![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Omdat je niet de hele dag een motorhelm draagt mag die niet verboden worden, maar een burka wel omdat je die de hele dag wel draagt? Lekker controleerbaar ![]() |
|
quote: Snuggere henkie, ik bedoel natuurlijk dat als men gaat beginnen met verbieden van kleding dat dan het einde zoek is. Dus ook anti-religieuze of andersoortig aanstootgevende shirts. Mijn punt is dat ik niet begrijp wat het nut is van een burka-verbod, afgezien van zaken als gezichts-identificatie voor ID vergelijking en als de desbetreffende persoon in een openbare functie achter een balie zit of zoiets. In alle andere gevallen vind ik het van de zotte, je moet gewoon kunnen dragen wat je wil. Of dat nou een burka of een kappeltje, een hanekam of een metalshirt is. Ik wist niet dat metalpubliek tegenwoordig zo bekrompen was dat alles maar verboden moet worden, best triest eigenlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Goede opmerking die laatste. Maar je kan het ook anders zien. Motorhelmen heb je voor je veiligheid, in veel café's mag je niet met een petje op je knar naar binnen, en waarom mag je niet naakt over straat lopen? Boeiender ![]() |
|
Geen idee, waarom mag dat eigenlijk niet? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Om de "goede zeden" te bewaren? Hmm. Ook geen idee eigenlijk. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik denk dat er meer mensen zijn in onze maatschappij die aanstoot nemen aan bepaalde metalshirts dan aan een burka of zelfs een naaktloper. Waar trek je dan de grens en waarom wel burka's verbieden maar geen shirt met een groteske zombie met een pin door het oog geramd of een naakte vrouw die bruut wordt verkracht met een kruis? Het is gewoon meten met twee maten en ik vind het gewoon een rare constatering dat er juist hier, op een metalforum, blijkbaar zo veel mensen voor een burka-verbod zijn. Dan ben je in mijn ogen gewoon een hypocriet of je hebt de verkeerde muziekstroming gekozen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Daar heb je denk ik wel een punt. Maar of mensen een muziekstroming kiezen? Dat weet ik zo niet. Boeiender ![]() |
|
quote: Foutje van mij; was niet verboden. Ben geïndoctrineerd door Islambashers, sorry ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: (SN) Oei. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ai. Inderdaad niet heel handig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Aan de andere kant is het wel "bescherming naar Palestijns model". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Inderdaad, als je in het gebouw ernaast werkt weet je in ieder geval zeker dat je veilig zit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Huilerij. Goed om te zien dat de VS al zover is dat de connectie moslim <-> terrorist al helemaal ingebakken is ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
idd, gaat de goede kant op. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Is inderdaad de perfecte protectie! Er zijn weinig terrosristen denk ik die het risico willen nemen om een hele moskee in de as te leggen. Daarbij komt wel: moskee in het centrum van New York: slechte zaak. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
quote: ??? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Wrom? Boeiender ![]() |
|
Amerika is toch een land waar je alle vrijheid hoort te hebben, waarom dan deze ophef? Gedoe. ![]() |
|
quote: Goede observatie inderdaad. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
En terecht, er is hard genoeg voor gewerkt! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Geloof jij dat er in Nederland rustige christenen zijn die niet met fundamentalistische ideeen op straat staan te schreeuwen maar dat het gewone mensen zijn die daarnaast nog wel in het boekje geloven maar niet het boek in ieder zn strot douwen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Zolang ze niet bij iemands werk naar binnen vliegen vind ik het eigenlijk wel best. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Oh thuis mag het wel ![]() Maar denk je niet dat er geen moslims zijn die zich zo gedragen? Ik denk dat dat aantal in de moslimlanden juist heel hoog is. In Nederland worden ze misschien wat meer opgehitst door de tegenstellingen hier, maar zelfs dan zijn de meeste nog vrij tam. Het is ook wel vergelijkbaar met honden. Sommige zijn bijzonder agressief en veel hebben ook wel zoiets in zich. Maar de meeste zijn geen probleem, zeker neit als je ze goed behandeld. Je mag het best schijtbeesten vinden maar zolang ze hun hondenuitlaatplaats hebben en hun drolletjes opgeruimd worden moet je gewoon niet gaan zeiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Klopt, maar sommige honden poepen graag voor je huis dus als je dan weer dat beest ziet lopen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |