IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Slipknot Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 13:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2005 12:53 schreef Fleshcrawler het volgende:
Attila denkt: Waar gaat het heen met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig
valt wel mee. ik erken dattaal een levend iets is. ik doe er alleen maar beperkt aan mee(ik weiger "kids"te zeggen).

Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 2:52 by Flamehead Profiel van Flameheadhttp://www.Nepenthe.nl

mja als we zo gaan beginnen

nieuwe cd van frans bauer, ronduit geweldig!!!

en live?.,...Oh zo bruut gewoon

Sodemieter alsjeblieft een end in je graf met je slipknot, ik heb een nummer want ik kan geen namen onthouden en een masker want ik schaam me voor m'n eigen muziek.

Ik poep nog musikaler

Metal forummm....METALLLL

Wake up and sniff my dead hamster's carcass

Argh
Usericon van Argh
Posted 26-01-2005 3:11 by Argh Profiel van Argh

metal-forum.com

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 26-01-2005 8:45 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

Ik Denk dat ze binnen kort wéér naar Nederland zullen komen, omdat ze nu bezig zijn aan hun eigen tour... dus ze komen in iedergeval niet meer Iron Maiden mee pf zo'n soort band...

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-01-2005 9:50 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 26 januari 2005 2:52 schreef Flamehead het volgende:

Sodemieter alsjeblieft een end in je graf met je slipknot, ik heb een nummer want ik kan geen namen onthouden en een masker want ik schaam me voor m'n eigen muziek.

Ik poep nog musikaler

Waar de fuck heb je het over, zwakzinnige homofiel.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2005 10:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 januari 2005 2:52 schreef Flamehead het volgende:

Ik poep nog musikaler

Zo eens per week komt ere en nieuwe gebruiker die zich meer metal dan metal vindt. Wat hij zich nooit realiseert dat hij echt niet uniek in zijn homofiel geblaat is. Dat gejank over Slipknot, Dimmu, CoF etc. is net zo origineel als botkanker in een beenmergtransplantatiecentrum. Niet dus. Sterf dus toch alsjeblieft een pijnlijke dood aan verstikking door een grote negerpiemel in je muil.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
Posted 26-01-2005 10:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

idd, en dat dat er toch vast forums zijn waar ze zulke ferme uitspraken erg stoer vinden. zonde dat zulke lieden hun (en nog erger, onze) tijd hier komen verspillen.

Maar goed, ik vertrek naar limburg, on de grens te gaanverdedigen tegen de "moffen". (zie Nieuws etc)

Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 15:18 by Flamehead Profiel van Flameheadhttp://www.Nepenthe.nl

quote:
Op 26 januari 2005 9:50 schreef CoenV het volgende:
Waar de fuck heb je het over, zwakzinnige homofiel.

slipknot is voor peutertjes??? net als frans???
Of voor seniele ouderen. daar heb ik het over.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-01-2005 15:21 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 26 januari 2005 15:18 schreef Flamehead het volgende:
slipknot is voor peutertjes??? net als frans???
Of voor seniele ouderen. daar heb ik het over.

Respect voor deze man die zo stoer praat! Hij weet waar het om gaat in de metal! Met goed onderbouwde argumenten veegt hij de beledigingen van CoenV(hoe haalt hij het in zijn hoofd om flamehead aan te spreken) van tafel!
Nogmaals respect!

Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 15:25 by Flamehead Profiel van Flameheadhttp://www.Nepenthe.nl

quote:
Op 26 januari 2005 10:26 schreef Chelman het volgende:
Zo eens per week komt ere en nieuwe gebruiker die zich meer metal dan metal vindt. Wat hij zich nooit realiseert dat hij echt niet uniek in zijn homofiel geblaat is. Dat gejank over Slipknot, Dimmu, CoF etc. is net zo origineel als botkanker in een beenmergtransplantatiecentrum. Niet dus. Sterf dus toch alsjeblieft een pijnlijke dood aan verstikking door een grote negerpiemel in je muil.

Mja mot toch iets doen om aan die 50 posts te doen en als je dan ook nog eens lol kan beleven door m'n afschuw te ventileren. Beterrrr
Niet uniek??? joh je meent het. Zou dat mischien zijn omdat het echt een kutband is??? en er meer mensen zo over denken???

p.s. Dimmu is cool totdat Astenu eruit ging erna werd het idd KUT

Cradle was cool maar ja die laatse 2 albums gaan echt nergens over. en live is het om te janken, idd erg jammer.m'n moeder speelt nog beter en die heeft maar 3 vingers op 2 handen.

En die negerpiemels kan jij beter gebruiken om in je oren stoppen je gebruikt ze toch niet.

Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 15:28 by Flamehead Profiel van Flameheadhttp://www.Nepenthe.nl

quote:
Op 26 januari 2005 15:21 schreef Audiophile het volgende:
Respect voor deze man die zo stoer praat! Hij weet waar het om gaat in de metal! Met goed onderbouwde argumenten veegt hij de beledigingen van CoenV(hoe haalt hij het in zijn hoofd om flamehead aan te spreken) van tafel!
Nogmaals respect!

Hahahahaha lol.
goed he

frans draagt tenminste geen masker terwijl hij het nu juist zo hard nodig heeft

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-01-2005 15:28 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 26 januari 2005 15:28 schreef Flamehead het volgende:
Hahahahaha lol.
goed he

frans draagt tenminste geen masker terwijl hij het nu juist zo hard nodig heeft

Don't mess with frans!!!

attila_de_hun
Posted 26-01-2005 15:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 januari 2005 15:25 schreef Flamehead het volgende:
Mja mot toch iets doen om aan die 50 posts te doen en als je dan ook nog eens lol kan beleven door m'n afschuw te ventileren. Beterrrr
Niet uniek??? joh je meent het. Zou dat mischien zijn omdat het echt een kutband is??? en er meer mensen zo over denken???

Je zou kunnen doen:

Een interessante topic openen en dan (normaal) discusiëren met de lieden die daar behoefte aan hebben.

Inhoudelijk en zinnig reageren in een van de vele openstaande topics. Dan haal je normaal je 50 posts in een recordtijdstip.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-01-2005 15:38]

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-01-2005 15:37 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Mja mot toch iets doen om aan die 50 posts te doen en als je dan ook nog eens lol kan beleven door m'n afschuw te ventileren.

Wat jammer dat je die 50 posts nooit zal halen...

*klik* BAN!

cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-01-2005 15:38 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 26 januari 2005 15:37 schreef Saphire het volgende:

*klik* BAN!

lol

en nu ontopic:
Die eerste plaat/demo schijnt goed te zijn, weet iemand hoe die heet? Kan ik die een keertje downloaden.

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-01-2005 15:40 by Saphire Profiel van Saphire

Geen idee, ik zou zeggen check de website eventjes en dan een leuk download programmaatje.

Ikzelf vind Slipknot niet echt je van het, maar ik heb wel erger gehoord. Hun meest recente clip was iig wel leuk om naar te kijken.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2005 15:41 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Je geeft dus toe dat je een minderwaardige amoebe bent die niks nuttigs te melden heeft en hier komt om onzin te spuien om aan de 50 posts te komen?

quote:

Elke band kent haar voor en tegenstanders. De anti Slipknot posts worden echter nooit enigszins onderbouwd en zijn enkel gebaseerd op de populariteit van de band.

De anti-Slipknot-Metal-Warriors voldoen doorgaans aan de volgende kenmerken:

a.IQ onder de 75
b.Bier is hun hoogst haalbare doel
c.Ze mochten vroeger niet aan de tiet van de moeder
d.Ze mochten überhaupt nog nooit een tiet aanraken (behalve die van hun opblaaskoe)
e.Ze vinden mensen die hun basisschool doorstaan hebben hoger opgeleid
f.Ze volgen minstens vijf jaar lang een cursus veters strikken (zonder succes)

Jij voldoet aan alle kenmerken. In geval van D twijfel ik nog. Wellicht heb je wel eens aan de tiet van een schaap in de wei gezeten.
quote:

En die negerpiemels kan jij beter gebruiken om in je oren stoppen je gebruikt ze toch niet.

Jij gebruikt daarentegen je hersens niet. Op zich niks mis mee, maar ik vind het toch jammer dat de evolutie sommige lieden blijkbaar overslaat.

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-01-2005 15:42 by Saphire Profiel van Saphire

Hey Chelman, ik ben bang dat Flamehead die post niet echt meer zal kunnen lezen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-01-2005 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer Chel, hij is gebanned

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-01-2005 15:44 by windkracht10 Profiel van windkracht10

"Bonobo blijft toch sterker"

mvg wk10

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-01-2005 15:45 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

mailen!!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2005 15:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 januari 2005 15:42 schreef Saphire het volgende:
Hey Chelman, ik ben bang dat Flamehead die post niet echt meer zal kunnen lezen.

Ja. Kut. Heb ik voor niks zitten flamen.

attila_de_hun
Posted 26-01-2005 16:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 januari 2005 15:45 schreef Chelman het volgende:
Ja. Kut. Heb ik voor niks zitten flamen.

nee hoor. ik heb me weer zeer vermaakt. (een schrale troots waarschijnlijk maar beter als niets dacht ik zo).

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 16:19 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 januari 2005 15:37 schreef Saphire het volgende:

*klik* BAN!

Eigenlijk had je ff moeten wachten totdat hij 49 posts had... Dan hadden we pas echt kunnen lachen...

Maar ik ben blij dat-ie weg is. Mijn bloeddruk begint nu langzaam aan weer een beetje te dalen.

En om nog ff een ontopic opmerking te plaatsen: Als je me een paar jaar geleden had voorspeld dat ik nu 2 cd's van Slipknot origineel zou hebben, had ik je recht in je gezicht uitgelachen. Maar stiekem vind ik het bij tijd en wijle toch best aardige muziek.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

flamehead007
somebody see my fingers????
Usericon van flamehead007
Posted 26-01-2005 17:55 by flamehead007 Profiel van flamehead007http://www.nepenthe.nl

HAHAHAHA oh jawel hoor. LOL
Erg leuk allemaal (serieus)

Dag mensjes
Tuurlijk ben ik er nog (zal nu ook wel niet voor lang zijn maar goed)
Jammer dat mensen zo onsportief zijn en niet tegen een stootje kunnen. Maar ja, such is life.

p.s. Staan trouwens zat nuttige dingen in die 44 posts. alleen niet in dit topic

wat ik ook nog ff kwijt wil overrr;
[QUOTE]a.IQ onder de 75
b.Bier is hun hoogst haalbare doel
c.Ze mochten vroeger niet aan de tiet van de moeder
d.Ze mochten überhaupt nog nooit een tiet aanraken (behalve die van hun opblaaskoe)
e.Ze vinden mensen die hun basisschool doorstaan hebben hoger opgeleid
f.Ze volgen minstens vijf jaar lang een cursus veters strikken (zonder succes)[QUOTE]

de correctie;

a. IQ 129
b. drink niet ik sport
c. dat is helaas wel waar

d. laat het de vriendin niet horen
e. hmmzz hbo en Uni is hogerrr opgeleid en je raad het al Universitair onderwijs pour moi.
f. .....erg leuk maarehm,... kon je niks beters bedenken

Gegroet, een sportieve verliezerr
It was fun

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com