|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Was niet jegens jou bedoeld. Ik wilde aangeven dat ik persoonlijk vind dat in de huidige situatie er wel wat voor een Koran-verbod te zeggen valt. De huidige situatie is gewoon gay. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat is voor ons indd van belang. Voor 'de moslim' echter niet. De islamitische dogma wil iemmers dat de Koran het letterlijke woord van Allah is, zonder context van tijd en plaats. Als je de Koran leest zul je merken dat, dat boek, anders dan de Bijbel, het Oude testament, indd niet in een dergelijke context opgeschreven is. Allah schiep en herschept, zijn woord is van alle tijden en alle windstreken. De Bijbel daarentegen in een menselijke overlevering, al dan niet hier en daar met goddelijke inspiratie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Vond ik wat mager en dunnetjes om eerlijk te zijn. Maar dat is toch ook meer een opinierend boek. Die titels die ik nog zijn vrij neutraal. Wellicht dat je de bundel 'Eindstrijd' kunt opsnuffelen. Die vind ik inhoudelijk heel aardig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Alvast voorzetje: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ga ik eens naar op zoek. Bedankt voor de tip. |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wel hét bewijs dat in ieder geval moslima's humor hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik snap het niet, dan mogen die moslima's toch nog steeds niet autorijden? Of is dit weer vrouwenlogica? |
|
quote: Nee, dat is slechte schrijfstijl op SN / niet begrijpend kunnen lezen van jouw kant. Die fatwa gebruiken de feministen nu om hun zaak voor gelijke rechten kracht bij te zetten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zolang je ze maar niet teveel onderdrukt zijn ze stiekem best tof. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Lijkt mij lastig voor die vrouwen, je zult maar geen melk kunnen geven op dat moment. Dan ben je al gauw onzedelijk bezig, daar zullen ook wel strenge straffen opstaan. |
|
Moslims zijn gay en overrated... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Graag zou ik die stelling wat oprekken richting geloof in het algemeen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maak er dan escapisme an sich van. Kan op een forum rondhangen geen vorm van escapisme zijn.. ? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ruim de helft van de Marokkaanse jongens heeft op zijn 22ste minstens één misdrijf gepleegd in Nederland. Dat blijkt uit onderzoek dat vrijdag is gepubliceerd in het Tijdschrift voor Criminologie. Het gaat om 54 procent van de jongens en mannen die in 1984 in Nederland zijn geboren uit ten minste één Marokkaanse ouder. Van de Nederlandse mannen in diezelfde leeftijdsgroep pleegde 20,3 procent voor hun 23ste verjaardag een of meer misdrijven. In 1984 werden volgens de onderzoekers in Nederland ruim 87.500 jongens geboren en ruim 83.300 meisjes. Voor de vergelijking zijn zij opgesplitst in categorieën Nederlands, Marokkaans, Surinaams, Antilliaans, Turks en 'overig'. Van de gehele groep had ruim 14 procent op 22-jarige leeftijd minimaal één misdrijf op z'n kerfstok. De wetenschappers maakten gebruik van het politiesysteem HKS, dat sinds 1996 voor wetenschappelijk onderzoek kan worden gebruikt. De onderzochte groep was in 1996 twaalf jaar, de leeftijd waarop kinderen voor het eerst strafrechtelijk verantwoordelijk kunnen worden gehouden. Ook Surinaamse en Turkse jonge mannen hebben vaker dan deze groep Nederlanders een misdrijf op hun naam staan. 43 procent van de Surinamers uit 1984 en 41 procent van de Turken tot 23 jaar staan minimaal een keer in het HKS. Marokkaanse jongens plegen het jongst hun eerste delict: gemiddeld als ze 17,6 jaar oud zijn. Nederlandse mannen zijn iets later: hun 'startleeftijd' ligt gemiddeld op 18,5 jaar. De jongens uit Marokkaanse gezinnen plegen gemiddeld ook de meeste delicten: 4,1 tegen 3,7 van Antillianen en 3,3 van Surinamers. signature |
|
Moslim topic, geen Marokkanen-topic She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Geen idee. Wil je iets met ons delen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Goh. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Marokkanen worden ook meer in de gaten gehouden door de politie, waardoor dit niet zo raar is. Nietszeggend onderzoek, waar veel kanttekeningen bij geplaatst kunnen worden. |
|
Bovendien snap ik niet zo goed wat criminele Marokkanen met het Moslim-geloof te maken hebben. Bareuh... |
|
quote:Nou vooruit, maar als de helft hiervan klopt is het nog niet weinig, nietwaar? :') [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-06-2010 23:23] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja, en wij bieden ze ook niet voldoende kansen, waardoor ze wel de misdaad in MOETEN gaan. |
|
quote:Juup, en nu moeten we daarmee leven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |