|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Neuh, dat niet, al denk ik dat hij het misschien wel beter kan, Tom Araya kan echt niet zingen, op Reign in Blood valt het nog mee, maar het meeste is gewoon waardeloos. Zelfs als je meerekent "dat het zo bedoeld is". Had het ook meer over de solo's. Ik vond jouw beschrijving wel stroken met de beschrijving van Slayer solo's Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het eerste dat me ook opviel aan slayer was die irritanten stem , tleek me gewoon geinig omdat te zegge Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
agh ja, miscommunicatie heerst ook Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik heb niks gezegt Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Slipknot is volgensmij een tijd waar je doorheen moet. Echt zoon periode van 12-14 jaar. Maarja soms groeien er metalheads uit soms gigantische wanabees (1 liedje en meteen fan, daar heb je geen woorden voor... te triest) Meestal komt het laatste eruit maar ja mensen moeten ergens beginnen (merken jullie lui nu dat ik bier op heb ) Maar om op slipknot terug te komen. De zanger kan redelijk zingen en joye (of hoe je het ook schrijft) is een drummer van formaat. (iemand de dvd van hun gezien??) heb ik wel respect voor.. (ik moet nu helaas dringend weg dus deze post bewerk ik noog wel ) Bassist |
|
Niet helemaal mee eens, al zal dat in veel gevallen wel zo zijn, vooral de mensen die met nu-metal beginnen. Ik luister niet zo heel lang metal, maar luisterde eerder heavy en thrashmetal, en later pas Slipknot, en ik luister het nog steeds. En ik ben het niet zat aan het worden. En nee, ik ben niet tussen de 12-14. |
|
quote: Oh mijn neukende god... Je vindt het schijnbaar nogal ruig van jezelf dat je bier durft te drinken voor 6 uur savonds he? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Heeft Paarde_Lul een nieuwe nick account aangemaakt soms .... |
|
Eerlijk gezegd vind ik de band in recente interviews nog niet eens zo gay overkomen... De muziek is daarbij niet eens echt slecht (ja je moet er van houden), maar het zijn vooral de maskers en de fans die het zo klote maken. Als ze die maskers nou eens zouden verbranden zou ik Slipknot al een stukje beter vinden. Nu ga ik hoogstens 12 of 2 nummertjes van de nieuwe downloaden. Rotting away is better than being gay |
|
quote: he? wat doet er nu zo een masker toe? Het gaat VOLLEDIG om de muziek en uiterlijk is in het geheel niet belangrijk. liever een goede band met een kutuiterlijk dan stoere gasten met kutmuziek. |
|
ik heb zoiets met slipknot, waarom zou ik me tijd eraan verspillen als er legio betere bands rondlopen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Joa, daar heb je wel een punt, maar ik val gewoon over dat image, het doet afbreuk aan het serieus nemen van zo'n band. Ze willen graag serieuze muziek maken (dat neem ik althans aan als ik interviews met ze lees), gedraag je dan ook een beetje serieus. Maargoed, als de nieuwe cd muzikaal goed is zullen de maskers me niet ervan weerhouden om em vaker te luisteren. Rotting away is better than being gay |
|
quote: ik snap het wel want ik vind in principe corpse paint stom . maar als ik mij daar door had laten leiden zou ik toch een reeks vette blackmetal cd's hebben gemist. maar we zullen wel zien, pardon, horen, of het nieuwste van slipknot wat is. |
|
Slipknot bashen blijft populair he? Afgezien van het feit dat ze het commercieel slim aangepakt hebben verschillen ze geen moer van een hele zwik metalbands, hell het geluiddat ze neerzetten is nou niet bepaald slecht te noemen...Ja ok, als je in je kop heb dat een band slecht omdat ze populair zijn kan je ze heel makkelijk afkraken. Maargoed... My madness, my sadness |
|
quote: Hmz, toch niet helemaal... Want ik heb "Slipknot" ook nog maar eens opgezet en ik vind 'm eigenlijk ook best aardig... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ben ook met o.a. slipknot begonnen , en ik ben al zeker lanbger fan van ze dan 4 jaar.. en toch wil ik af en toe die cd nog wel eens pakken, en iedere keer denk ik weer, damn toch wel goed! en over die drummer... ik vind het maar een vaag mannetje, hij kan wel goed drummen , maar honderde beter, kijk maar naar een gemiddelde death/black band en je ziet een gelijke Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Dat compenseert hij dan weer door wat dynamischer en gevarieerder te drummen dan veel death/black drummers... quote: Dat mag, mischien komt het bij mij ook nog eens, ben nu vooral met Iowa bezig nog Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Kickass! Ik ga m'n stofzuiger van de trap donderen, kijken of ie ook Slipknot gaat spelen. |
|
quote: Ja, je lult namelijk vaag .. Er zijn ook zat jonge metalheads die Slipnot altijd al kut hebben gevonden. Ik heb er bijvoorbeeld nog nooit wat aan gevonden. zo kan ie wel weer |
|
emmm ik heb een liedje hier van een voorproefje van hun nieuwe cd.. maar ik zie nergens waar je een link button hebt.. (ik probeer maar wat) http://www.dahmerproject.com/slipknot/Dont_Get_Close.mp3 Ik vind het niet klinken Bassist |
|
Jammer knul, als je goed geinformeerd was had je kunnen weten dat dit nummer niet op het album verschijnt, maar een soundtrack voor een of ander motorcross spel is. |
|
hehe I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Is dat zo ja??? hehe ik weer met een langeneus Bassist |
|
Pinocciobandmember... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |