|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
EINDHOVEN METAL MEETING 2010 Vrijdag 17 en Zaterdag 18 december Locatie: Effenaar Twee dagen dus dit jaar, voorverkoop begint op zaterdag 1 mei a.s. Meer info volgt binnenkort op dit forum en op: www.eindhovenmetalmeeting.com Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Dus binnenkort zullen er de eerste namen verschijnen? |
|
REPUGNANT zal toch spelen? fucking MOKERBAND! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Destijds maar eens kijken of ik 2 óf 1 dagen ga, ivm verjaardag op de 18e. |
|
Spannend! Ben benieuwd naar de bands en of het vorig jaar kan overtreffen. |
|
De line-up van 2009 overtreffen wordt moeilijk, want als organisator ben je uiteraard ook afhankelijk van wie er voor de desbetreffende data beschikbaar zijn. De intentie om er iets speciaals van te maken is er echter, en er zal dit keer ook wat breder geprogrammeerd worden, als zou je dat bij de eerste 2 bands die zojuist bekend zijn gemaakt nog niet zeggen. EINDHOVEN METAL MEETING 2010: MAYHEM (NOR) >> special show REPUGNANT (SWE) >> reunion show Bron: www.tmr-music-promotions.com Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
VET Repugnant!!! |
|
quote: Moeten die op de camping overnachten? Bareuh... |
|
Alvast van te voren een politie celletje reserveren denk ik |
|
Wat wordt er zo speciaal aan die mayhem show? Evil Dick |
|
nu gaat ie echt doodbloeden op t podium |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ga zeker proberen aanwezig te zijn! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Gaaf, Mayhem! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Mayhem. Het begint goed! |
|
Mayhem gaat in Eindhoven iets aparts laten zien en spelen, meer kunnen we daarover op dit moment nog niet kwijt. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik hoop op een integrale Mysteriis uitvoering. |
|
Mayhem, vette shit begint goed |
|
quote: Euronymus en Dead opgraven + Varg op bas |
|
2 dagen, gezellig! hahah |
|
quote: Ik kreeg een belletje uit Oslo: of ik een stageset kon regelen die leek op een afgetrapte hotelkamer Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Haha, ik herinner me nog een interview met Mayhem uit A Headbanger's Journey. Wat een debiele kerels: http://www.youtube.com/watch?v=Gl--w9EppdU |
|
Mensen die afgaan op een interview en de beste mensen zelf niet kennen zijn ook aardig debiel. Ik kan alleen maar blij worden van zo'n interview. |
|
Ik heb er in ieder geval om gelachen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-04-2010 16:35] |
|
Ja, mmm drugs are bad, ok. Je kan toch zo zien dat ze op dat moment voor het interview iets teveel hebben doorgesnoven. Kan de beste gebeuren.. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Volgende pagina |