![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah joh, is een heerlijk groepsgebeuren ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Ja dat vertelden ze mij ook, ik heb er een beetje wazig bij gekeken.. ballen opwarmen? In de hand? En stuiteren? Eh.. okee. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-03-2011 22:26] ![]() |
|
quote: ![]() Gelukkig heeft half mannelijk metalland dat niet ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Wat zijn strakke benen? ![]() |
|
Benen waarbij de spieren zichtbaar zijn (niet open liggend natuurlijk) indien ze gebruikt worden en waarvan je buurman geen lel krijgt als je squasht (lellebenen) eh zoiets. . [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-03-2011 22:34] ![]() |
|
quote: Zo? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Ja hoor, jouw moshbenen mogen er zijn. Denk ik. Foto! ![]() |
|
quote: quote: Ja, iedereen staat zo erg beleefd naar elkaar te zwaaien en springt in andermans armen. ![]() |
|
Oeh, dan moet ik ff zoeken! Eerst ff biertjes scoren bij de avondwinkel, i'll be back ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Juist! Mensen worden vanuit het publiek vriendelijk geholpen om van het podium af te stappen en als je je kleingeld laat vallen, helpt bijna iedereen mee om het op te rapen. UNITY!!1! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Hahaha ![]() ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Lijkt me gezellig, neem ik de balletjes wel mee! ![]() |
|
Leuk, ik de rackets ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() En wat als je onmiddellijk de zaal wil verlaten, maar je staat op het podium? Dan biedt iedereen z'n hoofd aan en heb je een mooie wandeling naar het einde. Je zal ook nooit struikelen over afval, want dat wordt onmiddellijk naar de kant gegooid. En echt iedereen gooit z'n been in de lucht om te pronken met z'n nieuwe schoenen. Echt een bende modeboys, die moshers ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Vooraf even flink de ballen opwarmen. ![]() ![]() |
|
Dat is standaard natuurlijk ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: ach, de meeste mannenbenen zijn toch sowieso veel te harig om dat te zien? ![]() [/zachteG] ![]() |
|
quote: Goh nou ik kijk er naar uit! ![]() |
|
quote: Brrr, dat zijn wel erg behaarde mannen ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() en óók nog ontopic ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Brrr I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Heb daarnet weer hard getraind. Een Rambo-training, zoals mijn trainer placht te zeggen. Veel dingen op kracht en technische strapatsen. Heb wel mijn knie weer hard verdraaid bij een landing. Daarna nog wel (heeeeeel voorzichtig) wat opsprongen gemaakt en gelopen, maar na een half uur autorijden is het stijf en zit het vol met vocht. Hopelijk voor volgende week weer over, de trainingen gaan net zo fijn. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |