|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kijk als je zo wil blijven zeiken meld me dan op msn aan ofzo maar ga niet alle topics zitten verneuken |
|
quote: Oja, ík was die topicverneuker... Kom op, zeg. Ach, ga je gang ook maar, ik ben geen mod. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-07-2005 14:41] |
|
jij begint telkens weer |
|
ja het ligt aan hem |
|
quote: Volgens mij was die post ervoor van jou al of topic |
|
goh, wat leuk een slipknot topic.... MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
Indeed. Het gaat allang niet meer over Slipknot, alleen maar over dat stomme ventje die het nodig vond dit topic weer omhoog te trappen en verder mensen verteld dat Slipknot tof is, en als ze dan iets negatiefs zeggen zijn ze direct 't bokje'. Zoek een leven man, en verveel ons niet langer met je gezeur! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Sorry... *kijkt naar de grond* Ik zal het nooit meer doen. Echt waar! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: krachitg gesproken vloek des doods MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
krachtige typo, dude Bruce Banner |
|
ze voelt zich waarschijnlijk nu heel trots |
|
So do you nu je deze opmerking gemaakt hebt... |
|
hehe, best wel ja |
|
Laat die kuthippie zelf een leven krijgen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
ja idd |
|
quote: Hihi, cute! quote: Och gut... Meneer wil graag ook even een 'stoere' duit in het zakje doen. En nu tyf ik hier op. Moest alleen nog even een soort van 'laat reageren'. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
leeft dit ding nu nog In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
zolang jij je dat al postend blijft afvragen... |
|
quote: Ja. Ik vind het vet gezellig! quote: 'ndeed! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: We laten jou toch ook in leven? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
jezus wat een hoop gezeik hier en waar zijn de mods op dit forum gebleven. Die zitten ergens op vakantie te zuipen zeker "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Geef ze groot gelijk There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Sorry, ze trommelen 'maar'met hun twee (of drie of whatever) Wat maakt het uit...Alleen op 'wait and bleed' kan k horen, de rest wil k geeneens aanhoren, dus zap kt weg op mn verzamelcdtjes Gatver... Wat een gelul in dit topic [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 26-07-2005 22:00] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Maar je kunt die verschillende partijen prima uit elkaar houden. Ze vullen elkaar nauwelijks aan, ze overlappen en 'verdikken' meestal. M.a.w. Joey's spel kan er vrij makkelijk uitgefilterd worden. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 26-07-2005 21:57] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |