IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 22:03 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 21:56 schreef Mutilator het volgende:
Heb je het helemaal gezien? Wat vond je er van? Ik vond het schrijnend. Verkracht, broer deed bij haar de 'vuistslagabortus', doorlopend fysiek en verbaal geweld... Die meiden gaan door een hel, hebben een leven als paria, simpelweg omdat ze zich niet orthodox gedragen.


Schrijnend ja, dat soort dingen. En nooit goed te praten vanuit welke religie dan ook.

Ken ook veel verhalen uit de bible belt en aanverwanten, ook geen pretje.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 22:03 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 november 2010 21:56 schreef Mutilator het volgende:
Heb je het helemaal gezien? Wat vond je er van? Ik vond het schrijnend. Verkracht, broer deed bij haar de 'vuistslagabortus', doorlopend fysiek en verbaal geweld... Die meiden gaan door een hel, hebben een leven als paria, simpelweg omdat ze zich niet orthodox gedragen.
Alleen de eerste tien minuten nog maar, was al heftig vond ik. Ga binnenkort verder kijken, maar te druk voor het werk geweest vandaag. Nu ook niet meer doen, want met een druk hoofd kan ik niet slapen. Borrel en pitten, laat je z.s.m. nog wel weten wat ik van de verdere docu vond.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-11-2010 22:29 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ok ik ben wel benieuwd. Overigens zijn niet alle docu's van Roethof van deze kwaliteit. De docu over het meisje dat ten prooi is gevallen door loverboys vond ik ook indrukwekkend, maar dat komt ook omdat een vriendin van een vriendin van mij door een groep Marokkanen uit Kanaleneiland aan de coke is gebracht en langdurig als hoer in ingezet.

quote:
Op 30 november 2010 22:03 schreef MR. N het volgende:
Schrijnend ja, dat soort dingen. En nooit goed te praten vanuit welke religie dan ook.

Ken ook veel verhalen uit de bible belt en aanverwanten, ook geen pretje.


Wat zijn de ergste verhalen uit de bible belt? Ik vond met name de verkrachting en de reden erachter dat die moeder het toeliet samen met die vuistslagabortus door haar broer wel het toppunt.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-11-2010 22:33]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 22:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 22:29 schreef Mutilator het volgende:



Wat zijn de ergste verhalen uit de bible belt? Ik vond met name de verkrachting en de reden erachter dat die moeder het toeliet samen met die vuistslagabortus door haar broer wel het toppunt.


Verhalen uit Genemuiden en omstreken:
Gedwongen abortus, seksueel misbruik, doodslag die niet aangegeven wordt omdat het "binnen dezelfde kerk" is gebeurt, polio door onthouden vaccinatie, geestelijk misbruik, mishandeling, onterving, gedwongen huwelijken.

Dat soort dingen zeg maar.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-11-2010 22:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Vuistslagabortus door familie ook? Bijna hetzelfde dus, al hoor je van moslims eerder over moord (eerwraak) dan doodslag.

Ik ben wel benieuwd op welke schaal het bij beide religies gebeurt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 22:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 22:56 schreef Mutilator het volgende:
Vuistslagabortus door familie ook? Bijna hetzelfde dus, al hoor je van moslims eerder over moord (eerwraak) dan doodslag.

Ik ben wel benieuwd op welke schaal het bij beide religies gebeurt.


Nou, bij de gedwongen abortussen was het meer dat een meisje in ene keer een tijdje van de aardbodem verdween, om schande aan de familie te voorkomen....


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-11-2010 23:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 november 2010 22:57 schreef MR. N het volgende:
Nou, bij de gedwongen abortussen was het meer dat een meisje in ene keer een tijdje van de aardbodem verdween, om schande aan de familie te voorkomen....


Je bedoelt dat ze even buiten de gemeenschap/dorp werd geplaatst waar er even een dokter geregeld werd? Erg, maar lang niet zo grof als het moslimverhaal.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 23:14 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 23:12 schreef Mutilator het volgende:
Je bedoelt dat ze even buiten de gemeenschap/dorp werd geplaatst waar er even een dokter geregeld werd? Erg, maar lang niet zo grof als het moslimverhaal.


Ja, dat was vaak het geval. Maar "het moslimverhaal"... sja, heeft het met alleen met religie te maken of met normen en waarden?


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-11-2010 23:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Normen en waarden komen uit religie voort; hoe strenger, hoe enger en hoe harder er wordt opgetreden tegen de verderfelijke vrijheden.

Men moet immers binnen het gareel lopen, dat is de norm, en het is zo belangrijk dat het boven het eigen leven van het individu gaat, dat is de waarde.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 23:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 23:32 schreef Mutilator het volgende:
Normen en waarden komen uit religie voort; hoe strenger, hoe enger en hoe harder er wordt opgetreden tegen de verderfelijke vrijheden.

Men moet immers binnen het gareel lopen, dat is de norm, en het is zo belangrijk dat het boven het eigen leven van het individu gaat, dat is de waarde.


Dat vraag ik mij dus af, het blijkt dat andere mensen anders met de religie om kunnen gaan.

Er zijn wel degelijk religieuze mensen die wel met vrijheden om kunnen gaan, mensen die vanuit hun religie redeneren.

Denk dat het meer om een doctrine gaat die onder de religie kan hangen.

Dat is wel de pest met religie natuurlijk, hetgeen waar men in geloofd is op zoveel verschillende manieren te interpreteren, dat mensen die bijvoorbeeld vrouwen mishandelen of terreur willen zaaien het kunnen rechtvaardigen voor henzelf vanuit het geloof. Dat is het zieke van een religie volgen.


Boeiender


Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 01-12-2010 13:10 by Kattekop Profiel van Kattekop

quote:
Op 30 november 2010 23:12 schreef Mutilator het volgende:
Je bedoelt dat ze even buiten de gemeenschap/dorp werd geplaatst waar er even een dokter geregeld werd? Erg, maar lang niet zo grof als het moslimverhaal.


Of de breinaaldtechniek die fout gaat, zodat je lekker lang in het ziekenhuis bij kan komen als je het al redt...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2010 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De helft van de Belgische moslims staat positief of neutraal tegenover een verdoving van de dieren voor de slachting, een derde vindt het onaanvaardbaar. Dat blijkt uit een enquête van consultancybedrijf Insites in opdracht van dierenrechtenorganisatie Gaia, uitgevoerd onder 261 Belgische moslims.

Vandaag viert de moslimgemeenschap het Offerfeest dat traditioneel 70 dagen na het einde van de ramadan plaatsvindt en waarbij doorgaans een schaap op rituele wijze, zonder verdoving, wordt geslacht. In België mogen dieren enkel onverdoofd geslacht worden voor religieuze slachtingen, in alle andere gevallen geldt een wettelijk verplichte voorafgaande bedwelming.


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2010 14:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Beloning voor doden christelijke vrouw
Uitgegeven: 3 december 2010 14:28
Laatst gewijzigd: 3 december 2010 14:28
PESHAWAR - Een extremistische moslimgeestelijke in Pakistan heeft vrijdag een beloning uitgeloofd voor de moord op een christelijke vrouw.
© AFP

De vrouw werd onlangs ter dood veroordeeld voor het beledigen van de islam, maar ging in hoger beroep. De 45-jarige moeder van vier kinderen, Asia Bibi, zegt dat buren haar onterecht hebben beschuldigd vanwege een ruzie.

Maulana Yousef Qureshi, de imam van een grote moskee in de noordwestelijke stad Peshawar, zegde een beloning toe van 500.000 roepies (circa 4500 euro).
Klik hier!

Opgehangen

''We verwachten dat ze wordt opgehangen en als dat niet gebeurt, vragen we moedjahedien (gewapende strijders) en de Taliban om haar te doden.''

Asia Bibi is de eerste vrouw die ter dood is veroordeeld volgens de blasfemiewet in Pakistan. President Asif Ali Zardari wilde haar gratie verlenen, maar het hooggerechtshof in de noordoostelijke stad Lahore hield dat tegen.




HEEL vredelievend ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2010 15:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 december 2010 14:38 schreef Jenje het volgende:
Klik hier!

Dut het neet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-12-2010 18:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 3 december 2010 14:38 schreef Jenje het volgende:

HEEL vredelievend ..


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-12-2010 15:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Wat een ellende allemaal weer zeg


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2010 15:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 december 2010 15:22 schreef Fusion het volgende:
Wat een ellende allemaal weer zeg
Och. Een paar honderd jaar geleden was het krek andersom. Ken je het boek "Rovers, christenhonden, vrouwenschenners"?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-12-2010 15:54]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-12-2010 16:14 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ellende is ellende bastianus, ongeacht wie het wie aan doet.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2010 16:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 december 2010 16:14 schreef Fusion het volgende:
Ellende is ellende bastianus, ongeacht wie het wie aan doet.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Goeie opmerking, eerlijk gezegd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-12-2010 16:27 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Mijn opmerking ging ook over alle geposte ellende hier hoor, Bible Belt, Moslims, Pakistan whatever... ik word er af en toe letterlijk depressief van, wat mensen elkaar aan kunnen doen


When your people matter, menstrual health matters


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2010 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, religies ... elkander het licht niet in de ogen gunnen omdat ze een andere god aanbidden.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2010 16:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 december 2010 16:28 schreef Jenje het volgende:
Tja, religies ... elkander het licht niet in de ogen gunnen omdat ze een andere god aanbidden.


Die eigenschap lijkt me eerlijk gezegd niet enkel aan religies voorbehouden. Meer iets menselijks wat overal voorkomt. Stalin was bij mijn weten niet religieus, maar gunde ook niemand het licht in de ogen die anders was als hij.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-12-2010 16:31]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-12-2010 21:37 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 7 december 2010 16:28 schreef Jenje het volgende:
Tja, religies ... elkander het licht niet in de ogen gunnen omdat ze een andere god aanbidden.


Ijzersterk. Behalve als je hiermee wilt suggereren dat dit geldt voor alle religieuzen, want dat slaat natuurlijk nergens op. En ook behalve als je wilt suggereren dat religie de oorzaak van dit soort moorden is, ipv een handvat net als politiek, huidskleur, macht, cultuur of whatever excuses de zondige natuur van de mens dan ook hanteert om haar haat en afgunst vorm te geven.


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-12-2010 22:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 december 2010 16:30 schreef bastianus het volgende:
Die eigenschap lijkt me eerlijk gezegd niet enkel aan religies voorbehouden. Meer iets menselijks wat overal voorkomt. Stalin was bij mijn weten niet religieus, maar gunde ook niemand het licht in de ogen die anders was als hij.

Klopt, het is juist zo dat systemen waarbij (op irrationele gronden ) veel macht zich concentreert bij weinig mensen dat dit soort eigenschappen zich echt manifesteren. Dus juist om die menselijke (latente) eigenschap tegen te gaan moet je dit soort systemen vermijden. Je ziet het 'zelfs' binnen onze democratiën, dat er langzaam onofficiële machtsstructuren zijn ontstaan enzovoorts. De term regentenpartij is niet voor niets zo in zwang

Een gezonde dosis anarchie kan wat dat betreft ook een bult helpen

Power corrupts, absolute power corrupts absolutely. Enzovoorts, blablalalbla.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-12-2010 22:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 7 december 2010 21:37 schreef Fusion het volgende:
Ijzersterk. Behalve als je hiermee wilt suggereren dat dit geldt voor alle religieuzen, want dat slaat natuurlijk nergens op. En ook behalve als je wilt suggereren dat religie de oorzaak van dit soort moorden is, ipv een handvat net als politiek, huidskleur, macht, cultuur of whatever excuses de zondige natuur van de mens dan ook hanteert om haar haat en afgunst vorm te geven.


Nu ja, God is toch vrij onverbiddelijk als je hem en zijn zoon (die hij stiekem ook zelf is) niet als redder aanvaardt voor het defect waarmee hij je heeft geschapen.

Ik acht de kans klein dat een gelovige mij zal vermoorden, maar als ik aan het eind van de rit alsnog door God in eeuwig hellevuur wordt gegooid: wie is er dan degene die vorm geeft aan haat?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen