|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ze hebben altijd vette shows enzo maar t geluid is niet altijd goed,, niet dat dat wil zeggen dat ze niet goed live zijn maar dat kan wel vaker tegenvallen |
|
nou wat ik heb gehoord is dat ze in paradiso erg goed moesten wezen en trouwens bekijk de hele dvd voor je gaat oordelen |
|
Ik heb 1x hele dvd uitgekeke, en ze 1x live gezien... hoe kan et dat een band als Metallica... 2 voorbands krijgt zoals Slipknot en Korn... kan et nog steeds nie begrijpe In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
waar zat jij aan te denken als voorprogramma dan? |
|
|
|
waarom kerel!!! OMDAT METALLICA GROOTS is bijna geen een band krijgt het voor elkaar om OF SLIPKNOT OF KORN in een voor progamma te krijgen!!! waarom metallica wel?? omdat zei zuper goed zijn! en slipknot en korn zijn super goeie, populaire band en die gaan echt niet in een 2e rangs band voor progamma staan! en ik durf te wedden dat ze nooit in een voorprogamma staan behalve dan in die van MetallicA |
|
quote: op alle superlatieven na heb je in dit geval wel gelijk |
|
en slayer |
|
hehe eindelijk is iemand die me snapt |
|
quote: Nou in december ervoor was dan Godsmack.. Das toch wel iets beter dan Slipsnot of Kornflakes lijkt mij ... maar voorprogramma voor metallica?? hmm.. zou et zo echt eigenlijk nie wete om eerlijk te zijn In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
dus jij denk dat slipknot en korn een slechter voor progamma is dan godsmac! Serieus kerel zoek een psychiater |
|
laten we erop houden dat ze een gelijk niveau hebben |
|
KEREL?! KEREL?! nou wordtie helemaal mooi... KEREL!? nou volgens mij wak nog altijd een meid hoor.. maar kan aan mij ligguh In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Mja. Zuper goed op plaat zijn ze al jaren niet meer. Live tegenwoordig is het ook niet zo best meer, zelfs de oude nummers komen live niet héél erg soepel uit de boxen. Tis de naam, hè. |
|
WHAHAHAHAHA jij bent te ziek voor woorden man!! echt waar 21 juni waren ze super! |
|
Slipknot... super... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: k vind je een man wijf vandaar de term kerel |
|
FozzY is toch een typische meisjesnaam? Hier in de buurt heten ze allemaal zo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: 1987 op de aardschokdag waren ze pas zuper goed! En toen waren ze al headliner. Eerder speelden Anthrax, Celtic Frost en Metal Church en nog meer. Weet je nog? |
|
quote: hahaha en dat zegt een ventje die naar slipknot luistert... heel serieus hahaha In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
heozo niet serieus dan?? omdat ik naar slipknot luister? die zieke shit waar jij naar luisterd is zkr alles |
|
quote: bij ons heten ze allemaal Leviathanica |
|
quote: Haha, dat was nog voor zijn geboorte. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: lol die oude posts [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 05-11-2007 14:08] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |