kan je altijd zeggen dat je vrouw te zwaar is." Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nou, dat was toch wel squashen voor dummies. Crap, dat racket is gewoon te klein! |
|
quote: Postbode, doe het nu bijna een maand en voel me eindelijk weer een beetje vooruit gaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Net weer een rondje gerend; les 16 van start to run inmiddels. Met een beeeeetje geluk ben ik van de zomer weer in shape.. zou leuk zijn Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Leuk om naar te kijken, maar wat een elledige muziek zit er achter dat filmpje zeg haha, niet alleen compleet off-sync met de act maar gewoon ook echt |
|
quote: Ben jij ook zo flexibel en sensueel aan het dansen met je paal? |
|
quote: Ben wel aardig lenig Maar dat gekrioel op de grond is not for me I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Grappig dat google er een cellulitus reclame aan vast plakt. |
|
En Google past de reclame aan haar gebruiker Ik krijg namelijk wasmachine reclames... (Vorige week wasmachine gekocht en veel erover gegoogle-d) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik google alleen maar muziek en bands, hoe ze hier dan bij komen? tweede keer krijg ik de VJ academy. WTF. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-02-2011 23:04] |
|
quote: en wanneer zien we jou in actie in een paal op youtube? Maar wel kunstig wat die dame daar doet |
|
Je bent welkom om langs te komen in Zwolle, maar YouTube nee hoor I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Je paaldanst in Zwolle nu? Waar dat dan? Heb eens een keer gekeken bij een les op de sportschool tijdens ladies night. Vond het donders knap dat de dames in die paal kunnen hangen zonder naar beneden te donderen. Topsport! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |