IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Slipknot Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-04-2004 18:36 by Staalman Profiel van Staalman

nUEK Jezelf, sLIPKNot RULed!!! zE KNalleN ieDEREEn ERuit, zELFs beTER daN kOrn eN LImp bIZkuT....

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-04-2004 18:37 by Staalman Profiel van Staalman

Hellll yeahhhhhhhh, ik spreek ook breezah taal, nu kan ik infiltreren in hun wereld en ze van binnenuit slopen

koningbart
Usericon van koningbart
Posted 23-04-2004 18:37 by koningbart Profiel van koningbart

wat ben jij voor staal? koperdraad ofzo?

maar ik respecteer je mening

\m/

NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 23-04-2004 18:40 by NorthernThrone Profiel van NorthernThrone

quote:
Op 23 april 2004 18:37 schreef koningbart het volgende:

wat ben jij voor staal?! is koperdraad ookal staal dan?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-04-2004 18:40 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 23 april 2004 18:37 schreef koningbart het volgende:

he, koningfart.... s.a.r.c.a.s.m.e!!!

koningbart
Usericon van koningbart
Posted 23-04-2004 18:41 by koningbart Profiel van koningbart

GRINNIK

UP THE IRONS MENSEN

\m/

GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 23-04-2004 21:05 by GalleryOfSuicide Profiel van GalleryOfSuicidehttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

quote:
Op 23 april 2004 18:41 schreef koningbart het volgende:
GRINNIK

UP THE IRONS MENSEN

is da van slipknot

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

koningbart
Usericon van koningbart
Posted 24-04-2004 17:34 by koningbart Profiel van koningbart

nee da's van een echte band, Iron Maiden

\m/

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-04-2004 10:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

ik vind dat iedereen die hier iets zegt over SK zonder een gegrond argument, geband moet worden

in ieder geval zou ik graag weleens wat echte kritiek willen horen, "ze klinken als m'n stofzuiger" is natuurlijk niet echt bewijsbaar...

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 25-04-2004 10:41 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

OMG Een echt slipsnot topic

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-04-2004 11:07 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 23 april 2004 18:36 schreef Staalman het volgende:
nUEK Jezelf, sLIPKNot RULed!!! zE KNalleN ieDEREEn ERuit, zELFs beTER daN kOrn eN LImp bIZkuT....

Weer zo'n held die Slipknot beoordeelt door naar de gemiddelde fan te kijken.

Ðarkness-×-Bitch
×Ðøøð-lief×
Usericon van Ðarkness-×-Bitch
Posted 25-04-2004 11:41 by Ðarkness-×-Bitch Profiel van Ðarkness-×-Bitchhttp://www.cu2.nl/gothic-syna

Slipknot is hendig ruig enzo .. maar ik hoor van de ene dat ze uit elkaar zijn... en de andere zegge dat ze nog same zijn.. hoe zit dat nou?

†his is my rifle †his is my pain and I will ex†ermina†e i† le††ing lead s†ream †hrough my vains

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 25-04-2004 11:44 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

Toffe nickname

ze zijn nog bij elkaar...lijkt me logisch...met een nieuw album op komst he?

Like Some Snow-white Marble Eyes

Ðarkness-×-Bitch
×Ðøøð-lief×
Usericon van Ðarkness-×-Bitch
Posted 25-04-2004 12:27 by Ðarkness-×-Bitch Profiel van Ðarkness-×-Bitchhttp://www.cu2.nl/gothic-syna

†his is my rifle †his is my pain and I will ex†ermina†e i† le††ing lead s†ream †hrough my vains

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-04-2004 12:29 by Chelman Profiel van Chelman

Godver. Weer zo'n Gothic doos.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2004 12:30 by stigma Profiel van stigma

[offtopic] Wat een tering smileys!!

Subtiel kamerolifantje

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 25-04-2004 12:32 by Morbidaeth Profiel van Morbidaeth

quote:
Op 25 april 2004 11:41 schreef Ðarkness-×-Bitch het volgende:
Slipknot is hendig ruig enzo .. maar ik hoor van de ene dat ze uit elkaar zijn... en de andere zegge dat ze nog same zijn.. hoe zit dat nou?

wuust robuust

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 25-04-2004 12:55 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

quote:
Op 25 april 2004 12:27 schreef Ðarkness-×-Bitch het volgende:

Je zit op het verkeerde forum..

..tot ziens!

Like Some Snow-white Marble Eyes

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-04-2004 13:50 by CoenV Profiel van CoenV

quote:

Dat soort verhalen gingen een ruim half jaar geleden rond, dat vooral Corey Taylor het zat zou zijn, en met Stone Sour verder wilde, en hij gaf ook nogal een eigenaardig interview in de Aardschok.
Als je een heel klein beetje op de hoogte was gebleven had je kunnen weten dat ze een tour beginnen binnenkort en het nieuwe album over een maand in de winkel ligt.

Je komt trouwens over als een slechte kloon, maar gezien je profiel zal dat wel niet. En kap eens met die kankersmilies.
Doos.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-04-2004 14:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 april 2004 13:50 schreef CoenV het volgende:
Dat soort verhalen gingen een ruim half jaar geleden rond, dat vooral Corey Taylor het zat zou zijn, en met Stone Sour verder wilde, en hij gaf ook nogal een eigenaardig interview in de Aardschok.
(...)

Ja, idd. In dat interview liet hij blijken dat zelfs hij kotste op de gimmick die Slipknot geworden was en dat Slipknot uiteindelijk een heel slechte grap was. En hij liet de mogelijkheid ook niet onbenut om een aantal bandleden nog een dolk in de rug te steken.
Nu blijkt dat dat interview de slechte grap was, want nu ruikt-ie weer geld...

(Disclaimer: Ik heb verder niks tegen Slipknot. Maar wel tegen de achterbakse manier waarop Corey Taylor zich heeft uitgelaten in dat interview, waarin hij liet doorschemeren dat-ie liever nog gisteren dan vandaag met Slipknot zou stoppen. Verder hadden ze sowieso nog een contract voor 1 cd bij Roadrunner en Roadrunner is nu niet het label dat een band zonder slag of stoot laat gaan... tenminste niet als er nog geld aan te verdienen valt... )

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-04-2004 14:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:

Als je een meester(es) in de quantum mechanica bent (zoals de rest van ZM) begrijp je dat een band tegelijkertijd "same kan zijn" EN "uit elkaar zijn".

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-04-2004 14:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 april 2004 14:00 schreef altx het volgende:
Disclaimer: Ik heb verder niks tegen Slipknot. Maar wel tegen de achterbakse manier waarop Corey Taylor zich heeft uitgelaten in dat interview, waarin hij liet doorschemeren dat-ie liever nog gisteren dan vandaag met Slipknot zou stoppen.

Mogelijk was het net een interview dat kwam tijdens een bepaalde fase. We hebben toch allemaal wel eesn een uitspraak gedaan die op dat moment echt zo bedoeld was maar enigszins door emoties was aangedikt("Ik ga XXX op zijn/haar bakkes rammen"bijvoorbeels is een goede). En dat na een korte periode het tegendeel weer geldt (gezellig weer samen uitgaan/drinken/concerten bezoeken etc etc).

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-04-2004 14:18 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 april 2004 14:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Mogelijk was het net een interview dat kwam tijdens een bepaalde fase. We hebben toch allemaal wel eesn een uitspraak gedaan die op dat moment echt zo bedoeld was maar enigszins door emoties was aangedikt("Ik ga XXX op zijn/haar bakkes rammen"bijvoorbeels is een goede). En dat na een korte periode het tegendeel weer geldt (gezellig weer samen uitgaan/drinken/concerten bezoeken etc etc).

Tsja, het was geen uit zijn verbanden gerukte uitspraak of zo, maar een interview van 3 kantjes met Stone Sour van een jaar geleden.

Boven het interview staat afgedrukt:
"Slipknot = shit. Stone Sour = honesty."

Citaat:
"Hoe triest is het als je uiteindelijk moet concluderen dat Slipknot zelf de grootste, maar slechtste grap is die ooit is verteld. Een grap waarvan de clou ontbreekt en waar geen lol meer aan te beleven valt."

Yeah right...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

poisongirl
Usericon van poisongirl
Posted 25-04-2004 20:56 by poisongirl Profiel van poisongirl

oke nu ff hoe het wel in elkaar zit.
Slipknot is bezig (of is inmiddels klaar) met hun voorlopig laatste album. Ze gaan nog wel touren maar dit wordt ook voorlopig hun laatste tour. Dit komt doordat o.a. Corey Taylor druk is met Stone Sour en Joey Jordison met de Murderdolls en nog een nieuwe band waar we zeker meer van gaan horen.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-04-2004 20:58 by CoenV Profiel van CoenV

En wat is dit? Een verklaring voor wat? Wat weten we nu meer?

Niks dus.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com