|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Moslims: Teken Holocaust Dag Moslims die aanstoot nemen aan de Teken Mohammed Dag roepen 30 juni uit tot Teken Holocaust Dag. Dat meldt de krant Jakarta Globe vandaag. Het afbeelden van de profeet is streng verboden en daarom trekken de islamieten op hun beurt de Holocaust in twijfel. ''Als mensen het recht hebben om Mohammed af te beelden, dan hebben wij het recht om de Holocaust in twijfel te trekken. Jullie tekenen leugens over onze profeet, wij tekenen de waarheid over jullie'', staat op Facebook te lezen. (SN) Prima, goede deal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik doe mee! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik ook! Hehe, het is SN, maar het blijft een kromme redenatie natuurlijk. Boeiender |
|
Humorloze types zijn het. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Het lijkt de PVV aanhang wel. Boeiender |
|
*proest* http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
mag ik ook een teken een 9/11 cartoondag opstarten dan? of een kill Theo Van Gogh cartoon (of een mannelijke bevalling [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-05-2010 13:35] signature |
|
'Islam heeft Renaissance nodig' De islam heeft een Renaissance nodig. Dat stelt moslimexpert Asghar Ali Engineer, verbonden aan het Indiase Instituut voor Islamitische Studies. Hij is een van 's werelds prominentste islamitische denkers. Engineer deed zijn uitspraken tegen AsiaNews, naar aanleiding van deze fatwa. ''Gebonden blijven aan een middeleeuwse opvatting van religie zal de islamitische wereld, of de wereld in het algemeen, niet helpen'', stelt de progressieve moslim. ''Beter dan de islam door de ogen van de sharia te bekijken, zouden we een culturele en religieuze revolutie moeten ontketenen. Op die manier kunnen we in de toekomst nutteloze fatwa's en gevaarlijke misverstanden vermijden.'' (SN) Klopt wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou idd! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Welke fatwa hebben we het over? |
|
quote: http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2010/05/fatwa_tegen_moslimas_die_werke.html Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat was dus totaal niet duidelijk in het andere artikel. Ze verwijzen naar een fatwa zonder ook maar verdere informatie te geven. SN. |
|
quote: "Deze fatwa" was een link naar daar dat artikel over de rare fatwa, stond er dus wel bij maar ik had het niet meegenomen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Bagatelliserende post uit het politiek topic: quote: Blijkbaar leeft de overtuiging dat het allemaal wel meevalt. Misschien nav van een recente docu over een antisemitische organisatie met lange tenen die overal projecteerde en dus overal antisemitisme meende te zien. Wat een veel afgewogener beeld geeft is het afscheidscollege van Pieter vd Horst. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_van_der_Horst www.neerlandsbloed.net/documenten/afscheidscoll.pdf (overigens niets met het propagandisme van de hostingssite, maar zijn afscheidscollege vind ik wel een eye-opener) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-06-2010 18:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik snap je post niet helemaal Mutilator, maar de pdf was interessant leesvoer. |
|
quote: 1 g, 'aae' en niet 'aea', 2 * l. BAGATELLISERENDE! |
|
Excuses Whiterider & thanks Bokaj: Wat is je precies niet duidelijk dan? Ik doel op het antisemitisme in de Arabische wereld, dus ook bij de buren van Israël, maar eigenlijk wereldwijd, als weerwoord op de visie van WMP. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-06-2010 18:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Al gepost? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
En dan niet te vergeten dat Islam ook de Aziatische landen sterk aan het domineren is. Daar waar hindu of boeddhisme de originele religies zijn, groeit Islam nog harder dan in het Westen. |
|
Problem? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik ben alvast begonnen: Mijn opa die van de wachttoren valt. |
|
quote: Waaw, eng filmpje Die berekening is heel erg plat... Er wordt totaal geen rekening gehouden met het feit dat de hoeveelheid kinderen van een tweede generatie immigranten neemt veel dichter in de buurt ligt van die van het gastland. Ook niet vergeten dat elke tweede generatie ongeveer net zo gelovig is als de gemiddelde hedendaagse christen. Onze jeugd gaat nooit naar de kerk, hun jeugd gaat nooit naar de moskee. En als het om de 'bedoezeling' van ons mooie ras gaat, biologisch gezien zijn genen van ver buitenaf juist goed toch? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Liefhebbers afgeslacht na WK kijken MOGADISHU - In Somalië zijn twee mensen gedood omdat zij het WK voetbal zaten te kijken. Tien liefhebbers van het spelletje zijn gearresteerd. Dat meldt de BBC. Tijdens de wedstrijd Argentinië - Nigeria zaterdag werd het huis waar het WK gevolgd werd, bestormd door militanten. De slachtpartij is een waarschuwing: het voetbaltoernooi volgen geldt als een reden om mensen met een zweep publiekelijk af te ranselen of slachten. Dat verklaarde ldus Mohamed Abdi Aros, operationeel chef van de groepering Hizbul Islam. Aros: ,,Het WK is geld- en tijdverspilling en het levert niets op. Het is kijken naar een paar gestoorden die omhoog en omlaag springen.'' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |