IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-02-2010 16:40 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 februari 2010 16:11 schreef MR. N het volgende:
Mooi dat "jullie" weten wat "jullie" probleem is.

...


Zie hier 1 tunnelvisie


Misschien al gepost:

Iran begint met verrijken uranium

Iran begint morgen met het verrijken van uranium tot een splijtbaar gehalte van 20 procent. Dat meldt de Iraanse staatstelevisie. De productie van hoog verrijkt uranium is de grootste zorg die de internationale gemeenschap heeft over het nucleaire programma van Iran. Het kan namelijk worden gebruikt voor nucleaire wapens.

Iran claimt verrijkt uranium te willen gebruiken als brandstof voor de twee kerncentrales die het land bouwt. Voor dat doel is echter verrijkt uranium met een splijtbaar gehalte van ongeveer 3 procent nodig. In oktober kwam Iran nog met Westerse landen overeen dat het land de voorraden laagverrijkt uranium naar het buitenland zou sturen, waar zij het zouden omzetten in brandstof voor de kerncentrales. Die afspraak heeft Iran van tafel geveegd.

Israël zal hier aardig op letten lijkt me, maar hoeveel % is er dan eigenlijk nodig voor wapens?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2010 16:53]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-02-2010 17:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 februari 2010 16:40 schreef Mutilator het volgende:
Zie hier 1 tunnelvisie



Verklaar u nader svp?


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-02-2010 17:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 8 februari 2010 12:48 schreef Lainedil het volgende:
Heerlijke duidelijkheid hier altijd. Iemand post een nieuwsbericht, en vervolgens komt een select groepje mensen (Mr. N./WMP/Gemene Lepel/Dappere Speerwerper, etc...) om het goed te praten.



Ik prefereer het dat je naar mijn waardevolle toevoegingen aan dat forum verwijst als 'in een breder historisch kader te plaatsen'. 'Goedpraten' heeft zo'n bittere nasmaak, alsof ik een weddenschap over het vroegtijdig overlijden van een kankerpatiënt sluit op dit forum om vervolgens uit te leggen dat dit volkomen in overeenkomst is met de forumregels die juist een beleefde omgang met de slachtoffers (en nabestaanden van) de ziekte kanker nastreven.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 08-02-2010 17:47]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-02-2010 17:49 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Uiterst on-topic, daar dhr. Jackson enige tijd voor zijn dood naast mededelingen mbt zijn huidziekte tevens meermaals in het nieuws verscheen als overtuigd Islam-aanhanger. Hulde.


Bruce Banner


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-02-2010 17:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 februari 2010 13:28 schreef ZelThoR het volgende:
Ze zijn -denk ik- gearresteerd omdat ze tegen Mubarak zijn en omdat er dit jaar parlementsverkiezingen zijn, maar onder het mom van dat ze lid van een verboden organisatie zijn. De reden is inderdaad niet direct dat ze moslims zijn.

Maar, Mubarak zelf is ook moslim. Dat maakt in ieder geval dit nieuws erg interessant voor mensen die graag alle moslims over één kam scheren. edit: En het is interessant om te zien hoeveel moeite Egypte doet om de Moslimbroederschap zwak te houden. De onderbouwing van de noodtoestand is ook voor een groot deel gegrond in het tegenhouden van organisaties als de Moslimbroederschap.

Daarnaast is de Moslimbroederschap een bijzonder belangrijke organisatie in de geschiedenis van islamitisch fundamentalisme en politiek.

Ik zie niet in hoe dit níet genoeg is om relevant te zijn voor dit topic.
Egypte doet daar helemaal geen moeite voor. Als het de Egyptische regering echt interesseerde zou zij naar haar bevolking luisteren, hervormingen doorvoeren en wat aan de economie van het land gaan doen. De Egyptische regering misbruikt het broederschap om zo niet te hoeven democratiseren want dan komen er slechts enge moslims aan de macht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-02-2010 17:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Dankjewel dat je m'n post goedpraat; hoef ik het zelf niet te doen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-02-2010 17:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 8 februari 2010 17:50 schreef kwelgeest het volgende:
Egypte doet daar helemaal geen moeite voor. Als het de Egyptische regering echt interesseerde zou zij naar haar bevolking luisteren, hervormingen doorvoeren en wat aan de economie van het land gaan doen. De Egyptische regering misbruikt het broederschap om zo niet te hoeven democratiseren want dan komen er slechts enge moslims aan de macht.


En vergeet het pesten van koptische christenen niet.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-02-2010 17:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 februari 2010 17:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
En vergeet het pesten van koptische christenen niet.
En Joden en homo's en ongelovigen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-02-2010 18:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 februari 2010 17:44 schreef MR. N het volgende:
Verklaar u nader svp?


Dat was eigenlijk een plaagstootje omdat je zijn opmerking omdraaide, beetje 'nee, jij' gehalte ;p


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-02-2010 18:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 februari 2010 16:11 schreef MR. N het volgende:
Mooi dat "jullie" weten wat "jullie" probleem is.


Huh? Waar hebben wij een probleem dan..?

*zoekt nog eens*

Nope, geen probleem.

*blij dattie in Grunnnn woont*
quote:
Op 8 februari 2010 16:40 schreef Mutilator het volgende:
*kernwapen verhaal*
Met 3 kan je al een leuke centrale runnen. 20 is "weapons grade uranium".

Zo moeilijk is het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-02-2010 18:39]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-02-2010 0:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 februari 2010 18:23 schreef Mutilator het volgende:
Dat was eigenlijk een plaagstootje omdat je zijn opmerking omdraaide, beetje 'nee, jij' gehalte ;p



Hehe, weet ik, ik zat maar wat te sarren.

Oh, en kijk eens boven mijn post! Mooi zo Grey!


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-02-2010 0:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 februari 2010 18:37 schreef Greycloak het volgende:
Huh? Waar hebben wij een probleem dan..?

*zoekt nog eens*

Nope, geen probleem.

*blij dattie in Grunnnn woont*
Met 3 kan je al een leuke centrale runnen. 20 is "weapons grade uranium".

Zo moeilijk is het niet.


quote:
Voor kernwapens is een percentage 235U van boven de 90 noodzakelijk. Dergelijk hoog-verrijkt uranium wordt weapons grade uranium genoemd.


moeilijk is het niet om een tering zooi ermee te maken, wel om dat gericht te doen.

Edit: oh ik zie dat je theoretisch maar 6% nodig hebt en dan veel mensen speculeren dat je met zo rond de 20 er in praktijk ook wel aardig mee af komt. Echter zijn er ook type centrales die tot iets van 20 gaan. Als Iran hierna verder verrijkt zal het idd verdacht worden. als ze het niet doen zou het altijd nog kunnen duiden op andere type reactors die ook handig zijn. duikboten gaan zelfs op 50%

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-02-2010 0:14]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-02-2010 13:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Plots zette de chauffeur zijn lijnbus in Londen aan de kant. Hij kroop vanachter het stuur stapte het gangpad van de bus op, legde zijn fluovestje op de vloer en knielde. De passagiers konden hun ogen niet geloven maar de chauffeur ¿ een moslim- begon aan zijn gebed. Toen hij klaar was, kroop hij weer achter het stuur en zette hij zijn rit verder.

"Onwaarschijnlijk"
Niemand kon tijdens het bidden de bus verlaten en een boze passagier diende klacht in bij de Londense vervoermaatschappij. Gayle Griffiths (33) uit Camden was net de bus opgestapt. Ze kwam van haar werk en was gehaast. De Britse moest haar kinderen van school halen. Ze stond doodsangsten uit. Ze dacht dat de chauffeur een terrorist was. "Ik was gehaast want ik moest mijn dochter van school halen. Ik heb de busroute al duizenden keer gedaan en plots gebeurde dit. De chauffeur was net gestopt aan een halte en had een heleboel mensen laten uitstappen. Even verderop zette hij de bus aan de kant. Hij kroop uit zijn stuurhut en ging naar de gang. Plots legde hij zijn gele fluojasje op de vloer. Ik dacht eerst dat iemand ziek geworden was en hij de smurrie opruimde. Maar even later deed hij ook zijn schoenen uit en begon hij te bidden. Ik kon mijn ogen niet geloven!", aldus Griffiths.

Angst voor aanslag
"Hij deed zijn ding en gaf ons geen woord uitleg. Niemand durfde iets zeggen. Ik dacht dat het niet lang zou duren maar hij was toch vijf minuten aan het bidden. Ik vreesde even dat hij een extremist was en dat hij de bus wilde opblazen. Hij had ook de uitgang van de bus geblokkeerd. De passagiers keken elkaar vol ongeloof aan." De vrouw begrijpt dat moslims vaak moeten bidden maar het tijdstip en de plaats vond ze niet echt gepast. "Ik besef ook wel dat Londen een multiculturele stad is maar moet je nu echt gaan bidden op een volle bus?", vraagt ze zich af.

"Ongeoorloofd"
Intussen heeft de Londense vervoersmaatschappij haar verontschuldigingen aangeboden voor het ongemak en de vertraging. Transport for Londen heeft de chauffeurs ook duidelijk gemaakt dat bidden tijdens busritten niet kan. "Een bus op lijn 24 had vertraging omdat de chauffeur de bus aan de kant gezet had om te bidden. We hebben een gesprek gehad met de chauffeur in kwestie en we hebben hem duidelijk gemaakt dat zoiets niet kan. We willen dan ook onze verontschuldigingen aanbieden aan de reizigers", aldus de woordvoerder. "Er zijn gebedsruimtes in de busgarages en de chauffeurs kunnen tijdens hun rusttijden bidden." (


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-02-2010 13:10 by WMP Profiel van WMP

Wel griezelig om te zien hoe mensen al zo geconditioneerd zijn (en let op de opmerkingen die hierop gaan volgen, zij zijn ook al zover) dat een biddende moslim wordt aangezien voor een terrorist.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-02-2010 13:12 by Mark Profiel van Mark

Londen, 7 juli 2005. Ik denk dat er van verzachtende omstandigheden sprake is, denk je ook niet?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-02-2010 13:15 by XXL Profiel van XXL

Ik snap de reactie van de passagiers heel goed.

Zo heb ik er een hekel aan als ik bij gelovigen aan tafel zit die zonodig eerst moeten bidden.
Ik wil verdomme gewoon vreten voor dat de boel koud wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-02-2010 13:16]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-02-2010 13:18 by WMP Profiel van WMP

Ik heb het ook niet over de geschiktheid van plaats of tijd om te gaan bidden. Dat moeten die gelovigen maar lekker doen als ze thuis zijn. Het gaat mij om de associatie biddende moslim == terrorist.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-02-2010 13:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 februari 2010 13:18 schreef WMP het volgende:
Ik heb het ook niet over de geschiktheid van plaats of tijd om te gaan bidden. Dat moeten die gelovigen maar lekker doen als ze thuis zijn. Het gaat mij om de associatie biddende moslim == terrorist.


Ja, maar dat is niet de juiste associatie. Het is waarschijnlijk plaats + openbaar vervoer + bidden + de recente historie (2005). Dat is een heel andere associatie dan alleen bidden.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-02-2010 13:21 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 februari 2010 13:18 schreef WMP het volgende:
Ik heb het ook niet over de geschiktheid van plaats of tijd om te gaan bidden. Dat moeten die gelovigen maar lekker doen als ze thuis zijn. Het gaat mij om de associatie biddende moslim == terrorist.


Ik vind het pure stemmingmakerij van je, dat je vooral dat uit het bericht haalt.


Bruce Banner


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2010 13:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 februari 2010 13:18 schreef WMP het volgende:
Ik heb het ook niet over de geschiktheid van plaats of tijd om te gaan bidden. Dat moeten die gelovigen maar lekker doen als ze thuis zijn. Het gaat mij om de associatie biddende moslim == terrorist.
Het is meer: Allochtoon doet raar in bus + meerdere terroristische aanslagen recent verleden in openbaarvervoer Londen = terrorist.
Niets raars aan. Wist de muzzel in kwestie ook wel. Pure provocatie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-02-2010 13:22 by WMP Profiel van WMP

Ok, dan was ik inderdaad iets te kort door de bocht. Maar dan vat ik Hypnos niet waarom hij 'nieuws' van 5 jaar geleden post.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-02-2010 13:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

stond vandaag in de krant


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-02-2010 14:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 februari 2010 17:50 schreef kwelgeest het volgende:
Egypte doet daar helemaal geen moeite voor. Als het de Egyptische regering echt interesseerde zou zij naar haar bevolking luisteren, hervormingen doorvoeren en wat aan de economie van het land gaan doen. De Egyptische regering misbruikt het broederschap om zo niet te hoeven democratiseren want dan komen er slechts enge moslims aan de macht.

Hehe, touché!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-02-2010 16:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
1000 zweepslagen voor praten over seks

Een Saudiër die vorig jaar op de televisie vrijuit vertelde over zijn seksleven, is in hoger beroep tot vijf jaar cel en duizend zweepslagen veroordeeld.

De beroepsrechters bevestigden een uitspraak die vorig jaar in eerste aanleg is gedaan.

De 32-jarige Mazen Abdul-Jawad praatte in juli in een talkshow openlijk over het oppikken van vrouwen en toonde allerlei seksspeeltjes. De gescheiden vader van vier kinderen vertelde verder op zijn veertiende door zijn buurvrouw te zijn ontmaagd.

Nooit eerder sprak een Saudische man op televisie zo openlijk over zijn liefdesleven. Het programma leidde tot grote ophef in het conservatieve koninkrijk.

(SN)

Deze man gewoon hier asiel verlenen en dan een conservatieve jurk weer terug?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-02-2010 16:57 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik vind het nogal ernstig dat de VS zo'n goede bondgenoot is van zo'n kutland.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen