IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Slipknot Vorige pagina | Volgende pagina
CoenV
Usericon van CoenV
Posted 06-04-2004 15:31 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 6 april 2004 9:39 schreef Jenje het volgende:
Jep

Ik heb overigens nog een erg gaaf nummer met leden van slipknot, korn en acid bath.

Kazaa staat propvol met zulke nummers van meerdere bands die samen een nummer spelen, meestal maar vaag spul waarvan ik me afvraag of het wel echt door die bands gespeeld is.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2004 15:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 april 2004 0:50 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Slipknot beukt 99% van de huidige deathmetalbands tot bloedpoeder.
...

-Afgezien dat je met die overige 1% waarschijnlijk TMDC bedoelt-

Ja, en band X (vul de naam van een willekeurige grindcoreband in) beukt 99% van de huidige deathmetalbands tot bloedpoeder.
Dat is zo'n inwisselbare opmerking.

Als je zegt dat Slipknot 99% van de huidige nu-metalbands tot bloedpoeder beukt ben ik het met je eens, maar de vergelijking met deathmetal die meerdere mensen suggereren snap ik niet; kan iemand dat eens beargumenteren zonder triviale opmerkingen als 'het beukt' want dan ken ik er ook nog wel een paar.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2004 10:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik hoor van allerlei kanten dat ik Slipknot toch eens moet proberen en dat het best meevalt met het crappy nu-metal niveau, dus heb ik op het moment Iowa en Slipknot op m'n HD staan. Ik had me er al eens aan gewaagd toen "Wait and Bleed" net uit was, maar toen kon ik me er niet echt in vinden, te repetetief. Maar nu ik Iowa achter de kiezen heb moet ik zeggen dat het best meevalt. Ik weet nog steeds niet of ik ze echt goed vind, maar ze zijn in ieder geval geen slechte band. Ohja, en de drummer is een held.

Ik vind het nummer Iowa trouwens best bijzonder voor SK, daar laten ze wat meer songwriter capaciteiten zien.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 13-04-2004 11:08 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 13 april 2004 10:33 schreef ZelThoR het volgende:
Ik hoor van allerlei kanten dat ik Slipknot toch eens moet proberen en dat het best meevalt met het crappy nu-metal niveau, dus heb ik op het moment Iowa en Slipknot op m'n HD staan. Ik had me er al eens aan gewaagd toen "Wait and Bleed" net uit was, maar toen kon ik me er niet echt in vinden, te repetetief. Maar nu ik Iowa achter de kiezen heb moet ik zeggen dat het best meevalt. Ik weet nog steeds niet of ik ze echt goed vind, maar ze zijn in ieder geval geen slechte band. Ohja, en de drummer is een held.

Ik vind het nummer Iowa trouwens best bijzonder voor SK, daar laten ze wat meer songwriter capaciteiten zien.

Volgens mij zijn er ook heel veel, met slipknot begonnen.
Hoe erg ze het ook ontkennen.

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2004 11:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 april 2004 11:08 schreef Botzwaard het volgende:
Volgens mij zijn er ook heel veel, met slipknot begonnen.
Hoe erg ze het ook ontkennen.

Van "mijn" generatie misschien wel, al was dat eerder Grunge. Ik ben er in ieder geval niet mee begonnen, het kwam wel ergens in de "beginperiode" langs.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Roar
Somewhere Around Nothing
Usericon van Roar
Posted 13-04-2004 11:24 by Roar Profiel van Roar

zekers, ik moet zeggen dat ik neit veel jochies meer zie rondhuppelen ine en slipknot shirt, nirvana is weer 'in'geloof ik

ok ff terug ontopic: persoonlijk vind ik dat slipknot bij vlagen best aardige muziek kan maken: Purity, Wait And Bleed,My Plague en People=shit worden hiero nog best vaaak gedraait. Misschien nu ze 'uit' raken dat de 'echte'metalliefhebber het oppakt, tzou best kunnen dat slipknot over een paar jaar wel door het 'echte' metalpubliek geacepteert word.

Repent!

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 13-04-2004 11:27 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 13 april 2004 11:24 schreef Roar het volgende:
zekers, ik moet zeggen dat ik neit veel jochies meer zie rondhuppelen ine en slipknot shirt, nirvana is weer 'in'geloof ik

ok ff terug ontopic: persoonlijk vind ik dat slipknot bij vlagen best aardige muziek kan maken: Purity, Wait And Bleed,My Plague en People=shit worden hiero nog best vaaak gedraait. Misschien nu ze 'uit' raken dat de 'echte'metalliefhebber het oppakt, tzou best kunnen dat slipknot over een paar jaar wel door het 'echte' metalpubliek geacepteert word.

Gently... ook heel mooi...
Slipknot's nieuwe album komt op 25 mei uit...
ik weet niet wat jullie... maar ik bentoch wel weer beniewd...

Roar
Somewhere Around Nothing
Usericon van Roar
Posted 13-04-2004 14:05 by Roar Profiel van Roar

mooi? ik wil beukuh!

ne egrapje, ik zal het nr eens opzoekn =)

Repent!

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-04-2004 14:17 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Ik vind slipknot dikke crap, als ik naar herrie wil luisteren dan zet ik wel wat grindcore op en in vergelijking met "oldskool" death metal vind ik ze absoluut niets.

I am the 1%.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2004 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je moet ze ook niet met old school death vergelijken

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 13-04-2004 14:28 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 13 april 2004 14:17 schreef stoomfiets het volgende:
Ik vind slipknot dikke crap, als ik naar herrie wil luisteren dan zet ik wel wat grindcore op en in vergelijking met "oldskool" death metal vind ik ze absoluut niets.

Ik vind slipknot geen crap, en luister ook nog eens naar grindcore wat dacht je daar van
vind de bandjes Brutus en Inhume wel lekker...

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-04-2004 14:28 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 13 april 2004 14:24 schreef Jenje het volgende:
Je moet ze ook niet met old school death vergelijken

Waarmee dan?

Aangezien ik niet zoveel death luister...

I am the 1%.

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-04-2004 14:28 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 13 april 2004 14:28 schreef Botzwaard het volgende:
Ik vind slipknot geen crap, en luister ook nog eens naar grindcore wat dacht je daar van
vind de bandjes Brutus en Inhume wel lekker...

Wel leuk beetje ragmuziek, maar veel doet het me niet.

I am the 1%.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-04-2004 16:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 april 2004 10:33 schreef ZelThoR het volgende:

Ik sluit me helemaal bij jou aan.

Ik heb het gelijknamige album Slipknot origineel, maar nadat ik 'm gekocht had, kwam ik erachter dat ik Spit It Out en Wait And Bleed eigenlijk de enige goede nummers vond die erop staan (hoezo goede marketingstrategie met het uitkiezen van de clips...). Ik heb een keer een kopietje bemachtigd van Iowa, maar vond daar toen ook niet zo heel veel aan.

Maar gister toch maar weer eens Iowa opgezet en ik vond het eigenlijk best lekker klinken. Wil niet zeggen dat ik het gelijk een wereldband vind, maar ik heb het wel voor elkaar gekregen om Iowa tot het einde uit te zitten... En dat is me met het vorige album eigenlijk nog nooit gelukt (zo maar weer eens een poging wagen... ).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 13-04-2004 16:35 by MindFolter Profiel van MindFolterhttp://https://www.facebook.com/Prickrott

1 van de beste Slipknot platen vind ik toch Selftitled.

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 13-04-2004 16:37 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

opeens vindt iedereen het gaaf hehe

MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 13-04-2004 16:39 by MindFolter Profiel van MindFolterhttp://https://www.facebook.com/Prickrott

quote:
Op 13 april 2004 16:37 schreef Je Moeder het volgende:
opeens vindt iedereen het gaaf hehe

De nieuwste Slipknot schijnt
wel bagger te zijn...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2004 22:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 april 2004 16:12 schreef altx het volgende:
Ik sluit me helemaal bij jou aan.

Goed zo

quote:

Ik heb het gelijknamige album Slipknot origineel, maar nadat ik 'm gekocht had, kwam ik erachter dat ik Spit It Out en Wait And Bleed eigenlijk de enige goede nummers vond die erop staan (hoezo goede marketingstrategie met het uitkiezen van de clips...). Ik heb een keer een kopietje bemachtigd van Iowa, maar vond daar toen ook niet zo heel veel aan.

Maar gister toch maar weer eens Iowa opgezet en ik vond het eigenlijk best lekker klinken. Wil niet zeggen dat ik het gelijk een wereldband vind, maar ik heb het wel voor elkaar gekregen om Iowa tot het einde uit te zitten... En dat is me met het vorige album eigenlijk nog nooit gelukt (zo maar weer eens een poging wagen... ).

Ondertussen heb ik "Slipknot" en "Iowa" nog eens geluisterd en ik weet het nu zeker, "Slipknot" kan me gewoon niet bekoren en "Iowa" is geen wereldklasse, maar gewoon een goed album. Nu nog Mate Kill Feed Repeat (of whatever ) een keer luisteren en dan kan ik m'n definitieve mening vormen.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 13-04-2004 22:07 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 13 april 2004 16:39 schreef MindFolter het volgende:
wel bagger te zijn...

Ik heb ook wat minder positieve berichten gehoord, al ben ik nog steeds zwaar nieuwsgierig.

Curunír
Usericon van Curunír
Posted 13-04-2004 22:08 by Curunír Profiel van Curunír

Slipknot
Als mijn stofzuiger kapot is heb ik hetzelfde geluid.

"I find your lack of faith disturbing."

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 13-04-2004 22:08 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

Made Feed Kill Repeat, is een hele andere slipknot dan wij kennen, en daarom kun je het ook niet ermee vergelijken..
maar heb je em wel? (MFKR)

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 13-04-2004 22:09 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 13 april 2004 22:08 schreef Curunír het volgende:
Slipknot

Vette stofzuiger

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2004 22:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 april 2004 22:08 schreef Curunír het volgende:
Slipknot

Als jouw stofzuiger kapot is gaat ie muziek maken? Knap dingetje dan.

Verder mooi onderbouwde mening hoor

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 13-04-2004 22:12 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 13 april 2004 16:39 schreef MindFolter het volgende:
wel bagger te zijn...

Pulse of the maggots klinkt toch wel redelijk vraag me ook af wat ze nu weer hebben gedaan. Ik vind wel dat die gitaar solo nerges naar klinkt... wel snel offzow.. maar waarom snel als het niet klinkt

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2004 22:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 april 2004 22:12 schreef Botzwaard het volgende:
Pulse of the maggots klinkt toch wel redelijk vraag me ook af wat ze nu weer hebben gedaan. Ik vind wel dat die gitaar solo nerges naar klinkt... wel snel offzow.. maar waarom snel als het niet klinkt

Misschien proberen ze nu wat meer op Slayer te lijken?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com