IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Slipknot Vorige pagina | Volgende pagina
Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 13-04-2004 22:18 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 13 april 2004 22:16 schreef ZelThoR het volgende:
Misschien proberen ze nu wat meer op Slayer te lijken?

Zie je het al voor je?
The clown die reign in blood in de mic staat te schreeuwe?

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2004 22:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 april 2004 22:18 schreef Botzwaard het volgende:
Zie je het al voor je?
The clown die reign in blood in de mic staat te schreeuwe?

Neuh, dat niet, al denk ik dat hij het misschien wel beter kan, Tom Araya kan echt niet zingen, op Reign in Blood valt het nog mee, maar het meeste is gewoon waardeloos. Zelfs als je meerekent "dat het zo bedoeld is".
Had het ook meer over de solo's. Ik vond jouw beschrijving wel stroken met de beschrijving van Slayer solo's

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 14-04-2004 16:01 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 13 april 2004 22:22 schreef ZelThoR het volgende:
Neuh, dat niet, al denk ik dat hij het misschien wel beter kan, Tom Araya kan echt niet zingen, op Reign in Blood valt het nog mee, maar het meeste is gewoon waardeloos. Zelfs als je meerekent "dat het zo bedoeld is".
Had het ook meer over de solo's. Ik vond jouw beschrijving wel stroken met de beschrijving van Slayer solo's

Het eerste dat me ook opviel aan slayer was die irritanten stem , tleek me gewoon geinig omdat te zegge

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-04-2004 17:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

agh ja, miscommunicatie heerst ook

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 14-04-2004 17:15 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 14 april 2004 17:09 schreef ZelThoR het volgende:
agh ja, miscommunicatie heerst ook

ik heb niks gezegt

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 14-04-2004 17:50 by EcthelionBandmember Profiel van EcthelionBandmemberhttp://www.metalgamers.nl.tt

Slipknot is volgensmij een tijd waar je doorheen moet. Echt zoon periode van 12-14 jaar.
Maarja soms groeien er metalheads uit soms gigantische wanabees (1 liedje en meteen fan, daar heb je geen woorden voor... te triest) Meestal komt het laatste eruit maar ja mensen moeten ergens beginnen

(merken jullie lui nu dat ik bier op heb )

Maar om op slipknot terug te komen. De zanger kan redelijk zingen en joye (of hoe je het ook schrijft) is een drummer van formaat. (iemand de dvd van hun gezien??)
heb ik wel respect voor..

(ik moet nu helaas dringend weg dus deze post bewerk ik noog wel )

Bassist

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 14-04-2004 17:53 by CoenV Profiel van CoenV

Niet helemaal mee eens, al zal dat in veel gevallen wel zo zijn, vooral de mensen die met nu-metal beginnen.
Ik luister niet zo heel lang metal, maar luisterde eerder heavy en thrashmetal, en later pas Slipknot, en ik luister het nog steeds. En ik ben het niet zat aan het worden. En nee, ik ben niet tussen de 12-14.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-04-2004 18:04 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 14 april 2004 17:50 schreef EcthelionBandmember het volgende:

Oh mijn neukende god... Je vindt het schijnbaar nogal ruig van jezelf dat je bier durft te drinken voor 6 uur savonds he?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2004 18:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heeft Paarde_Lul een nieuwe nick account aangemaakt soms ....

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 14-04-2004 19:15 by Kadaver Profiel van Kadaver

Eerlijk gezegd vind ik de band in recente interviews nog niet eens zo gay overkomen... De muziek is daarbij niet eens echt slecht (ja je moet er van houden), maar het zijn vooral de maskers en de fans die het zo klote maken. Als ze die maskers nou eens zouden verbranden zou ik Slipknot al een stukje beter vinden. Nu ga ik hoogstens 12 of 2 nummertjes van de nieuwe downloaden.

Rotting away is better than being gay

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-04-2004 19:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 april 2004 19:15 schreef Kadaver het volgende:
Als ze die maskers nou eens zouden verbranden zou ik Slipknot al een stukje beter vinden. Nu ga ik hoogstens 12 of 2 nummertjes van de nieuwe downloaden.

he? wat doet er nu zo een masker toe? Het gaat VOLLEDIG om de muziek en uiterlijk is in het geheel niet belangrijk.
liever een goede band met een kutuiterlijk dan stoere gasten met kutmuziek.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2004 19:21 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

ik heb zoiets met slipknot, waarom zou ik me tijd eraan verspillen als er legio betere bands rondlopen.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 14-04-2004 19:21 by Kadaver Profiel van Kadaver

quote:
Op 14 april 2004 19:19 schreef attila_de_hun het volgende:
he? wat doet er nu zo een masker toe? Het gaat VOLLEDIG om de muziek en uiterlijk is in het geheel niet belangrijk.
liever een goede band met een kutuiterlijk dan stoere gasten met kutmuziek.

Joa, daar heb je wel een punt, maar ik val gewoon over dat image, het doet afbreuk aan het serieus nemen van zo'n band. Ze willen graag serieuze muziek maken (dat neem ik althans aan als ik interviews met ze lees), gedraag je dan ook een beetje serieus. Maargoed, als de nieuwe cd muzikaal goed is zullen de maskers me niet ervan weerhouden om em vaker te luisteren.

Rotting away is better than being gay

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-04-2004 19:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 april 2004 19:21 schreef Kadaver het volgende:
Joa, daar heb je wel een punt, maar ik val gewoon over dat image, het doet afbreuk aan het serieus nemen van zo'n band. Ze willen graag serieuze muziek maken (dat neem ik althans aan als ik interviews met ze lees), gedraag je dan ook een beetje serieus. Maargoed, als de nieuwe cd muzikaal goed is zullen de maskers me niet ervan weerhouden om em vaker te luisteren.

ik snap het wel want ik vind in principe corpse paint stom . maar als ik mij daar door had laten leiden zou ik toch een reeks vette blackmetal cd's hebben gemist.
maar we zullen wel zien, pardon, horen, of het nieuwste van slipknot wat is.

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-04-2004 19:42 by winters rage Profiel van winters rage

Slipknot bashen blijft populair he?
Afgezien van het feit dat ze het commercieel slim aangepakt hebben verschillen ze geen moer van een hele zwik metalbands, hell het geluiddat ze neerzetten is nou niet bepaald slecht te noemen...Ja ok, als je in je kop heb dat een band slecht omdat ze populair zijn kan je ze heel makkelijk afkraken. Maargoed...

My madness, my sadness

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-04-2004 19:43 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 april 2004 22:05 schreef ZelThoR het volgende:
Goed zo

Ondertussen heb ik "Slipknot" en "Iowa" nog eens geluisterd en ik weet het nu zeker, "Slipknot" kan me gewoon niet bekoren en "Iowa" is geen wereldklasse, maar gewoon een goed album. Nu nog Mate Kill Feed Repeat (of whatever ) een keer luisteren en dan kan ik m'n definitieve mening vormen.

Hmz, toch niet helemaal...

Want ik heb "Slipknot" ook nog maar eens opgezet en ik vind 'm eigenlijk ook best aardig...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 15-04-2004 13:43 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Slipknot is volgensmij een tijd waar je doorheen moet. Echt zoon periode van 12-14 jaar.
Maarja soms groeien er metalheads uit soms gigantische wanabees (1 liedje en meteen fan, daar heb je geen woorden voor... te triest) Meestal komt het laatste eruit maar ja mensen moeten ergens beginnen

Maar om op slipknot terug te komen. De zanger kan redelijk zingen en joye (of hoe je het ook schrijft) is een drummer van formaat. (iemand de dvd van hun gezien??)
heb ik wel respect voor..

(ik moet nu helaas dringend weg dus deze post bewerk ik noog wel )

Ik ben ook met o.a. slipknot begonnen , en ik ben al zeker lanbger fan van ze dan 4 jaar.. en toch wil ik af en toe die cd nog wel eens pakken, en iedere keer denk ik weer, damn toch wel goed!

en over die drummer...
ik vind het maar een vaag mannetje, hij kan wel goed drummen , maar honderde beter, kijk maar naar een gemiddelde death/black band en je ziet een gelijke

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-04-2004 14:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dat compenseert hij dan weer door wat dynamischer en gevarieerder te drummen dan veel death/black drummers...

quote:
Op 14 april 2004 19:43 schreef altx het volgende:
Hmz, toch niet helemaal...

Want ik heb "Slipknot" ook nog maar eens opgezet en ik vind 'm eigenlijk ook best aardig...

Dat mag, mischien komt het bij mij ook nog eens, ben nu vooral met Iowa bezig nog

MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 15-04-2004 15:53 by MindFolter Profiel van MindFolterhttp://https://www.facebook.com/Prickrott

quote:
Op 13 april 2004 22:08 schreef CurunĂ­r het volgende:
Slipknot
Als mijn stofzuiger kapot is heb ik hetzelfde geluid.

Kickass! Ik ga m'n stofzuiger van de trap donderen, kijken of ie ook Slipknot gaat spelen.

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 15-04-2004 18:29 by Babylon Profiel van Babylon

quote:

Ja, je lult namelijk vaag .. Er zijn ook zat jonge metalheads die Slipnot altijd al kut hebben gevonden. Ik heb er bijvoorbeeld nog nooit wat aan gevonden.

zo kan ie wel weer

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Posted 15-04-2004 19:49 by EcthelionBandmember Profiel van EcthelionBandmemberhttp://www.metalgamers.nl.tt

emmm
ik heb een liedje hier van een voorproefje van hun nieuwe cd.. maar ik zie nergens waar je een link button hebt.. (ik probeer maar wat)

http://www.dahmerproject.com/slipknot/Dont_Get_Close.mp3

Ik vind het niet klinken

Bassist

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 15-04-2004 19:50 by CoenV Profiel van CoenV

Jammer knul, als je goed geinformeerd was had je kunnen weten dat dit nummer niet op het album verschijnt, maar een soundtrack voor een of ander motorcross spel is.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 19:54 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

hehe

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Posted 15-04-2004 20:00 by EcthelionBandmember Profiel van EcthelionBandmemberhttp://www.metalgamers.nl.tt

Is dat zo ja???

hehe ik weer met een langeneus

Bassist

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 20:05 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Pinocciobandmember...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com