|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals de titel al zegt.. Wat denk jij dat er na de dood is? |
|
niets |
|
niks |
|
Hopelijk iets, waarschijnlijk niets Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik denk dat het er aan ligt hoe je leven geweest is, more importantly, hoe je zelf geweest bent. Misschien een volgend leven. Maar het is allemaal speculatie, we zien het wel! Dead things grow from deep inside... |
|
Een eiland vol naakte, mooie vrouwen. Dat hoop ik, ik denk, dat er helemaal niks is. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 10-04-2002 14:47] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Grondwater, een kist en een hoop zand. Verder hopelijk een geestelijke wereld. |
|
Ik vermoed niets, (zou er iets zijn is dat natuurlijk altijd leuk) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Hmm, dat is nog maar de vraag denk ik... Dead things grow from deep inside... |
|
Waarschijnlijk helemaal niks. (Quote H. Miller) "We're nothing and we'll never be anything." SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Niks. Waarom denk je dat mensen anders zelfmoord plegen? Om ergens anders terecht te komen waar er nog meer miserie kan zijn? |
|
quote: ik ben een positief ingesteld mens (maar had er iid wel even bij stil gestaan ja ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Een oneindige hoeveelheid BIER!!!! |
|
quote: now you're talking |
|
Ik geloof in reincarnatie, dus ik denk dat we een periode in de geestelijke wereld blijven en daarna reincarneren... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Men weet natuurlijk voor men zelfmoord pleegt niet wat er gaat komen... dus dit is wel een vreemde redenatie. Dead things grow from deep inside... |
|
na de dood is er voor mij een paar dagen koelcel daarna een warm vuurtje en dan als as over de zee uitlviegen einde verhaal |
|
Een grote chillroom Trieste gast |
|
Een tijdelijk verblijf als schim of geest of hoe je het ook wil noemen (don't ask) op onze wereld of op een andere 'vlakte'.. tot je er aan toe bent om 'verder' te gaan. Daarna is het giswerk voor de levenden ben ik bang. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmmm....rottende ledematen en eetgrage maden....met een beetje mazzel ook nog met twee andere kisten in hetzelfde graf...en een tweede leven? neuh...je eerste doorkomen duurt al veel te lang |
|
Alleen een paar maden die jou heerlijk vinden. Bazzio Attacks!!! |
|
ik denk niets maar hoop BIER en METAL |
|
Ik moet er nu niet aan denken nóg een volgend leven te krijgen..het eerste is mij wel genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 12-04-2002 16:29] MuayThaigerrr!! |
|
wat een depressieve figuren hier allemaal. Als jullie leven zo'n probleem vinden..... er zijn oplossingen voor. Ik heb lol in mijn leven en ik zie het voorlopig nog wel ff zitten |
|
Na de dood worden we in de wolken verwend door geile engelkes sebinsagoil |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |