|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hmmzz kheb de nieuwe cd gehoort maar de zang is erg anders en ze spelen solo,s Beetje vreemd om naar te luisteren hoor, De eerste 2 cd,s waren wel tof maar dit?? "Sehnsucht" |
|
heb t van JJ himself. je kan nl met hem mailen via murderdolls site wist ook al vorig jaar juli dat ze deze zomer naar nl komen en dit najaar/winter murderdolls |
|
quote: Uhm murderdolls 2 keer live gezien,Wel een leuk feestje opzich.....Maar je word het zo zat he... De hele tijd dat blije gedoe... "Sehnsucht" |
|
ja ze zijn idd een beetje uhm hyper, lol. maar wel cool. alleen beetje jammer dat het bijna allemaal oude FDQ nummers zijn. was je er ook in zaandam?? |
|
quote: nee uhm ff denken hoor op 2 festivals gezien vorig jaar...Graspop eeennnnnn....Waldrock?? of fields of rock ergens in die slinger "Sehnsucht" |
|
zal wel waldrock zijn want ze waren ni op fields of rock |
|
quote: Zal wel dan he! maar kzou niet naar een concert van ze gaan denk ik,Geef mij maar een beukende industrialband "Sehnsucht" |
|
ook cool heb rammstein op pinkpop 2 jr geleden gezien. heeel gaaf |
|
quote: uuuhhhmmm toen stond ik vooraan Heb ze 3 keer gezien (pas) Kheb 134 cd,s van ze enne nog een lading lp,s dvd,s casssttes Noem maar op! 35 posters op 1 van mn kamers hangen ook "Sehnsucht" |
|
quote: Dat zegt nog niks, deze geniale conclusie kan elk normaal denkend mens wel trekken, en het is sowieso niks nieuws. Dat is op zulke vragen nog antwoord geeft, ze doen wel alles om hun cd's te slijten. |
|
lol, een beetje obsessed? haha. ze zijn wel heel goed, heb 4 cd's van ze |
|
quote: Nee niet obsessed denk iedereen wel eigenlijk Maar kben gewoon fan en verzamelaar,En je moet ergens je geld aan uitgeven "Sehnsucht" |
|
quote: das ook weer zo, maar mijn geld gaat meestal op aan concerten enzo. |
|
quote: Ow ja dat ook ja Uhm 2003 heb ik 35 concerten gehad Was eigenlijk wel een beetje teveel van het goeie hoor "Sehnsucht" |
|
quote: ik denk niet dat het met het slijten van cd's te maken heeft eigenlijk, en je kan niet altijd zo'n conclusie trekken aangezien wel meer bands niet naar NL komen tijden europese tour |
|
quote: haha zo veel heb ik er ni gehad denk. lol. maar toen had ik nog een heel saai vriendje die nergens mee naartoe wou |
|
quote: Hopeloos verloren zaak. Ik vraag me trouwens af of je met JJ zelf gemaild hebt, waarschijnlijk krijgen ze constant dezelfde vragen, dat ze eenmaal een FAQ gemaakt hebben, waaruit het gros van de vragen door elke willekeurige klungel beantwoord kan worden. |
|
quote: Ja en alleen ga je natuurlijk ook niet,Zou ik ook niet doen. Maar dit jaar doe ik wat rustiger aan met mn geld ghehe Alleen nog ff de nieuwe cd van Rammstein kopen in 3 verschillende versies "Sehnsucht" |
|
quote: tja maar dat kun je nooit weten. heb t btw ook gevraagd bij Murderdolls gig |
|
quote:hee ! ben jij wie ik denk dat jij bent? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik weet wel dat ze is wat ik dnek |
|
quote: Ik denk het niet "Sehnsucht" |
|
whatever |
|
quote: Geen idee waar het over gaat "Sehnsucht" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |