|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hm nog niet gehoord. Je moeder. |
|
Blijft gaaf! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
IOWA vind ik wel ok. |
|
People=shit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind het vooral gaaf hoe ze het publiek bespelen. De manier waarop ze hun instrumenten bespelen trekt me dan weer minder. |
|
Dit heb ik al god weet hoelang niet meer geluisterd...band kan me eigelijk nog maar weinig boeien. Iowa is dan wel weer een aardig album. |
|
quote: datzelfde had ik dus ook kleine 8 jaar geleeje en nog steeds ragt die cd naar mijn mening nog best lekker weg zo nu en dan! Your mother ate my dog! |
|
Ja hé. Dat album daarvoor vind ik toch net iets gaver. Geen idee waarom eigenlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
mwoah, eigenlijk niet... persoonlijk vindt ik die selftitled tot wel het lekkerst... maar die eerst en daarna iowa... nehh..ik vindt ze minder! Your mother ate my dog! |
|
http://metalinjection.net/av/full-slipknot-track-leaks-listen-to-all-hope-is-gone Nieuw nummer van ze. Wel tof The trend is dead. |
|
Klinkt niet verkeerd! Tempo zit er lekker in (blastbeats), de beukfactor is er, lekkere riffs. Als dit een beetje representatief is voor de rest van de plaat komt het wel goed. Ja, hier kijk wel naar uit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
zozo, dat nieuwe nummer belooft veel goeds! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Hoe bedoel je dat? |
|
Hoe bedoelt hij dat? Dat 'ie geen smaak heeft en dat heel hard probeert te verhullen door met het aloude cliché van echte-metalheads-accepteren-geen-succes-of-vernieuwing mee te lopen. Denk ik Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Whiterider vind alleen acts gaaf met een dode frontman Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Inter faeces et urinam nascimur |
|
Die sample klinkt kut... Het is de lichtinval ;') |
|
Nou ik vind hem best ok. |
|
Jammer van die clean. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Inderdaad niet enorm inspirerend. |
|
Hmmm, die zijn ook alweer wat veranderd sinds die goede oude tijd zo te horen, niet de mooiste halve minuut uit mijn leven in ieder geval. |
|
onzin, dit is gewoon de Wait and Bleed/Duality van dit album. Dat andere nummer All Hope is Gone ramt er goed over |
|
Is die DVD 'Disasterpieces' de moeite waard? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Absoluut ja! Geweldige DVD, concert opgenomen met -tig camera's, strak spel, vette nummers, gewoon een live-DVD zoals alle live-DVD's zouden moeten zijn! Plus een hoop extra's, en zelf de camera's kiezen bij een aantal nummers.. Zeker het aanschaffen waard! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |