|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hellll yeahhhhhhhh, ik spreek ook breezah taal, nu kan ik infiltreren in hun wereld en ze van binnenuit slopen "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
wat ben jij voor staal? koperdraad ofzo? maar ik respecteer je mening \m/ |
|
quote: wat ben jij voor staal?! is koperdraad ookal staal dan? |
|
quote: he, koningfart.... s.a.r.c.a.s.m.e!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
GRINNIK UP THE IRONS MENSEN \m/ |
|
quote: is da van slipknot " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
nee da's van een echte band, Iron Maiden \m/ |
|
ik vind dat iedereen die hier iets zegt over SK zonder een gegrond argument, geband moet worden in ieder geval zou ik graag weleens wat echte kritiek willen horen, "ze klinken als m'n stofzuiger" is natuurlijk niet echt bewijsbaar... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
OMG Een echt slipsnot topic |
|
quote: Weer zo'n held die Slipknot beoordeelt door naar de gemiddelde fan te kijken. |
|
Slipknot is hendig ruig enzo .. maar ik hoor van de ene dat ze uit elkaar zijn... en de andere zegge dat ze nog same zijn.. hoe zit dat nou? †his is my rifle †his is my pain and I will ex†ermina†e i† le††ing lead s†ream †hrough my vains |
|
Toffe nickname ze zijn nog bij elkaar...lijkt me logisch...met een nieuw album op komst he? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
†his is my rifle †his is my pain and I will ex†ermina†e i† le††ing lead s†ream †hrough my vains |
|
Godver. Weer zo'n Gothic doos. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[offtopic] Wat een tering smileys!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: wuust robuust |
|
quote:Je zit op het verkeerde forum.. ..tot ziens! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Dat soort verhalen gingen een ruim half jaar geleden rond, dat vooral Corey Taylor het zat zou zijn, en met Stone Sour verder wilde, en hij gaf ook nogal een eigenaardig interview in de Aardschok. Als je een heel klein beetje op de hoogte was gebleven had je kunnen weten dat ze een tour beginnen binnenkort en het nieuwe album over een maand in de winkel ligt. Je komt trouwens over als een slechte kloon, maar gezien je profiel zal dat wel niet. En kap eens met die kankersmilies. Doos. |
|
quote: Ja, idd. In dat interview liet hij blijken dat zelfs hij kotste op de gimmick die Slipknot geworden was en dat Slipknot uiteindelijk een heel slechte grap was. En hij liet de mogelijkheid ook niet onbenut om een aantal bandleden nog een dolk in de rug te steken. Nu blijkt dat dat interview de slechte grap was, want nu ruikt-ie weer geld... (Disclaimer: Ik heb verder niks tegen Slipknot. Maar wel tegen de achterbakse manier waarop Corey Taylor zich heeft uitgelaten in dat interview, waarin hij liet doorschemeren dat-ie liever nog gisteren dan vandaag met Slipknot zou stoppen. Verder hadden ze sowieso nog een contract voor 1 cd bij Roadrunner en Roadrunner is nu niet het label dat een band zonder slag of stoot laat gaan... tenminste niet als er nog geld aan te verdienen valt... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Als je een meester(es) in de quantum mechanica bent (zoals de rest van ZM) begrijp je dat een band tegelijkertijd "same kan zijn" EN "uit elkaar zijn". |
|
quote: Mogelijk was het net een interview dat kwam tijdens een bepaalde fase. We hebben toch allemaal wel eesn een uitspraak gedaan die op dat moment echt zo bedoeld was maar enigszins door emoties was aangedikt("Ik ga XXX op zijn/haar bakkes rammen"bijvoorbeels is een goede). En dat na een korte periode het tegendeel weer geldt (gezellig weer samen uitgaan/drinken/concerten bezoeken etc etc). |
|
quote: Tsja, het was geen uit zijn verbanden gerukte uitspraak of zo, maar een interview van 3 kantjes met Stone Sour van een jaar geleden. Boven het interview staat afgedrukt: "Slipknot = shit. Stone Sour = honesty." Citaat: "Hoe triest is het als je uiteindelijk moet concluderen dat Slipknot zelf de grootste, maar slechtste grap is die ooit is verteld. Een grap waarvan de clou ontbreekt en waar geen lol meer aan te beleven valt." Yeah right... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
oke nu ff hoe het wel in elkaar zit. Slipknot is bezig (of is inmiddels klaar) met hun voorlopig laatste album. Ze gaan nog wel touren maar dit wordt ook voorlopig hun laatste tour. Dit komt doordat o.a. Corey Taylor druk is met Stone Sour en Joey Jordison met de Murderdolls en nog een nieuwe band waar we zeker meer van gaan horen. |
|
En wat is dit? Een verklaring voor wat? Wat weten we nu meer? Niks dus. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |