|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 1 jaar gedaan, was leuk, maar ik trok die mensen daar niet. 20 minuten schieten en dan de hele avond aan de bar hangen. Ik lust graag een biertje of wat, maar dat soort mensen die daar hingen, niets voor mij. (zoals de meeste mensen, hehe) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Halve finale inmiddels zelfs. Goed hoor, vooral Clijsters. Die zie ik het toernooi nog wel gaan winnen. Wat een comeback maakt die quote:Goed bezig Vin Ik heb zelf de halve marathon van Eindhoven na bijna 4 weken niet lopen maar uit mijn hoofd gezet. Mijn conditie is echt ruk nu |
|
Goed bezig Vin! Ik maak me een beetje zorgen voor die Damloop, had wat pijntjes en heb nog geen lange duurloop kunnen doen. Ik denk dat ik er van het weekend eens 16 km uit ga persen. Het zaalvoetbal gister deed in ieder geval geen pijn meer dus dat geeft de burger moed! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-09-2009 0:31] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tsja. Ik dacht overigens dat mijn snelheid ongeveer tegen de 12 km / uur lag, maar denk dat ik het tijdens training in het voorjaar toch niet helemaal goed gemeten heb (blijft ook een beetje foutgevoellig, met alleen tijd opnemen en dan in afstandmeten.nl de lengte van de run). Ik had nu van tevoren een run gepland en gekeken waar de zogenaamde '2 km punten' zaten, en zat al vanaf het begin op zo'n 11 min. per 2km, ofwel 11km/uur. Dat betekend dat mijn tijd tijdens de 10 km in het voorjaar, 54 minuten, ook zo ongeveer 'normaal' was voor mijn doen waar ik tot voor kort dacht dat ik daar wel een stuk meer uit had kunnen halen... @Maarten: ja, ging erg goed. Over het geheel genomen had mijn voorbereiding wel een stuk beter gekund denk ik, ben nu erg snel van min of meer niet lopen (eind juli) naar 16km (gisteren) gegaan. Qua conditie geen probleem, qua spieren/blessuren hoop ik dat ik niets overbelast... Ga nu even kijken hoe lang het duurt voor mijn spierpijn/pijntjes van gisteren weg zijn (voel het nu vooral in buitenkant knieën) en hak dan eind van dit weekend defintief de knoop door of ik mee loop in Amsterdam. Tot vorige week had ik het al bijna opgegeven, maar sindsdien weer drie keer meer dan 9 km gelopen en gaat nu toch weer beter [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-09-2009 9:01] |
|
quote: Idd Daar kunnen de Rode Watjes eens een voorbeeld aan nemen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Oeioei, het is eraan te merken dat de Williamszusjes een beetje geïrriteerd zijn met de terugkomst van onze Kim Clijsters : quote: Sporza.be De beelden: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sporzatips/MG_Kim_Clijsters/1.596725 Wel spijtig dat Yanina Wickmayer uitgeschakeld is, dan hadden we weer eens een Belgische finale op de US-Open Kim zal de US-Open winnen hoop ik, zou toch ietwat het sportieve beeld van België kunnen opkrikken na het debacceles van de Rode Duivels [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-09-2009 14:23] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Wow Vin goed man. Ik ga deze week ook weer flink sporten. Tijdens het warme weer kon dat steeds niet, ik lag dan binnen no time op apegapen. Niet alleen door de hitte alleen dan speelt mijn astma op. Dus ik hoop dat ik het weer op kan pikken. Heb er wel zin in. Oh ja ik doe aan Zumba. Ja ja van tellsell. Maar het is echt heel cool. Edit,... wel in de sportschool. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 13-09-2009 16:46] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Werkt het ook? |
|
Ja je bent op een hele leuke manier met sport bezig. Ik ben geen fitness persoon, of hardlopen ook niet. Vind ik saai. Daarom dit. Je zweet je kapot. Maar je mag het wel vrij intensief doen om resultaat te krijgen. Ik ben een beetje te dol op eten, dus dan moet ik ook harder sporten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:1 die donkerhuiden zijn er niet blij mij, maar wat dat manwijf vandaag (gisteren) deed was er ver over signature |
|
Against God and Government |
|
quote: En jawel hoor Onze Kim heeft het weer eens voor elkaar gekregen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Internos tegen Dosko toevallig? |
|
quote: Helaas wel met de meest homofiele sport ter wereld Against God and Government |
|
quote:Nee hoor: |
|
Nou XXL, effe een jaartje trainen: |
|
Vanaf de helft werd hij er niet veel breder op hehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Sicke gast ja, retcep! http://www.johnstonefitness.com/ Hier gaat het ff minder, trainen heeft op dit moment niet bepaald prioriteit in mijn leven. Ben wel van 95kg naar 88kg gegaan, bierbuik is nagenoeg pleitos, borst/ buikspieren zijn al wat gegroeid, net als biceps en triceps. |
|
Zo, heerlijk getraind daarnet. Heb er wekenlang over gedaan om een nieuwe techniek te leren en vandaag lukte de beoogde oefening zonder moeite. Dat is fijn. Wel pijnlijke schouders nu. Volgende maand ga ik naar een trainingskamp, waar ook veel professionals komen, dus ik ben hard aan het trainen om niet al te erg een modderfiguur te slaan. Verrassend triviaal |
|
Zo, voor 't eerst in bijna 3 maanden weer karate, en 't ging niet eens zo slecht als verwacht. Conditie weer beetje opbouwen, kata's weer verversen in geheugen: gaat goed komen! |
|
In de halve finale van de Davis Cup tussen Kroatië en Tsjechië in Porec staat het nog altijd maar 1-0 in het voordeel van Tsjechië. De eerste partij tussen Radek Stepanek en Ivo Karlovic werd een onvervalste thriller die maar liefst 5 uur en 59 minuten in beslag nam. Uiteindelijk was het Stepanek die de Kroaat met 6-7 (5), 7-6 (5), 7-6 (5), 6-7 (2) en 16-14 klopte. In het duel verbeterde het boomlange opslagkanon wel het record van het aantal aces in één wedstrijd. Hij sloeg er maar liefst 78. hihi signature |
|
Zo... net terug uit Zaandam van de Damloop by Night. 16,nogwat km van Amsterdam - Zaandam. Erg gaaf. Iets te weinig training/voorbereiding gehad, nu mijn knieen weer wat overbelast maar dat komt vast wel weer goed. In ieder geval weer de trappen en sprintjes vermijden komende week Score: Plaats: 4925e v/d 12914 finishers Snelheid: 10,695 km/uur Tijd: 1:30 en 17 seconden Eigenlijk hele traject tussen de 10,5 en 11 km/uur gelopen behalve de laatste km zo rond de 13 km/uur. |
|
Netjes |
|
Ik heb ze gisteren en vandaag weer met duizenden tegelijk voorbij zien komen ja, de Dammers. Mijn sport is het niet, dat hardlopen (en ja, ik heb het een zeer serieuze kans gegeven, maar als je het na drie maanden nog niet leuk vindt dan gaat het ook niet meer gebeuren). Maar er staat altijd wel een gezellig orkestje in de berm en ach, ze doen er verder ook niemand kwaad mee. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |