|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kutband punt Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: goed onderbouwd |
|
quote: Corspe paint is daarintegen wel kei gaaf natuurlijk. Of spikes/kogelriemen/legerbroeken/leer... ontopic: Het nummer wil hier niet downloaden, zal het thuis nog eens proberen, ben zeer benieuwd! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 01-04-2004 9:53] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Lordi...die zien pas slecht uit. |
|
quote: Ik vind het vrij origineel, en je kan echt niet ontkennen dat de shows van slipknot super energiek en gaaf om naar te kijken zijn. Ook al is het dan misschien niet helemaal jouw smaak. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Energiek: ja Gaaf: nee Dat is idd een kwestie van smaak. |
|
LOL weer hopeloze reacties hier....... |
|
Ik heb wel een cdtje van Slipknot thuis maar ik vind er maar bar weinig aan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik vind ze tot nu toe eigenlijk best wel ok eigenlijk, heb beide cd's en een dvd |
|
Hun 2e cd vind ik wel vet . Iowa daarentegen vind ik maar niks |
|
quote: Zoek je ruzie |
|
S L O T J E!!!!!!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Een collega van me (klassieke muziek-liefhebber) had "uit balorigheid" Divine Intervention + God Hates Us All van Slayer gekocht en een Slipknot CD (geen idee welke...). Slipknot kwam als beste uit de bus . Geen idee of dat meer over de latere Slayer of Slipknot zegt trouwens, want beiden zijn niet mijn ding. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Had jij er niet ooit een shirt van Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Vreemde collega. Kon je hem niet iets beters aanraden! Homeau F*ck hippies |
|
Ik raadde hem niets aan, ik zei toch dat hij het "uit balorigheid" had gedaan (zijn woorden). Collega's metal aanraden is niet mijn ding... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Snotlip vind ik enorm zuigen; ok het is hard en snel en intens en whatever, maar het is leeg, inhoudsloos lawaai en bevestiging van elk stereotype dat metalhaters hanteren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: He je omschreef net 90% van alle metal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee jouw kijk op 90% van alle metal De meeste metal die ik luister heeft wel -enige- diepgang en is toch niet pretentieus. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Iowa = de tweede cd. Touché, pussycat! |
|
heerlijke reacties alom. Oud Vuil. |
|
quote: iowa is de derde cd, ze hebben voor het titelloze debuut bij roadrunner nog een cd in eigen beheer uitgebracht met de naam 'mate feed kill repeat'. No meat is sweater |
|
quote: Metal met diepgang ? Dat slaat nergens op. Metal moet helemaal geen diepgang hebben, het moet beuken, ende bruut klinken. |
|
quote: in een clownspak rondstuiteren op een podium?? smaken verschillen, daar valt niet over te discusiëren, maar ik heb toch het idee dat Slipknot tegen veel op moet boksen (terwijl veel bands die morbid angel riffs recycleren weer eens als de nieuwste ontdekking worden binnen gesleept en alom worden bejubeld). Hoe kan een band die op zijn derde(ik bedoel dus IOWA) cd de rap etc invloeden vervangen door bijna deathmetal en blast beats nu commercieel zijn? het is mij een groot raadsel. ik zit in ieder geval met spanning op de derde cd te wachten. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-04-2004 8:29] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |