IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2010 14:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 juni 2010 14:11 schreef ZelThoR het volgende:
Lol, lijken wel PVV'ers, willen bepalen wat je wel en niet mag zien.
Welk gedeelte van "in je eigen huis" zal ik het eerste uitleggen?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 14:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jep:

http://www.pvv.nl/images/stories/Webversie_VerkiezingsProgrammaPVV.pdf

quote:
Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes



@ Greycloak, dan mag jij mij uitleggen wat de regering te maken heeft met mijn boekenkast (die staat toevallig in mijn huis, en niet in een gehuurde loods).

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-06-2010 14:29]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2010 14:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 juni 2010 14:19 schreef MR. N het volgende:
...en wat je draagt.
In je eigen huis mag je alles dragen hoor!



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 16-06-2010 14:29]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2010 14:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juni 2010 14:28 schreef Greycloak het volgende:
Welk gedeelte van "in je eigen huis" zal ik het eerste uitleggen?



Ik maakte het vergelijk ook niet op het punt van in je eigen huis, maar dat ook de PVV controle zou willen over wat je wel/niet mag zien edit: maar dat punt geldt evengoed in eigen huis, zoals GL laat zien!

En ik vind het evengoed allemaal onzinnige vergelijkingen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-06-2010 14:31]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-06-2010 14:31 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 16 juni 2010 14:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jep:

http://www.pvv.nl/images/stories/Webversie_VerkiezingsProgrammaPVV.pdf


Ik heb hem nog niet eens uit.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2010 14:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 juni 2010 14:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jep:

http://www.pvv.nl/images/stories/Webversie_VerkiezingsProgrammaPVV.pdf




@ Greycloak, dan mag jij mij uitleggen wat de regering te maken heeft met mijn boekenkast (die staat toevallig in mijn huis, en niet in een gehuurde loods).
Tsja, monniken, kappen. Geen idee welke partij vroagah Mein Kampf heeft verboden maar als een boek éénmaal verboden is, kunnen er meer op de lijst me dunkt. Laat die partij die Mein kampf verboden heeft het je maar uitleggen, mijn regel is het niet in elk geval, maar daarna zal ik die motivatie aan je doorgeven hoor! Beloofd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2010 14:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juni 2010 14:31 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, monniken, kappen. Geen idee welke partij vroagah Mein Kampf heeft verboden maar als een boek éénmaal verboden is, kunnen er meer op de lijst me dunkt. Laat die partij die Mein kampf verboden heeft het je maar uitleggen, mijn regel is het niet in elk geval, maar daarna zal ik die motivatie aan je doorgeven hoor! Beloofd.

Wat is dat voor dwaas vergelijk, geloof er niks van dat je het meent :')

Omdat partij A dwaze dingen doet rechtvaardigt dat iedere idioot die daarna komt om óok dwaze dingen te doen?

edit: daarbij is Mein Kampf niet verboden.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-06-2010 14:33]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2010 14:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 juni 2010 14:30 schreef ZelThoR het volgende:
Ik maakte het vergelijk ook niet op het punt van in je eigen huis, maar dat ook de PVV controle zou willen over wat je wel/niet mag zien edit: maar dat punt geldt evengoed in eigen huis, zoals GL laat zien!

En ik vind het evengoed allemaal onzinnige vergelijkingen
GL legt het programma van de PVV uit? Net als Pechtold met zijn "oproepen tot geweld" zeker? *korreltje zout aan ZelThor geeft*

En jij vindt die Somalische praktijken dus nergens mee te vergelijken? Naja, misschien hadden we een verschillend geschiedenisboekje, kan gebeuren toch?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 14:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Mein Kampf is niet verboden te bezitten, het is verboden om het te verkopen. Ik mag hier twee boekenkasten vol met Mein Kampf hebben staan.

Daarnaast is het verbod op het drukken en verkopen van Mein Kampf onzin en moet dit worden opgeheven.

Mooi ook om te zien dat je niet met een argument voor het verbod komt, maar simpelweg vanuit het status quo redeneert (er is al een verbod DUS HET MOET VAST GOED ZIJN).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 16-06-2010 14:35 by Yirroth Profiel van Yirroth

<knip> al gepost

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 16-06-2010 14:36]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2010 14:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juni 2010 14:33 schreef Greycloak het volgende:
GL legt het programma van de PVV uit? Net als Pechtold met zijn "oproepen tot geweld" zeker? *korreltje zout aan ZelThor geeft*

Het staat letterlijk in het programma, valt weinig aan uit te leggen. Daarom zei ik ook dat GL het liet *zien*.
quote:
En jij vindt die Somalische praktijken dus nergens mee te vergelijken? Naja, misschien hadden we een verschillend geschiedenisboekje, kan gebeuren toch?

Is goed hoor, geef jij maar een uitgebreide analyse waarom de situatie in Somalië hetzelfde is als de situatie in Nazi-Duitsland. Als dat hout snijdt geef ik je meteen gelijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2010 14:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 juni 2010 14:35 schreef Yirroth het volgende:
<knip> al gepost
Mea Culpa. Dan een verkoopverbod voor dat sprookjesboek.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2010 14:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juni 2010 14:37 schreef Greycloak het volgende:
Mea Culpa. Dan een verkoopverbod voor dat sprookjesboek.

Nog steeds dwaas gelul.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 14:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 juni 2010 14:35 schreef ZelThoR het volgende:
Het staat letterlijk in het programma, valt weinig aan uit te leggen. Daarom zei ik ook dat GL het liet *zien*.

Is goed hoor, geef jij maar een uitgebreide analyse waarom de situatie in Somalië hetzelfde is als de situatie in Nazi-Duitsland. Als dat hout snijdt geef ik je meteen gelijk


Nazi-Duitsland: sterke en onderdrukkende staat. Somalië, gefaalde staat zonder centraal gezag, lokaal gerund door criminelen en religieuze extremisten. Extreem falende vergelijking.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2010 14:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 juni 2010 14:35 schreef ZelThoR het volgende:
Is goed hoor, geef jij maar een uitgebreide analyse waarom de situatie in Somalië hetzelfde is als de situatie in Nazi-Duitsland. Als dat hout snijdt geef ik je meteen gelijk
Sorry, geen uitgebreide want mijn belastingcenten moeten weer verdiend worden, maar goed:

Jij doet thuis iets wat de lokale overheid (absurd genoeg) niet goed vindt ---> we pakken je op en stoppen je weg.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2010 14:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juni 2010 14:38 schreef Greycloak het volgende:
Sorry, geen uitgebreide want mijn belastingcenten moeten weer verdiend worden, maar goed:

Jij doet thuis iets wat de lokale overheid (absurd genoeg) niet goed vindt ---> we pakken je op en stoppen je weg.

In Somalië is geen overheid, je vergelijk loopt nu al mis. Daaaaahaaaag.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 14:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

En nu nog waarom dit specifiek aan Nazi-Duitsland is te linken en niet aan elke andere onderdrukkende staat/politieke eenheid.

Dat de vergelijking opkomt bij genocide, propaganda en anti-semitisme kan ik nog wel begrijpen, maar dit?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2010 14:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juni 2010 14:41 schreef Gemene Lepel het volgende:
En nu nog waarom dit specifiek aan Nazi-Duitsland is te linken en niet aan elke andere onderdrukkende staat/politieke eenheid.

Dat de vergelijking opkomt bij genocide, propaganda en anti-semitisme kan ik nog wel begrijpen, maar dit?

Precies, sowieso onzinnig vergelijk. Dat het extreem foute boel is daar, is wel duidelijk. Vergelijkingen met welk regime dan ook zijn onmogelijk want er is geen regime, brengt ons dus geen stap verder bij de oplossing.

Maar ja, moslims nazi's noemen is natuurlijk erg verleidelijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2010 14:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2010 14:32 schreef ZelThoR het volgende:
Wat is dat voor dwaas vergelijk, geloof er niks van dat je het meent :')

Omdat partij A dwaze dingen doet rechtvaardigt dat iedere idioot die daarna komt om óok dwaze dingen te doen?

edit: daarbij is Mein Kampf niet verboden.


Inderdaad. Een Boerka en Koran verbod is een verbod op de Boerka en de Koran, staat nergens dat er een uitzondering gemaakt wordt op thuissituaties.... Wel lastig om de hoofddoektaks te handhaven overigens, wordt er per uur gerekent? Moet je de uren thuis ook meerekenen? Hoe controleer je dat?

Ik snap volgens mij nu waar de PVV de 10000 agenten voor nodig heeft.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2010 14:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juni 2010 14:44 schreef ZelThoR het volgende:
...
Maar ja, moslims nazi's noemen is natuurlijk erg verleidelijk


Waarom is dat verleidelijk dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 14:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Een staat die boeken van een groep verbied die zij als politiek vijandig ziet, daar is een vergelijking met Nazi-Duitsland meer op zijn plaats.



Maar GC's kennis betreffende Nazi-Duitsland reikt niet verder dan de afmetingen van een paar tanks. Dat hij vergelijkingen niet ziet of verkeerd toepast kan hem weinig aangerekend worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-06-2010 14:48]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2010 14:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juni 2010 14:46 schreef Mutilator het volgende:
Waarom is dat verleidelijk dan?

Weet ik niet precies, maar dat kunnen Grey en Greet je vast uitleggen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2010 14:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juni 2010 14:48 schreef ZelThoR het volgende:
Weet ik niet precies, maar dat kunnen Grey en Greet je vast uitleggen


Oh, ik dacht dat je minimaal een stelling poneerde. Ik dacht dat je overal -een beetje- verstand van had, maar dit valt me van je tegen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2010 14:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juni 2010 14:54 schreef Mutilator het volgende:
Oh, ik dacht dat je minimaal een stelling poneerde. Ik dacht dat je overal -een beetje- verstand van had, maar dit valt me van je tegen.

Haha, whatever.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 15:00 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Greycloak was weer op dreef. Zelfs als iets zwart op wit staat in het PVV-program wil hij het nog niet aannemen, daarna probeert hij alles wat krom is recht te lullen door opeens een foutieve interpretatie op het verbod van Mein Kamp erbij te halen, om vervolgens maar te zeggen dat wij de staat de kans moeten geven om ons leesvoer te censureren. Wat een held; zulke mate zelf-deceptie moet toch vrij veel inspanning kosten.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen