|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heersch! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Om over Slipknot te praten zegt de moderator in mij Kom jongens, back ontopic en stoppen met 't geslowchat.. meneer de kleuter is weg. Move along, nothing to see here. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ondertussen zijn er van Vermillion Part 2 en Before I Forget ook clips gemaakt. De laatste staat nog op UrbanChaosVideos, en die is best aardig. In die clip dragen ze hun maskers niet, maar komen hun gezichten niet of nauwelijks in beeld. Ziet er erg gelikt, en eigenlijk best stoer uit. Vermillion Part 2 was, zeker na Part 1, een superstom ding. edit: en ik heb gehoord dat ze nog één album maken en dan stoppen! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 31-05-2005 11:52] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja dat hebben we vaker gehoord There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: niet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ach ja zal mij ook een worst wezen allemaal, laat maar komen die handel There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ik refereerde stiekem ook aan het intens populaire Slipknot stopt topic. Volgens mij meer posts dan deze. Van mij mogen ze nog wel wat meer CD'tjes (en clips) maken,=. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Juist There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Slipknot stopt niet, er wordt zoveel bullshit op het internet gezet. Nog maar een kort weekje en dan los in paradiso! |
|
Inderdaad, heb er opzich wel zin in... Alleen even af wachten hoe ik dat ga doen met de terug reis... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Gister de videoclip van Befor I Forget gedownload. Leuke clip en goeie muziek! |
|
Ralph "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het concert begint best vroeg dus ik denk dat de trein terug geen probleem zal zijn. Hoewel ik niet weet waar je woont. |
|
quote:Goh ik krijg me daar vandaag toevallig de promosingle van .. straks ekkes beluustere |
|
quote: vrijwillig? ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
quote:Zekers, vind die laatste schijf prima te pruimen |
|
Moahaha, ik heb de special-edition ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ieder zijn smaak op dit moment luister ik zelf pearl jam ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
quote:LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYNE STALEY!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 01-06-2005 21:20] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Who gives a flying fuck |
|
quote:Wat heeft dat met Pearl Jam te maken? |
|
quote: Ik heb geen idee. Maare... Z'N AVATAR!! En verder vind ik Slipknot niet zo leuk. Moest alleen eem m'n LAAAAAYNE kwijt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Net even die clip gekeken. Best gaaf filmpie ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |