IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 0:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

eigenlijk kunnen we nog veel leren van Marokkanen

een toekomst heb je altijd, in de criminaliteit


eigenlijk zijn wij gewoon te lui om het te doen

en te angstig

bange blanke man, ga in de criminaliteit nu je nog kan!


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2010 10:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
CEO Facebook 'ter dood veroordeeld'

's Werelds jongste selfmade miljardair Mark Zuckerberg (foto), oprichter van social networksite Facebook, krijgt mogelijk de doodstraf opgelegd.

Als Mark Zuckerberg (26) zijn leven lief is, gaat hij niet naar Pakistan op vakantie. Een rechtbank in de islamitische republiek wil de Amerikaan mogelijk vervolgen wegens belediging van de heilige profeet Mohammed. Op het beledigen van Mohammed staat de doodstraf of een levenslange gevangenisstraf.

Teken Mohammed

Met "teken Mohammed dag", afgelopen mei georganiseerd op Facebook, heeft Zuckerberg de profeet beledigd, oordeelde de Pakistaanse rechtbank.

Zuckerberg ontkent dat hij de profeet heeft willen beledigen, aldus de India Server. Het lijkt overigens onwaarschijnlijk dat hij ooit zijn straf ondergaat in Pakistan. Amerika levert geen onderdanen uit aan Pakistan en het is nog maar de vraag of Zuckerberg ooit op vakantie gaat in het Zuid-Aziatische land.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2010 10:31 by Forever After Profiel van Forever After

En je kind Mohammed noemen is geen belediging voor de profeet?



 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2010 11:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 juni 2010 10:31 schreef Forever After het volgende:
En je kind Mohammed noemen is geen belediging voor de profeet?


Als dat kind een beetje een varkensneusje heeft kan ik me er iets bij voorstellen...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2010 11:14 by XXL Profiel van XXL

Tjah, ik neem aan dat die Mark Zuckerberg niet geheel op zijn achterhoofd is gevallen en dat hij, naar aanleiding van Mohammed afbeeldingen van een niet nader te noemen cartoonist, inmiddels wel weet hoe gevoelig dat afbeelden van de profeet ligt.

Als je dan toch heel stoer een "teken Mohammed dag" organiseert lok je ook wel een beetje dergelijke reacties uit.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-06-2010 11:18 by Staalman Profiel van Staalman

Maar die reacties zijn weer wat sterk overdreven...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2010 11:21 by XXL Profiel van XXL

Dat zal ik niet ontkennen. Maar ik heb niet echt het idee dat het een reactie is die als donderslag bij heldere hemel aan komt zetten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-06-2010 11:25 by Staalman Profiel van Staalman

Mee eens.

Het is een offensief van de "westerse wereld" om te laten zien (elke keer opnieuwe) wat voor gevaarlijke religie de islam is.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 27-06-2010 11:27 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 27 juni 2010 11:14 schreef XXL het volgende:
Als je dan toch heel stoer een "teken Mohammed dag" organiseert lok je ook wel een beetje dergelijke reacties uit.


Heeft hij het wel georganiseerd? Of heeft hij het alleen toegestaan?


Why doesn't my music get me all the chicks?


nomad
Usericon van nomad
Posted 29-06-2010 16:14 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 27 juni 2010 10:31 schreef Forever After het volgende:
En je kind Mohammed noemen is geen belediging voor de profeet?




Nee,wel voor het kind.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-06-2010 16:35 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 juni 2010 11:27 schreef GrindMaster het volgende:
Heeft hij het wel georganiseerd? Of heeft hij het alleen toegestaan?


Het is 'gebeurd' op internet, en vooral op Facebook. Zuckerberg heeft er in principe dus gewoon geen reet mee te maken.

Ik vroeg me al eerder af waarom die militante Moslims Google nog nooit hebben aangeklaagd, maar de eerste stap lijkt gezet.

Kansloze, humorloze idioten zijn het. Muur er omheen en er niet meer uit laten. Kun je je lekker thuis de hele dag beledigd gaan zitten voelen en hebben wij er geen last meer van.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2010 22:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 juni 2010 16:35 schreef Ralph het volgende:
Het is 'gebeurd' op internet, en vooral op Facebook. Zuckerberg heeft er in principe dus gewoon geen reet mee te maken.

Ik vroeg me al eerder af waarom die militante Moslims Google nog nooit hebben aangeklaagd, maar de eerste stap lijkt gezet.

Kansloze, humorloze idioten zijn het. Muur er omheen en er niet meer uit laten. Kun je je lekker thuis de hele dag beledigd gaan zitten voelen en hebben wij er geen last meer van.
De volgende keer dat ik je zie gaan we eerst knuffelen voor we bier drinken gaan.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 29-06-2010 22:18]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-07-2010 7:23 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Mohammed B.: geen spijt

AMSTERDAM - Mohammed B, de moordenaar van programmamaker en columnist Theo van Gogh, heeft geen spijt.

Het AD heeft een brief van B. in handen, waaruit blijkt dat hij geen spijt heeft van zijn daad. De 32-jarige B., die inmiddels zes jaar vastzit, heeft in al die jaren niet één seconde spijt gehad van de keuzes die hij heeft gemaakt.
De brief was gericht aan een moslimgroepering.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-07-2010 19:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juli 2010 12:47 schreef Greycloak het volgende:
Zorg over Marokkaanse christenen

De Spaanse regering heeft haar ongerustheid geuit over het uitzetten van christenen door de Marokkaanse autoriteiten. Sinds maart heeft het Noord-Afrikaanse land 130 van bekeringsdrift beschuldigde gelovigen het land uitgezet.

Madrid heeft Marokko nu laten weten dat het aan de internationale verplichtingen voor godsdienstvrijheid moet voldoen. Het merendeel van de door Marokko weggestuurde christenen is protestant. Onder de uitgezette christenen zijn ook twee Spanjaarden.

In maart dit jaar zette Marokko al zeven Nederlanders het land uit, omdat ze zendingswerk zouden hebben verricht in het weeshuis Village of Hope in het dorp Ain Leuh. Minister Maxime Verhagen protesteerde bij de Marokkaanse autoriteiten over de maatregelen tegen de Nederlanders.

(SN)

...


Hmm wat Wilders volgens een aantal schijnt te willen doen, wordt dus aan de andere kant van het religieuze spectrum al gewoon gedaan.

Hier nog wat beeld erbij:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-07-2010 20:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juli 2010 19:01 schreef Mutilator het volgende:
Hmm wat Wilders volgens een aantal schijnt te willen doen, wordt dus aan de andere kant van het religieuze spectrum al gewoon gedaan.

En soortgelijke dingen worden/werden aan deze kant het religieuze spectrum ook al gewoon gedaan

Maar blijft achterlijk, natuurlijk. Allemaal optyfen dat soort lui.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-07-2010 21:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dat klinkt alsof je recente vergelijkbare voorbeelden kent. Mij onschiet het even; kan je ze noemen aub?

Hier nog een overzichtelijke docu over de Koran en de rol van Islam in de wereld:

http://video.google.com/videoplay?docid=8486968447811516661&hl=nl#

Grappig dat de langharige zwartogige schoonheden in het paradijs 'Houris' heten


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-07-2010 22:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juli 2010 21:56 schreef Mutilator het volgende:
Dat klinkt alsof je recente vergelijkbare voorbeelden kent. Mij onschiet het even; kan je ze noemen aub?

Oh, qua zulke ernstige dingen weet ik zo 1-2-3 niets van de Christenen al vermoed ik dat dat er ook wel is Qua wetgeving zal het wel meevallen, hoor, maar dat is ook niet het enige waarmee je andere mensen van hun religie kunt houden.

Qua iets minder ernstige dingen doen ze ook nog wel genoeg natuurlijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-07-2010 22:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Voor de duidelijkheid, is ene kant van het spectrum Islam (onverdeeld) andere kant christendom (onverdeeld)?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-07-2010 22:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juli 2010 22:32 schreef Gemene Lepel het volgende:
Voor de duidelijkheid, is ene kant van het spectrum Islam (onverdeeld) andere kant christendom (onverdeeld)?

Tuurlijk, zo werkt het nu eenmaal.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-07-2010 22:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

http://www.rferl.org/content/Russians_Risk_Jail_In_Forbidden_Art_Trial/2097267.html

Dus dat is het bewijs dat het christendom een intolerante en onderdrukkende religie is? :O

Goed om te weten op welk niveau we discussiëren .

Marokko: democratie in naam, sterke macht van koning. Pest christenen omdat ze moslims bekeren. Wordt gebruikt als toonbeeld van de universele onverdraagzaamheid van Islam.

Rusland: democratie in naam, sterke macht van Poetin en co. Vervolgd kunstenaars die christenen op de ziel trappen door provocatieve kunst.

Niemand post het, ondanks paginagrote artikelen in meerdere grote Nederlandse kranten.


[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-07-2010 22:57]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-07-2010 23:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juli 2010 22:32 schreef Gemene Lepel het volgende:
Voor de duidelijkheid, is ene kant van het spectrum Islam (onverdeeld) andere kant christendom (onverdeeld)?


Dat luistert niet zo nauw wat mij betreft; in beide religies is het makkelijk gaten schieten.

Waar het wel om ging nav dat nieuwsbericht is hoe de 'politiek vanuit de islamideologie' met christendom omgaat, enerzijds en hoe 'christelijke politiek' met islamreligie omgaat, anderzijds.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2010 0:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-07-2010 23:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Wat christenpolitiek flikt valt nog wel mee, denk ik. Hier en daar een boerkaverbodje, dat was het wel.

Christengeopolitiek daarentegen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-07-2010 23:17 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Geopolitiek? En moslims? Dan kan ik dit plaatje er wel weer tegenaan gooien!



Wordt je eigenlijk Nederland uitgezet als je hier illegaal (zendings )werk doet?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-07-2010 23:27]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2010 1:13 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Waar ging die meeting toendetijd precies over?

Overigens stuitte ik hierop:

http://dutch.faithfreedom.org/2009/12/31/de-waarheid-over-de-islam-op-de-scholen/

Zo gaat het er ondertussen aan toe in de Franse -basis-scholen. Hopelijk leert Nederland hiervan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 18-07-2010 1:20 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Objectieve website ook



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen