|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Van Big & Rich?? |
|
Net even Krav maga opgezocht, nooit eerder van gehoord. Pittig zeg, hier is het in Roermond ook en ook nog op een gunstige locatie en op een gunstige tijd. Maaarrrrr, ik weet niet, mijn neus is erg breekbaar ghehe en op de trainings foto's zie ik alleen van die heule grote 35+ kerels. Wel een handige sport, maar jammer, ik denk niet dat ik in dat groepje zou passen |
|
Okee, weer een ervaring rijker. Body Combat is stom. |
|
quote: Het verschilt hoor, waar ik train sta je soms tegen een gigantische reus te sparren of tegen iemand die kleiner is, maar over het algemeen wordt er wel rekening mee gehouden. Against God and Government |
|
Kut shin-splints, maar wel nieuwe schoenen gehaald. |
|
quote:Dat is echt naar. Wat je tegenwoordig allemaal moet doen om je gymnasiumdiploma te halen... |
|
Ik heb ook ooit een les zumba gevolgd, ik geloof dat ik nog steeds lichtelijk getraumatiseerd ben. |
|
quote:Dat kan ik me goed voorstellen. |
|
quote: Lotgenoot! Erg nare blessure waar je nooit van af komt. Veel koud water er op zetten en af en toe die steunkousen aan. En het beste; Maand of anderhalf niet rennen. Ja hoor... |
|
quote: Ik wil er in februari ook mee gaan beginnen, maar heb afgezien van vroeger judo geen enkele ervaring met vechtsport. Is het een beetje een sport waar je als absolute leek ook in kan stromen? Heb namelijk wel een beetje het idee dat het vooral mensen aantrekt die toch al wel wat jaartjes knokervaring hebben. You have time. You are doing fine. |
|
Boksen! Dat is gaaf! Ja hoor... |
|
Ooit een proefles thaiboks gedaan.. Auw. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ja! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Klopt, zo'n vier jaar gedaan, erg intensief Against God and Government |
|
quote: Ja dat weet ik zo niet, ik heb namelijk al 4 jaar ervaring met boksen maar verder was ik ook een complete leek. Ik train in Arnhem maar wordt erg goed begeleid, en er wordt ook goed rekening mee gehouden dat je een beginner bent. Against God and Government |
|
quote: Ik een klein jaartje, maar ik vond het erg gaaf. Ik hou alleen niet van sparren. Vechten vind ik dom. Het gemep op de zak vond ik geweldig en de conditietrainingen waren bruut. Ja hoor... |
|
quote: Dat snap ik niet, het is zo leuk! Vandaag heb ik Pilates gedaan, dat was wel oké. Niet erg intensief maar wel goed voor de spieren en het evenwicht. |
|
Het kan erg intensief zijn voor je spieren hoor, misschien kun je al een niveau hoger? Ik krijg bij niveau inieminie al hoofdpijn van Pilaties, heel bijzonder. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja misschien wel. Ik vind het toch wel fijn als ik uit een les kom en ik ben bekaf, maar dat gebeurt niet meer zo veel de laatste tijd. |
|
quote: Ik houd ook niet van dansen, misschien ligt het daar aan. |
|
quote: Haha, ja, dansen leuk vinden is vrij fundamenteel voor Zumba. |
|
quote: Conditieverbetering noemen ze dat! Anders ga je zelf Zumba lesjes geven, dan kun je zelf het niveau bepalen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Denk dat het meer aan de kwaliteit van lessen ligt dan aan conditieverbetering van mijn kant. Deze instructeurs stoppen tussen elk liedje om de stappen uit te leggen, terwijl mijn vorige instructrices het ons gewoon na lieten doen en aan één stuk doorgingen, wat mijn voorkeur heeft. |
|
Ai ja, dat is jammer. Ik maak van nieuwe passen een warming up. Zodra het nummer aan de beurt is dan is de basis bekend. Nummers die vaker dan 2x in de les is gekomen krijgen geen introductie in de warming up meer. Verder wordt er zo min mogelijk stil gestaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |