|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Ruig" |
|
Wat een intens KUT topic is dit toch zeg Telkens weer diezelfde achterlijke discussies over het wel en wee van Slipknot op het podium! Kappen! Zeg eens iets zinnings ipv elke keer weer dat gezeik over die klote clowns en of ze nuttig zijn of niet! En vergelijken met de live abominatie Metallica heeft ook geen zin, pannenkoeken. Elke keer weer die godvergeten botmongoloide noobs die niet doorhebben dat het helemaal geen zin heeft om er serieus op in te gaan (of je nou negatief of positief commentaar hebt)... Samengevat: STFU NOOB! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
maar hun blijven ook gewoon de beste |
|
Het kan me niet rotten! Ik vind Slipknot ook een geweldige band, alleen 99% van hun fanbase en 75% van degenen die ze juist haten verdient een nekschot! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: jeetje, wat een goed onderbouwd argument. Zelth0r: Ik heb niks negatiefs meer gezegd, en blijf bij mijn standpunt: "Ieder zijn ding" En inderdaad, een groot deel van de fans (master-kut) Is walgelijk. Zo, dat was het. |
|
ja das waar. |
|
quote: En een heel terecht standpunt Ik had het ook niet over jou, al laat je masterkun happen en dat is irritant... Zo wordt het nooit een zinnig topic. Master kun verdient, tsja, akelige dingen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
DAAR moet ik je wel gelijk in geven. Ik voel me niet echt de man als ik daar sta te wachten voor een Slipknot concert. De mensen die om me heen staan, tja ik zou er niet vrienden mee willen worden. Maar eenmaal in de zaal zorgen ze toch dat er een energiek publiek aanwezig is. |
|
ik ben zelf ook 'fan'van slipknot maar vind de maskers eigenlijk ook belachelijk worden. eerst vond k t wel vet(toen k 13 was dus dat zegt genoeg)maar die tijd heb ik ondertussen wel gehad maar dit maakt hun muziek echt niet slechter hoor! [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 20-09-2005 15:48] |
|
quote: Dat zegt weinig. Een stroomuitval zou hun muziek ook niet slechter maken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
das waar maar zo denken de meeste mensen er volgensmij wel over |
|
ik zou er dan wel beter naar kunnen luisteren "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
Ik heb vanmiddag 9.0:Live gekocht maar man; wat is dat een heersch-plaat geworden zeg! Godverdomme nou...... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
... |
|
http://www.youtube.com/watch?v=406-QPLxuqk&search=Slipknot Check hoe die zanger het publiek bespeelt, op het einde. Best gaaf. |
|
quote: Dat had ik dus ook hé. Hier in het Twente zeggen we dan "wat'n kuuk'ns". Gaat hier wel op denk ik Filmpje is idd wel gaaf ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Slipknot's shows zijn echt heerlijk! Verder vind ik die barcode cd (ofzo iets) enorm vet! Maar wat is die Corey Taylor toch een arrogante zak man, ik heb nog met hem staan praten bij de ahoy, maar pff... En die Sid zag er behoorlijk uit als een zwerver Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Sliknot is gewoon de meeste toffe metal band die er bestaat! You cannot kill what you did not create! |
|
Zwaar overdreven maar op IOWA staan een paar nummer die goed te pruimen zijn. |
|
iowa is goed maar vol 3 is echt wel hun beste album!! You cannot kill what you did not create! |
|
quote: w000t Joey Jordison op ZM |
|
Ja, en goed nederlands dat ie spreekt he? |
|
En ja hoor, het Slipknottopic is omhoog geschopt, ik had niet anders verwacht Stelletje commerciele nu-metal n00bs |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |