|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En terecht. Boeiender |
|
quote: Vind je het gek? Eerlijk zijn! Boeiender |
|
quote: Ok, that's it... ik word moslim [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 15-06-2010 20:19] |
|
quote: Ik vind het compleet gestoord!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mooi, dan zijn we het eens! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 15-06-2010 20:38] Boeiender |
|
quote: Hoe dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: *zucht* Boeiender |
|
quote: "Wederom frustratie" for the sake of ontopicness een moslim-gerelateerd berichtje: Spanje zint op verbod boerka's In Spanje is de overheid bezig aan een wet die het dragen van boerka’s in openbare plaatsen verbiedt. "We geloven dat kledingstukken als de boerka moeilijk in overeenstemming zijn te brengen met de menselijke waardigheid", aldus minister van Justitie Francisco Caamano vandaag. Volgens Caamano is verder de identificatie moeilijk als mensen een boerka dragen. Caamano zei dat de nieuwe wet het verbergen van het gezicht verbiedt. Dat leidt dus niet alleen tot een verbod op boerka's, maar ook tot een ban op skimaskers en motorhelmen. Het besluit is niet religieus gemotiveerd, aldus de minister van het overwegend katholieke land. Barcelona Gisteren werd bekend dat het dragen van boerka’s wordt verboden in openbare gelegenheden in Barcelona. De steden Lerida en El Venrell in Catalonië voerden al eerder een dergelijk verbod in. Het is nog onduidelijk wanneer de nieuwe wet ingevoerd zal worden in heel Spanje. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-06-2010 21:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik hoop dat je dit niet serieus meent... Je loopt te mekkeren over van alles en nog wat, maar ondertussen vind je het ok dat lui vermoord worden omdat ze -hoe durven ze ook!!- voetbal gekeken hebben? Ik heb mijn sarcasm-o-meter niet aanstaan, bij jou weet ik nooit echt wat ik moet denken, dus het kan zijn dat ik de ondertoon mis hoor. Bruce Banner |
|
quote: You better turn on your sarcasme meter to do yes! Wat een frustratie. Boeiender |
|
quote: Spring je ook op en neer? |
|
quote: ..zegt Meneer N. Bruce Banner |
|
quote: En weer! Je bent aan vakantie toe denk ik. Boeiender |
|
quote: Sorry dat ik in jouw favo topic reageer, hoor. Ik ben al weg. Kom vandaag nog naar Nederland; pas maar op! Kan ik een loden pijp van iemand lenen? Bruce Banner |
|
quote: Invictus zal er wel een paar hebben denk ik... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Waarom zou ik moeten oppassen? Ik kijk geen voetbal. Boeiender |
|
Dat zeggen sommige Somali's nu vast ook: quote: (SN) Lijken wel Nazi's. Zij bepalen wel wat je wel en wat je niet mag doen in je eigen huis... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Godwin's law. |
|
Haha en nog een vrij lelijke vergelijking ook. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-06-2010 14:03] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Lol, lijken wel PVV'ers, willen bepalen wat je wel en niet mag zien. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ...en wat je draagt. Boeiender |
|
quote: Je mag volgens het PVV program in ieder geval niet de Koran in je huis hebben . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Precies Nou ja, de Donald Duck-versie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Staat dat er echt in? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |