|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vind gewoon dat Slipknot dikwijls neigt naar nu-metal toestanden waarbij vooral tienertjes aangesproken worden. Ook de teksten zijn gewoon... nuja, beïnvloedt door zwarte muziek, en dat is gewoonweg irritant en enerverend. 'Bout time I set this record straight Cuz all the needlenose punchin' is making me irate sick o'my bitchin' fallin' on deaf ears where you gonna be in the next five years Precies iets van mothafuckin 50 cent of zo , of die castraatmokka met zijn stickers op z'n gezicht... signature |
|
... sukkel ... |
|
quote: Ik vind het ook nogal een debiele tekst eigenlijk quote: uhuhuhu [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-07-2005 17:03] |
|
quote: En death en black metal (om maar niet te spreken van power metal en zo) heeft natuurlijk wel heel intelligente teksten. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Sorry, maar hebben we het hier over (een) individuele band(s) of over complete genres? |
|
quote: Dat beweer ik ook niet. Maar ik heb nog nooit van die negerrap teksten gezien bij een BM band. |
|
tuurlijk! lol, vooral die van Cradle! nee, natuurlijk niet, maar ze spreken mij alleszins meer aan de crap die ik verafschuw. Enne, check eens Kreator of zo, of Ritual Carnage. Tenminste geen , oe oe oe, ik ben ruig en zo , en jij bent dit en jij bent dat en oe oe oe... in ieder liedje komt bijna 37 keer het woordje I ... veelzeggend signature |
|
LOL dit slaat dus alles :p slipknot en neger teksten WHAHA doe normaal ik vind dat dus totaal niet he! |
|
waar moet t dan over gaan? over de dood? satan?hoe iemand doodbloed? |
|
quote: 50 cents : Wodie what you want, you want dope, you want coke Wodie what you want, you want X, you want dro Shit you got beef, I got a tec and a fo' You feelin' hot and moist, I even get you a ho If you don't got no whip, I get you a car If you don't got no skills, I get your some more My nigga we don't cut it, we serve it raw Got anythin you want, play us awful hard Slipknot : Bigidy-biggidy bitch boy, halfway hauser Can’t hear shit cuz I keep gettin’ louder Step up, and you get a face full o’ tactic Lippin’ off hard, goin’ home in a basket You got no pull, no power, no nuthin’ Now you start shit? well, ain’t that somethin’? Payoffs don’t protect, and you can’t hide if you want But I’ll find you - comin’ up behind you! neeeee... lijkt niet op elkaar signature |
|
Wel een beetje vergezocht om slipknot met rap te vergelijken... Slaat natuurlijk nergens op... [Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 23-07-2005 18:52] it ain't so bad to be a psychopath |
|
Ja dat bewijst natuurlijk weer dat je een gebrek aan kennis hebt over deze band. De lyrics die je laat zien zijn van spit it out, als je het nummer luistert snap je al gelijk dat het een nummer is dat je niet helemaal serieus moet nemen. Het is gewoon een lekker snel en gek nummer, een live favoriet. Post nu maar lekker eens lyrics van bijv. (sic) en de rest van hun nummers, dan kun je die neger teksten lekker in je hol steken. |
|
ik vind het gewoon klinken als een rnb groepje met wat gitaren, drummers, maskers en een blanke puberteits-attitude. signature |
|
quote: doe jij maar , ik zeg gewoon dat ik veel gelijkenissen zien qua stijl. signature |
|
quote:Jij luister veel naar rap zie ik, je praat ook al zwaar beroerd ... |
|
quote: Wat wil je , ik woon naast zo een teef die ganse dagen niets anders luistert, behalve als haar kankerkopgabberbroer thuis is. Alles die ook maar een beetje in de buurt van rap en rnbs komt wekt bij mij agressieve neigingen op. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-07-2005 18:58] signature |
|
Dan ben je een idioot. En het is 50 cent niet 50 cents. Wat kom jij aan met zielige argumenten zeg. Je baseert dit op 1 nummer! ja 1! En dan nog vergelijken met een mongool van een rapper. Te triest voor woorden. Ik daag je uit om van hun laatste album Vol.3 een nummer te vinden met zogenaamde 50 cent teksten. |
|
quote: Ik ben godverdomme blij dat niet wist slurper! En ik ken geen rappers die geen mongoloïde trekken hebben. enne, het laatste heb ik nog niet gehoord. Maar ja, nu zijn ze waarschijnlijk geëvolueerd... . Heel veel moeilijke woordjes en zo... signature |
|
Wat is er eigenlijk zo rap of r&b aan die teksten van slipknot? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Nee ze waren altijd al goed, het 1ste album was brijant, de 2e ook en de 3e heeft idd de beste teksten. Dat jij zo lame bent om een tekst van een nummer te posten dat niet serieus genomen moet worden bewijst gewoon dat je niet weet je over lult. |
|
Ja, erg gemakkelijk, muziek maken die je totaal niet serieus moet nemen... En moet je ook vooral je eerste grote hit van maken. Dan weten de mensen direct waarvoor je staat... Neemt niet weg dat ik een bepaald nummer erg goed vind. signature |
|
quote: Hmz, als je metal serieus gaat nemen dan kun je alles wel de prullenbak in smijten... Rare mensen die metalheads... Eerst Slipknot afkraken vanwege de teksten om vervolgens weer naar de meest intellectuele band aller tijden (ahem...) Cannibal Corpse of iets dergelijks te gaan luisteren. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |