|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Ik vind Before I Forget het beste nummer van Volume 3. Samen met Pukse Of The Maggots dan... |
|
quote: Ik waardeer het en ik ben soter, dus die eerste zin gaat niet op |
|
quote: Three Nil is ook erg goed. Heerlijk nummer ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Soter? Je wilt stoer doen en dan doe je het verkeerd .. ultiem sneu ... |
|
hey .... dat liedje is niet van slipknot .. me neef weet er veel vanaf en niet dat hij wist... ik ga wel naar sliknot.. ram mochen merja.. doei cherel |
|
Kut .... Ik snap gewoon niks van wat die muts zegt ... Kvoel me nu out ... |
|
Ik gok dat het geen 'serieuse' account is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
"Satan aanbidders? Pinokkio-aanbidders zijn het!" Dat zeiden ze net op rtl4 in een item over deze band, die blijkbaar vanavond in Nederland speelt. |
|
Mate feed kill repeat gedownloadt, toch wel heel erg anders dan wat het nu is... |
|
Ja ze speelden idd gister in Paradiso en het was geweldig! |
|
Slipkont is dat muziek dan? ik dacht eerder keihard schreeuwen na een XTC-pil en/of vanwege een epeleptische aanval |
|
mwoah, het uiterlijke vertoon is ook niet aan mij besteed. Ik hoorde een tijdje terug een nummer van hen, niks mis mee. |
|
ik bedoel dat het gewoon onverstaanbaar is en ik kreeg er zowat hoofdpijn van dat geschreeuw sorry maar dit is gewoon het verneuken van de metal-muziek |
|
onverstaanbare muziek, zoals jij het zegt is niet per definitie slecht. Vind ik dan. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Nopez Wait&bleed mag er ook wel wezen ! |
|
Hehehe, wel ens van deathgrunts gehoord? |
|
ja, maar ik ben niet in bij Death-Metal eerst nu niet meer begon me te vervelen ik hou het bij mijn Heavy metal |
|
Frontman Corey werd gister bij "dit was het nieuws" nog uitgeroepen tot winnaar in een Michael Jackson look-alike wedstrijd! ...Actueel zijn ze in ieder geval wel. |
|
hehe, dat is nog een redelijk leuk grapje ook! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij is dus een kleine-jongens-in-het-broekje-grijperd? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ehm Luister eens naar Children of Bodom DAT is pas schreeuwen, dat is totaal onverstaanbaar. ik vind slipknoop ook niet geweldig, maar before i forget klinkt vet! die maskers zijn wel kut [Dit bericht is gewijzigd door Rock4Life op 12-06-2005 15:34] en TOCH vind ik het smerig.. |
|
quote: CoB schreeuwem? Ik vind het nog goed verstaanbaar hoor.. Neem dan iets van heaven shall burn of caliban ofzo. Maar boeie, grunten heerscht *ik laat me maar niet meer uit over slipknot |
|
Ik heb ergens vernomen dat deze band wou stoppen. Weet iemand meer? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |