|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Allejezus wat was Zumba vandaag zwaar, ben er gewoon helemaal uitgeput van. Alleen waarom tintelt het puntje van mijn tong als ik aan het zumba-en ben? |
|
quote: Qua conditie geen probleem, maar de combinatie van stapjes op de step Ik pikte het aardig op, maar nog niet zoals het hoort I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: [inkopper]Mijn puntje begint ook altijd te tintelen van al die zwoele heupbewegen bij het Zumba-en[/inkopper] |
|
quote: Bij mij geen zwoele heupbewegingen hoor! Tenzij je de Transformers het toppunt van sexy bewegen vindt natuurlijk. |
|
Ik doe aan hardlopen. drie keer per week een rondje van een half uurtje tot een uur. en af en toe een beetje de buik- en borstspieroefeningen. niet dat je het ziet ofzo. Gaat erom dat ik iets doe, en een beetje buiten kom, lekker in het park.Zeker nu, met weer als dit. Evil Dick |
|
Nog nooit zo veel spierpijn gehad als vandaag Poeh he. |
|
Wat voor sport doe je? |
|
Zuuuuma! Pah pah! Zuuumba! Dat is echt verslavend! |
|
quote: haha ik voel me dan altijd zo'n idioot als ik dat doe. Werkt het goed voor je lichaam? |
|
Nou mijn conditie is erop vooruitgegaan, dat is zeker. Het is dan ook een uur intensief bewegen. Ik zie er nog steeds uit als een giraffe met speed op maar ik beleef er veel lol aan. Eindelijk een sport die ik écht leuk vind. |
|
quote: Ghehe dat heb ik met de kickfun lessen. Allemachtig wat een zware les vandaag, heb nu al spierpijn.. benieuwd hoe het morgen is. Zelfs voor de geoefende kerels was het een erg pittige les. Maar lekker hoor, lopen rammen en schoppen. Volgende week weer |
|
Mm, ik zoek ook zo'n soort sport. Yoga bij een hoge temperatuur lijkt me wel wat. Jammer dat dat hier niet mogelijk is |
|
Waar woon je? Hier aan de uni in Utrecht hebben ze een paar leuke cursussen. Volgend blok ga ik Zumba, Balance en High-low doen. |
|
Wageningen. |
|
quote: Dat hot yoga is er vast wel, maar niet in sportschool.. eerder in zo'n kuuroord ding. Bijvoorbeeld Zwaluwhoeve heeft dat wel, maar dat is beetje uit de richting voor je. |
|
Ja ik heb al wat rond gekeken, Je hebt het jammer genoeg niet hier. |
|
Ik heb spiksplinetrnieuwe hardloop pata's. Morgen uitproberen Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Waarom niet andere yoga soorten doen dan? Zit dacht ik wel een yogaschool in Wageningen. |
|
Met heat je extra meer aan je lichaam werkt, Ofja, zo zeiden ze. Ik heb wel ergens gekeken maar daar waren alleen maar oude suffe mensen |
|
quote: Met wat voor doel wil je eigenlijk gaan sporten dan? |
|
Vet percentage onder de 14 krijgen. Oftewel een afgetraind lichaam krijgen |
|
quote: Denk dat je dan beter een andere sport kunt kiezen met wat meer actie, laat je anders eens adviseren in een sportschool. Kun je gericht aan je doelen werken en allerlei lessen uitproberen. |
|
Ik heb al op vele sporten gezeten maar het was allemaal niet mijn ding. Yoga leek me zo perfect, ook omdat het je tot rust brengt, iets wat ik nog niet gevonden heb. Maarja zolang ik nog niks gevonden heb blijf ik wel hard lopen |
|
Als je rust wil kun je ook bodybalance of pilates proberen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |