![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Verklaar u nader svp? Boeiender ![]() |
|
quote: Ik prefereer het dat je naar mijn waardevolle toevoegingen aan dat forum verwijst als 'in een breder historisch kader te plaatsen'. 'Goedpraten' heeft zo'n bittere nasmaak, alsof ik een weddenschap over het vroegtijdig overlijden van een kankerpatiënt sluit op dit forum om vervolgens uit te leggen dat dit volkomen in overeenkomst is met de forumregels die juist een beleefde omgang met de slachtoffers (en nabestaanden van) de ziekte kanker nastreven. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 08-02-2010 17:47] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Uiterst on-topic, daar dhr. Jackson enige tijd voor zijn dood naast mededelingen mbt zijn huidziekte tevens meermaals in het nieuws verscheen als overtuigd Islam-aanhanger. Hulde. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Egypte doet daar helemaal geen moeite voor. Als het de Egyptische regering echt interesseerde zou zij naar haar bevolking luisteren, hervormingen doorvoeren en wat aan de economie van het land gaan doen. De Egyptische regering misbruikt het broederschap om zo niet te hoeven democratiseren want dan komen er slechts enge moslims aan de macht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dankjewel dat je m'n post goedpraat; hoef ik het zelf niet te doen ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: En vergeet het pesten van koptische christenen niet. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:En Joden en homo's en ongelovigen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Dat was eigenlijk een plaagstootje omdat je zijn opmerking omdraaide, beetje 'nee, jij' gehalte ;p The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Huh? Waar hebben wij een probleem dan..? *zoekt nog eens* Nope, geen probleem. ![]() *blij dattie in Grunnnn woont* quote:Met 3 kan je al een leuke centrale runnen. 20 is "weapons grade uranium". Zo moeilijk is het niet. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-02-2010 18:39] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hehe, weet ik, ik zat maar wat te sarren. Oh, en kijk eens boven mijn post! Mooi zo Grey! ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: quote: moeilijk is het niet om een tering zooi ermee te maken, wel om dat gericht te doen. Edit: oh ik zie dat je theoretisch maar 6% nodig hebt en dan veel mensen speculeren dat je met zo rond de 20 er in praktijk ook wel aardig mee af komt. Echter zijn er ook type centrales die tot iets van 20 gaan. Als Iran hierna verder verrijkt zal het idd verdacht worden. als ze het niet doen zou het altijd nog kunnen duiden op andere type reactors die ook handig zijn. duikboten gaan zelfs op 50% [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-02-2010 0:14] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Plots zette de chauffeur zijn lijnbus in Londen aan de kant. Hij kroop vanachter het stuur stapte het gangpad van de bus op, legde zijn fluovestje op de vloer en knielde. De passagiers konden hun ogen niet geloven maar de chauffeur ¿ een moslim- begon aan zijn gebed. Toen hij klaar was, kroop hij weer achter het stuur en zette hij zijn rit verder. "Onwaarschijnlijk" Niemand kon tijdens het bidden de bus verlaten en een boze passagier diende klacht in bij de Londense vervoermaatschappij. Gayle Griffiths (33) uit Camden was net de bus opgestapt. Ze kwam van haar werk en was gehaast. De Britse moest haar kinderen van school halen. Ze stond doodsangsten uit. Ze dacht dat de chauffeur een terrorist was. "Ik was gehaast want ik moest mijn dochter van school halen. Ik heb de busroute al duizenden keer gedaan en plots gebeurde dit. De chauffeur was net gestopt aan een halte en had een heleboel mensen laten uitstappen. Even verderop zette hij de bus aan de kant. Hij kroop uit zijn stuurhut en ging naar de gang. Plots legde hij zijn gele fluojasje op de vloer. Ik dacht eerst dat iemand ziek geworden was en hij de smurrie opruimde. Maar even later deed hij ook zijn schoenen uit en begon hij te bidden. Ik kon mijn ogen niet geloven!", aldus Griffiths. Angst voor aanslag "Hij deed zijn ding en gaf ons geen woord uitleg. Niemand durfde iets zeggen. Ik dacht dat het niet lang zou duren maar hij was toch vijf minuten aan het bidden. Ik vreesde even dat hij een extremist was en dat hij de bus wilde opblazen. Hij had ook de uitgang van de bus geblokkeerd. De passagiers keken elkaar vol ongeloof aan." De vrouw begrijpt dat moslims vaak moeten bidden maar het tijdstip en de plaats vond ze niet echt gepast. "Ik besef ook wel dat Londen een multiculturele stad is maar moet je nu echt gaan bidden op een volle bus?", vraagt ze zich af. "Ongeoorloofd" Intussen heeft de Londense vervoersmaatschappij haar verontschuldigingen aangeboden voor het ongemak en de vertraging. Transport for Londen heeft de chauffeurs ook duidelijk gemaakt dat bidden tijdens busritten niet kan. "Een bus op lijn 24 had vertraging omdat de chauffeur de bus aan de kant gezet had om te bidden. We hebben een gesprek gehad met de chauffeur in kwestie en we hebben hem duidelijk gemaakt dat zoiets niet kan. We willen dan ook onze verontschuldigingen aanbieden aan de reizigers", aldus de woordvoerder. "Er zijn gebedsruimtes in de busgarages en de chauffeurs kunnen tijdens hun rusttijden bidden." ( signature ![]() |
|
Wel griezelig om te zien hoe mensen al zo geconditioneerd zijn (en let op de opmerkingen die hierop gaan volgen, zij zijn ook al zover) dat een biddende moslim wordt aangezien voor een terrorist. ![]() |
|
Londen, 7 juli 2005. Ik denk dat er van verzachtende omstandigheden sprake is, denk je ook niet? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik snap de reactie van de passagiers heel goed. Zo heb ik er een hekel aan als ik bij gelovigen aan tafel zit die zonodig eerst moeten bidden. Ik wil verdomme gewoon vreten voor dat de boel koud wordt. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-02-2010 13:16] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik heb het ook niet over de geschiktheid van plaats of tijd om te gaan bidden. Dat moeten die gelovigen maar lekker doen als ze thuis zijn. Het gaat mij om de associatie biddende moslim == terrorist. ![]() |
|
quote: Ja, maar dat is niet de juiste associatie. Het is waarschijnlijk plaats + openbaar vervoer + bidden + de recente historie (2005). Dat is een heel andere associatie dan alleen bidden. ![]() |
|
quote: Ik vind het pure stemmingmakerij van je, dat je vooral dat uit het bericht haalt. Bruce Banner ![]() |
|
quote:Het is meer: Allochtoon doet raar in bus + meerdere terroristische aanslagen recent verleden in openbaarvervoer Londen = terrorist. Niets raars aan. Wist de muzzel in kwestie ook wel. Pure provocatie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ok, dan was ik inderdaad iets te kort door de bocht. Maar dan vat ik Hypnos niet waarom hij 'nieuws' van 5 jaar geleden post. ![]() ![]() |
|
stond vandaag in de krant ![]() signature ![]() |
|
quote: Hehe, touché! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: (SN) Deze man gewoon hier asiel verlenen en dan een conservatieve jurk weer terug? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik vind het nogal ernstig dat de VS zo'n goede bondgenoot is van zo'n kutland. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |