|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: er is nog redelijk wat goeie nu-metal hoor, of iig goede dingen die nu-metal genoemd worden maar het niet zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ach ieder hun eigen mening, ik hou der niet meer van |
|
quote: meid, je begint toch ook ergens.. ik begon ook met metallica - nothing else matters Bassist |
|
quote: ja daarom dat had ik ook nog geluisterd gehe...maar goed ik vind het juist vaag als mensen van rap opeens over gaan naar black metal |
|
quote: waarom niet? ik kan me heel goed voorstellen dat je van pure wanhoop, na een paar jaar alleen maar rap luisteren, maar wat graag naar iets vlucht wat er HELEMAAL niet op lijkt (niet dat ik ALLE rap slecht vind, overigens...) Tegen altx: bij mij begint Slipknot - Slipknot ook wat meer door te dringen tot het goede CD gebiedje, maar het gaat nog steeds maar heel langzaam Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ligt eraan hoe... als ze bijvoorbeeld 1 liedje kennen en meteen fan zijn.. nou dan heb ik er geen respect voor, alleen dat ze naar muziek zijn gaan luister heb ik dan waardering voor. Maarja die gast zal dan wel christenen haten Bassist |
|
quote: dat doet ie ook , maar ja zo'n soort overgang blijf ik vaag vinden |
|
quote: Ik moet ook zeggen dat het wel een grote stap is. Meestal begin je met een top 40 achtig bandje Bassist |
|
quote: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: jij blijkbaar, maar ik dus niet |
|
Zou eerder verwachten dat die lui op rap-metal overgingen Maarja... ik heb overigens een bloed hekel aan rap maar ik heb wel respect voor de achtergrond van rap.. Bassist |
|
quote: Vooral je oogklepjes ophouden! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: het was maar een onschuldig en lichtelijk flauw grapje Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Waarom dat "helaas" er nu weer bij moet... Schaam je je ervoor of zo? Onder het mom van "je moet toch ergens beginnen" heb ik zelf onder andere 4 cd's van Korn, 3 cd's van Limp Bizkit en 1'tje van Slipknot dus. Ik kan daar nog steeds naar luisteren, ondanks dat ik de laatste tijd heel veel black en death metal cd's heb gekocht. Sterker nog, ik begin Slipknot nu steeds meer te waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 15-04-2004 22:32] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dat staat stoerder als je jong bent... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik heb GELUKKIG nooit zo'n achterlijke, debiele nu-metal fase gehad! HAHAHAHA! |
|
From nerd-dom to black zeker? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:nerd-doom? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: precies, ik ben geboren met corpse- paint. |
|
quote:zelfs ik ben niet zo geboren! @Doomy: Wel wat voor jou ja Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Noem eens wat voorbeelden dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: In wat voor fase zit je nu dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:er...eh...uh...kut. Bedenk het! HET nieuwe doom-genre! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Godver...aan JouW He8 1k 00|< n1|<s...ik maak wel een t0opik aaaaan.... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |