![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kijk anders hier eens naar: http://vimeo.com/6848413 ![]() Zelf zoek ik ook nog een hartslagmeter maar voor hardlopen zal dat wel iets makkelijker zijn, hoeft niet helemaal waterdicht te zijn en er is al veel ervaring mee. ![]() |
|
erg indrukwekkend, dat filmpje. ![]() |
|
Zumba ging zowaar beter! Het zag er nog steeds niet uit maar de spiegels bleven heel deze keer. ![]() |
|
Zumba hoeft er dan ook niet leuk uit te zien 'het is voor de fun'! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Arme Sven ![]() ![]() |
|
Wat een nachtmerrie, jezus... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Respect voor zijn korte interview net... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Zeker, gezien zijn eerdere interviews deze spelen had ik verwacht dat hij op zijn minst de interviewer een knal op zijn gezicht had gegeven. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Daar zet je dan alles voor aan de kant en dan begaat je coach zo'n blunder... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Als je nou slecht rijd, ok. Maar dat je coach je de verkeerde baan opstuurt? Godverdomme, ik zou flink kwaad zijn. Praat dat maar eens goed. ![]() |
|
En dat staat die kut Koreaan ondertussen te juigen.. Terwijl hij zwaar het nakijken had. Alleen de Jong kwam met een "dubbel" gevoel over qua brons. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: De interviewer? Kemkers op het moment dat die zijn hand op de schouder lag. ![]() |
|
Sven hield zich netjes, heel veel respect daarvoor. Gelukkig heeft hij wel de eer van de meeste Nederlanders. Hij was gewoon de snelste, klaar. Maar hij doet het natuurlijk voor de plak, en logisch. Echt heel bizar dat een coach op het alllerhoogste niveau zo´n stomme blunder begaat. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
![]() |
|
Ben echt sprakeloos... Wat een drama. ![]() |
|
Heb het wel te doen met hem hoor, ´t is hem echt niet gegund. En denk dat de hele wereld er zo over denkt. Die Lee kan ook nooit zo blij zijn als wanneer hij hem oprecht verdiend had. ![]() |
|
dus nu kan ik gewoon weer witbrood eten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wat naar zeg! ![]() |
|
Zat gister zelf ook te kijken toen het gebeurde. Ik dacht echt eerst van; wat doet 'ie nou? Nouja, het zal wel. Maar toen ik de tijd van kramer in het balkje van Skobrev zag staan wist ik al van dit zit mis. Echt zeer jammer. ![]() |
|
Yep, erg jammer... Denk echter wel dat coach en schaatser weer samen verder gaan. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Als ik de coach van Sven Kramer was, zou ik nu van baan wisselen... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
hahahahahahahahahahaha wat een gejank zeg om een potje schaatsen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |