|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
he bah slipknot . |
|
quote: uhu . |
|
Ik slip ook wel vaker over een knot ja |
|
mooie band toch slipknot aleen die maskers vind ik wel een beetje kinderachtig |
|
quote: Op de self-titled ook. En die schijf daarvoor (Mate Feed Kill Repeat uit mijn hoofd) is ook best aardig. Vol. 3 vind ik zelf niet zo boeiend. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Slipknot is gewoon een hele gave band. |
|
Stiekem vind ik dat ook nog steeds hoor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Het is je wel bekend waarom ze ze dragen? Ik vond een groot aantal nummers tot Vol.3 erg sterk, maar de sterke nummers van Vol.3 blazen wat mij betreft de eerdere toppers volledig uit het water. Alleen Wait & Bleed en Only One blijven overeind. Maar ja dat is mijn mening. Al met al blijven ze de top in hun genre. "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC |
|
welk genre is dat dan? en waarom zijn die maskers dan? om hun identiteit te bewaren? dat is de drummer en de zanger iig niet gelukt. maar alsk die clip van stonesour bekijk, snap ik wel waarom hij een masker draagt Je moeder. |
|
quote: De top in het nu-metal genre. Hoezee Maar inderdaad, waarom dragen ze die maskerzooi eigenlijk? |
|
''The masks were created by each member and are said to bring out the inner sickness in each of them. Some of the guys in Slipknot had help creating there masks. Another reason Slipknot wear the masks is so that they can have a life out side of Slipknot, cause these guys still like going to concerts and shit without having to get hasseled by people. To Slipknot the masks let the "music speak for itself" -Corey #8 '' |
|
amen to that.. nuja kben ook nog een fan van slipknot geweest (mijn nickname getuigt daarvan hehe) maar nu bennek ze wel even beu gehoord. Maar niet te min blijft Vol. 3 een steengoed album! |
|
quote: Stomme band, en live verschrikkelijk sneu. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Aha. Juist. Net zoiets als corpsepaint. Nog zoiets trouwens: "Hallo, ik ben Corey, maar ik noem mezelf even "8". En dit zijn mijn beste 2 maten; "6" en "3"!" |
|
Optreden als karakter werkt gewoon, ze hebben goed opgelet bij Kiss, Alice Cooper, noem ze maar op. Naast het gegeven dat ze met nogal veel lui zijn, een vrije zieke mythologie in stand houden met hun "wat zijn we toch evil" image, de muziek zelf is vrij apart als je ze onder nu-metal schaart en daarnaast is hun podium presentatie gewoon gaaf om naar te kijken. Ik heb zelf nooit begrepen waarom Slipknot in een keer zo'n hoog Limp Bizkit-achtig sell-out gehalte mee kreeg door de ouwe fans, ik zelf luister het nog graag. Iedereen die vroeger om wat voor reden dan ook Slipknot geluisterd heeft en gaaf vond, moet het nu nog steeds ergens gaaf vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Gnosis op 12-10-2006 14:28] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 12-10-2006 15:36] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Lachen man! Iedere metalhead weet toch dat je vroeger Slipknot luisterde om anders te zijn en daarna pas echt de metalwereld ingerold bent. Hoe kun je dat nu nog gaaf vinden?! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Laten we dat veranderen in nu-metal in het algemeen. Ik heb Snotlip nooit een bal aan gevonden. |
|
Toen dat self-titled album in 1998 ofzo uitkwam, vond ik het wel ok. Jammer dat hij binnen een paar maandjes ging vervelen...De cd erna vond ik meteen kut. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Ik ben geen Slipknot gaan luisteren om anders te zijn, ik droeg een Mechanical Animals shirt om anders te zijn. |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Wat is emo eigelijk? |
|
hetzelfde als homo iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |