IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2010 12:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 mei 2010 12:27 schreef ZelThoR het volgende:
Volgens mij heb je moeite met dingen opschrijven, je eerst "voorbalig, ja" kwam al sarcastisch over
Hehe, was niet zo bedoeld.
Natuurlijk is het voorbarig om met cijfers te gooien voor het onderzoek af is. In mijn eerste post mbt dit onderzoek stond dan ook 'eerste bevindingen' waarmee ik er op wilde wijzen dat, dat, nog, niet de definitieve uitkomst van het onderzoek was.

Ik postte nog een keer 'voorbarig' omdat jij wat vaak 'voorbarig' postte.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2010 12:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 mei 2010 12:31 schreef kwelgeest het volgende:
Hehe, was niet zo bedoeld.

Dan was ik te voorbarig


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2010 16:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 mei 2010 20:06 schreef ZelThoR het volgende:
...
Ik denk eerlijk gezegd dat 9/11 niet zoveel impact meer had en zelfs de moord op Van Gogh en Fortuyn niet meer. Meer door Koninginnedag vorig jaar, dat was voor Nederland eigenlijk überhaupt iets met veel meer impact; hét Nederlands staatshoofd werd bedreigd op een nationale feestdag. Misschien is het wel goed dat er nu een vals alarm was, dan gaan mensen misschien weer doorhebben dat we niet zo hoeven te stressen en dat een handjevol idioten niet per se inhoudt dat er overal terroristen klaar staan...


Let wel..de paniek tijdens dodenherdenking kwam niet door die gast die aan het schteeuwen was, het kwam doordat in combinatie iemand een koffertje liet vallen en er vervolgens 'hij heeft een bom' werd geroepen. Waar doet dat het meest aan denken?

quote:
Onzin --> je loopt ook niet de hele tijd met je paspoort open op straat.


Niks onzin. Je moet wel identificatie bij je hebben om je desgevraagd ter plekke te kunnen identificeren. Ik maak hieruit op dat jij denkt dat bij vraag om identificatie een burka fluitend wordt opengescheurd of zelfs uitgedaan en mss hoop je zelfs op spannende lingerie eronder, maar zo werkt dat dus helaas niet in de praktijk ;p

quote:
Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt, eigenlijk. Laatste paar regels vat ik niet helemaal, of ik ben het niet eens met de precieze onderbouwing. Ik denk meer dat in het algemeen de moslims als bedreigende groep wordt gezien en andere groepen daarom defensief reageren en intolerant jegens de bedreiging worden. Gevolg; toename Christelijke geldingsdrang en toename nationalisme.


Zeker een goed punt en dit klinkt ook wel logisch, eigenlijk.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2010 16:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 mei 2010 16:09 schreef Mutilator het volgende:
Niks onzin. Je moet wel identificatie bij je hebben om je desgevraagd ter plekke te kunnen identificeren. Ik maak hieruit op dat jij denkt dat bij vraag om identificatie een burka fluitend wordt opengescheurd of zelfs uitgedaan en mss hoop je zelfs op spannende lingerie eronder, maar zo werkt dat dus helaas niet in de praktijk ;p



Mwa je verplicht kunnen identificeren vind ik niet zo nodig, maar in het Westen waarderen we oogcontact behoorlijk. Op die manier kunnen we mensen inschatten en makkelijker communiceren. Westerlingen doen dit meer als andere volken, en vinden het minder vreemd om elkaar in de ogen aan te kijken.

Ik denk dat Marokkaantjes daarom zo vaak pissig worden als je ze normaal aankijkt. In die cultuur is elkaar recht aankijken belangrijk bij dominantie enzo. Bij Bokito kun je zoiets ook beter niet doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2010 16:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 mei 2010 16:09 schreef Mutilator het volgende:
Let wel..de paniek tijdens dodenherdenking kwam niet door die gast die aan het schteeuwen was, het kwam doordat in combinatie iemand een koffertje liet vallen en er vervolgens 'hij heeft een bom' werd geroepen. Waar doet dat het meest aan denken?

Londen, 7 juli 2005

De reacties op schreeuwerd en vallende koffer (reacties incl. het roepen over een bom) zijn -denk ik- in ieder geval sterk gevoed doordat vorig jaar K-dag nog vers in het geheugen zit. Maar goed, speculatie.
quote:
Niks onzin. Je moet wel identificatie bij je hebben om je desgevraagd ter plekke te kunnen identificeren. Ik maak hieruit op dat jij denkt dat bij vraag om identificatie een burka fluitend wordt opengescheurd of zelfs uitgedaan en mss hoop je zelfs op spannende lingerie eronder, maar zo werkt dat dus helaas niet in de praktijk ;p

Je hebt je gezicht toch ook bij je, of daar nu een motorhelm of burka overheen zit

Maar goed, je hebt gelijk, ik neem daarbij inderdaad aan dat dan de burka opengemaakt wordt. Zo niet vind ik dat erg kwalijk, maar het is toch zo dat bij weigering van identificatie je mee moet naar het bureau? Dat lijkt me erg terecht in ieder geval
quote:
Zeker een goed punt en dit klinkt ook wel logisch, eigenlijk.

We zitten denk ik wel redelijk in de richting van iets kloppends, ja
quote:
Op 11 mei 2010 16:16 schreef ElitE het volgende:
Bij Bokito kun je zoiets ook beter niet doen.

lol


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2010 17:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 mei 2010 16:21 schreef ZelThoR het volgende:
Londen, 7 juli 2005

De reacties op schreeuwerd en vallende koffer (reacties incl. het roepen over een bom) zijn -denk ik- in ieder geval sterk gevoed doordat vorig jaar K-dag nog vers in het geheugen zit. Maar goed, speculatie.



Denk je niet dat ze allemaal tellen, laatste 10 jaar wordt er hysterisch op gereageerd. Moslims worden als groot kwaad gezien en Korst T. heeft inderdaad de angst voor terrorisme ook versterkt.

Zou wel fijn zijn als we er soms wat minder hysterisch mee om gingen. Het kan wel kut zijn maar je moet je juist niet bang door laten voelen.
Beatrix verdient ook wel een lintje voor haar houding naar dit soort dingen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2010 18:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 mei 2010 17:24 schreef ElitE het volgende:
Denk je niet dat ze allemaal tellen, laatste 10 jaar wordt er hysterisch op gereageerd. Moslims worden als groot kwaad gezien en Korst T. heeft inderdaad de angst voor terrorisme ook versterkt.

Zou wel fijn zijn als we er soms wat minder hysterisch mee om gingen. Het kan wel kut zijn maar je moet je juist niet bang door laten voelen.
Beatrix verdient ook wel een lintje voor haar houding naar dit soort dingen.

Telt allemaal wel, maar naar mijn idee heeft Korst een pak meer invloed gehad op de NL bevolking.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-05-2010 18:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 mei 2010 16:16 schreef ElitE het volgende:
Mwa je verplicht kunnen identificeren vind ik niet zo nodig, maar in het Westen waarderen we oogcontact behoorlijk. Op die manier kunnen we mensen inschatten en makkelijker communiceren. Westerlingen doen dit meer als andere volken, en vinden het minder vreemd om elkaar in de ogen aan te kijken.

Ik denk dat Marokkaantjes daarom zo vaak pissig worden als je ze normaal aankijkt. In die cultuur is elkaar recht aankijken belangrijk bij dominantie enzo. Bij Bokito kun je zoiets ook beter niet doen.


Dus het komt er op neer dat een Burka asociaal is? Dat lijkt me een juiste conclusie.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2010 18:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

In Nederland wel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2010 18:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 mei 2010 18:13 schreef ZelThoR het volgende:
Telt allemaal wel, maar naar mijn idee heeft Korst een pak meer invloed gehad op de NL bevolking.


Ik weet het niet, maar dat is ook niet te meten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2010 19:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De burka is natuurlijk een verkrachting van het individu die botst met 'onze' visie op het individu. De burka frustreert de interactie tussen het individu en het dagelijksleven. De burka gaat echt wel een paar stappen verder dan een hoofddoek. Ik betwijfel het ten zeerste of er vrouwen zijn die af en toe voor de grap een burka dragen, omdat zij dat fijn/mooi/leuk vinden, en daarnaast andere dagen 'gewoon' een hoofddoek of helemaal geen islamitische kleding. Het dragen van de burka komt voor uit onderdrukking of intimidatie en maakt het voor het individu onmogelijk mee te draaien in de maatschappij. De burka is een symbool van een totalitaire cultuurreligie die haaks staat op onze rechtstaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-05-2010 20:04 by Mark Profiel van Mark

Maar ja, het is wel een 'vrije' keuze, in zover je een door religieuze indoctrinatie ingegeven actie 'vrij' kunt noemen. voor de meeste vrouwen althans. En is vrije keuze geen hoog goed in ons Westen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2010 20:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik heb bij hoofddoekjes al mijn twijfels in hoe verre die dingen vrwijwillig gedragen worden. Burka vrijwillig? 'kGeloof er niets van.
Met zo'n ding wordt het individu buiten de maatschappij geplaatst waardoor zij niet mee kan komen. Communicatie wordt bemoeilijkt, werken zo goed als onmogelijk. Vrijheden zijn prachtig, maar de vrijheid om op religieus-culturele gronden uit de staatsruif te vreten ken ik niet.
Het identificatieprobleem speelt toch ook echt zeker mee. In bepaalde (semi-)publieke gebouwen (gemeentehuizen, politiebureau's) maar ook banken en bussen hangen camera's om mensen te kunnen identificeren. Om dergelijke redenen zijn bivakmutsen en motorhelmen daar verboden. Waarom zouden religieuze mensen meer rechten hebben?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-05-2010 20:52 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Zweedse Mohammedcartoonist aangevallen

STOCKHOLM - De Zweedse cartoonist Lars Vilks, die een spotprent maakte over de islamitische profeet Mohammed, is dinsdag aangevallen toen hij in het Zweedse Uppsala een toespraak hield over vrijheid van meningsuiting.

Een man uit het publiek gaf hem een kopstoot. Vilks viel tegen een muur en verloor zijn bril. Volgens eigen zeggen raakte hij niet gewond bij het incident in de universiteit.
Vilks tekende in 2007 het hoofd van Mohammed op het lijf van een hond. Moslims namen daar aanstoot aan.

Volgens de politie probeerden ongeveer twintig personen de Zweedse tekenaar aan te vallen nadat zij zijn lezing hadden verstoord. Agenten grepen in en arresteerden twee betogers.
In maart was een radicale Amerikaanse moslima, die zich JihadJane noemt, aangeklaagd omdat zij een plan beraamde om Vilks te doden.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-05-2010 22:58 by bokaj Profiel van bokaj

Jihadjane.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2010 23:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 mei 2010 20:18 schreef kwelgeest het volgende:
In bepaalde (semi-)publieke gebouwen (gemeentehuizen, politiebureau's) maar ook banken en bussen hangen camera's om mensen te kunnen identificeren. Om dergelijke redenen zijn bivakmutsen en motorhelmen daar verboden. Waarom zouden religieuze mensen meer rechten hebben?

+1

Vooral de laatste zin


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2010 9:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 mei 2010 23:44 schreef ZelThoR het volgende:
+1

Vooral de laatste zin
Ik ben ervoor, in navolging van Cliteur, om de vrijheid van godsdienst af te schaffen en onder te brengen onder de vrijheid van meningsuiting. Waarom zou een religie anders behandelt moeten kunnen worden dan een non-religieuze overtuiging? Hoe moet een rechter ooit onderscheidt maken als christelijke en joodse belangen botsen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2010 9:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2010 9:21 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben ervoor, in navolging van Cliteur, om de vrijheid van godsdienst af te schaffen en onder te brengen onder de vrijheid van meningsuiting. Waarom zou een religie anders behandelt moeten kunnen worden dan een non-religieuze overtuiging? Hoe moet een rechter ooit onderscheidt maken als christelijke en joodse belangen botsen?


Helemaal mee eens.


Boeiender


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-05-2010 11:46 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 mei 2010 9:21 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben ervoor, in navolging van Cliteur, om de vrijheid van godsdienst af te schaffen en onder te brengen onder de vrijheid van meningsuiting. Waarom zou een religie anders behandelt moeten kunnen worden dan een non-religieuze overtuiging? Hoe moet een rechter ooit onderscheidt maken als christelijke en joodse belangen botsen?

Ook voor mits er totaal geen onderscheid wordt gemaakt tussen bepaalde godsdiensten zodat er geen arbitraire beslissingen worden gedaan. Zal echter moeilijk worden als het CDA teveel macht krijgt.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2010 12:07 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 12 mei 2010 9:21 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben ervoor, in navolging van Cliteur, om de vrijheid van godsdienst af te schaffen en onder te brengen onder de vrijheid van meningsuiting. Waarom zou een religie anders behandelt moeten kunnen worden dan een non-religieuze overtuiging? Hoe moet een rechter ooit onderscheidt maken als christelijke en joodse belangen botsen?


Kan ik me in vinden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-05-2010 23:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Moordcomplot op Paus verijdeld

Een moordcomplot tegen paus Benedictus XVI lijkt te zijn verijdeld door de Italiaanse politie. Twee Marokkaanse studenten die eind vorige maand het land werden uitgezet, zouden van plan zijn geweest om de kerkleider op 2 mei te vermoorden tijdens een bezoek aan Turijn.

Dit meldt aan anonieme bron bij het Italiaanse ministerie van Justitie vandaag.
De 26-jarige Mohamed Hlal en Ahmed Errahmouni (22) studeerden aan de universiteit van Perugia en werden al maanden in de gaten gehouden door de Italiaanse antiterreurpolitie, voordat ze werden aangehouden en teruggestuurd naar Marokko. In een telefoongesprek zei Hlal dat hij explosieven wilde kopen, waarna de politie in actie kwam.

Bij huiszoekingen werden kaarten van Turijn aangetroffen met daarop cirkels en nummers. Errahmouni en Hlal zouden contacten onderhouden met radicaalislamitische netwerken.

(SN)

What if...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-05-2010 21:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En blijft mooi, die sharia.

quote:
Cel slachtoffer groepsverkrachting

Een slachtoffer van groepsverkrachting is in de Verenigde Arabische Emiraten aangeklaagd voor seks buiten het huwelijk. De vrouw werd begin mei door zes mannen verkracht in een auto.

Volgens de aanklagers had de vrouw (18) ingestemd met seks met een vriend. De man (19) verkrachtte haar in een auto en nodigde vervolgens vijf vrienden uit om over haar heen te gaan. In de Emiraten is seks buiten het huwelijk strafbaar. De zes mannen, vijf inwoners van de VAE en een Irakees, zijn aangeklaagd voor verkrachting. Ook zij stellen onschuldig te zijn.

(SN)



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-05-2010 21:42]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-05-2010 21:47 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 mei 2010 21:38 schreef Greycloak het volgende:
En blijft mooi, die sharia.


(SN)




Ies Koeltoer!


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 18-05-2010 22:09 by Bierrrrr Profiel van Bierrrrr

ANTHRAX.

Leuk af en toe Antrax draaien en je draait dan lekker een cd-tje omdat ik de varkens ga voeren. Hierdoor wordt ik echt relaxed.

Nee dan de muslim !



Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-05-2010 23:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 mei 2010 9:21 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben ervoor, in navolging van Cliteur, om de vrijheid van godsdienst af te schaffen en onder te brengen onder de vrijheid van meningsuiting. Waarom zou een religie anders behandeld moeten kunnen worden dan een non-religieuze overtuiging? Hoe moet een rechter ooit onderscheid maken als christelijke en joodse belangen botsen?


Dit zou best wel eens wat problemen kunnen oplossen. Heb je het aan de diverse politieke partijen gemeld?

quote:
Op 11 mei 2010 22:58 schreef bokaj het volgende:
Jihadjane.


What's in a name. Klinkt als een soort moslim-tegenhanger van GI Jane.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-05-2010 23:21]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen