|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo is dat, en iedereen die slipknot commercieel noemt moet zijn hoofd laten nakijken. |
|
Uhm.. Slipknot is wel commercieel... Maar dat neemt niet weg dat ze zo nu en dan best een leuk muziekje neerzetten Overigens mag Corey Taylor live bij Slipknot net zo zijn best doen als bij Stone Sour.. wat een verschil is dat live zeg.. Slipknot bagger, Stone Sour heel gaaf.. Maar goed.. cds zijn leuker van Slipknot. Doe mij maar S/T en Vol.3. IOWA vind ik kut. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Kennen mensen ook nog Downthesun, band van de clown van Slipknot? Ongeveer vergelijkbaar met Slipknot maar dan met een donkere sfeer. |
|
quote: Ben ik het niet mee eens.. Ze maken nog steeds ongelofelijk a-commerciele muziek, maar om de een of andere reden verkoopt het als een modderfokker en vinden enorm veel mensen dit tof.. Vandaag Iowa nog eens opgehad en dat is echt wel een knetterhard album! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Grote fout. Gaat u verder.. [Dit bericht is gewijzigd door Vijfje op 12-08-2007 21:31] |
|
quote: en als je dat uitmelkt/uitbuit ben je imho commercieel. Inter faeces et urinam nascimur |
|
En commercieel kan niet in metal? Metallica is ook commercieel, maar is dat dan slecht voor de metalwereld? Faustian Spirit of the Earth |
|
Metallica is imho het bewijs dat commercieel gaan fout gaat .... Slipknot is wat dat betreft muzikaal gezien geen steek veranderd door succes. |
|
Metallica wilde meer succes..dus door hun muziek te veranderen wilde ze een groter publiek halen...dit is dus fout gegaan..het publiek bleef uit..en de grote fans schare stapte collectief op. Ik betwijfel of slipnot dit gaat doen..ik zie ze niet direct zich op balads storten. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Vermillion Part 2 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee, dat heb ik niet gezegd. Een paar posts terug heb ik zelfs nog gezegd dat ik s/t en Vol.3 goed kan luisteren! En Metallica meestal ook wel (behalve St. Anger). Inter faeces et urinam nascimur |
|
Commercieel betekent toch gewoon dat ze goed geld verdienen met hun muziek? Of betekent het dat je naar de pijpen danst van geldwolven en ballads gaat schrijven omdat het in je contract staat? Fuck it man, alle lof, als ik zoveel geld kon verdienen met muziek maken... kom maar op. |
|
Broodtrommels, agenda's, pennen, onderbroeken, belleblzarers... Qua commercie doen ze het goed, gelijk hebben ze want zo groot als ze nu zijn blijft geen eeuwen duren. |
|
Inderdaad.. wat is er mis met wat geld verdienen. En als je zonodig je muziek wilt veranderen om nog meer geld te verdienen. Doe je best... Denk dat ik het niet snel zou doen, maar daarbij heeft er nooit iemand mij bakken geld aangeboden om een liedje te maken dusja. You're running in circles |
|
Ik hou niet zoveel meer van de muziek, maar ondanks dat vindt ik nog steeds dat de muziek niet echt voor de handliggend/toegankelijk is. Slipknot en IOWA vindt ik stukken minder dan vol. 3 die ik nog steeds wel aardig kan warderen (hoewel ik wel zap als t langskomt met shuffle) Dus respect voor het kwa muziek orineel blijven, maar het imago en de merch.: bleh "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Zelfs hier is een topic over. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/805740/6 OT: Kan eigenlijk alleen de eerste 2 albums van de heren waarderen, Mate, Feed, Kill, Repeat en Slipknot. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hoezo? Dat Metallica is afgegleden door commercie is onomstotelijk bewijs dat hetzelfde gebeurt met andere bands? Het hangt maar net af van invloed die externe factoren op een band uitoefenen of het uitdraait op een fiasco of niet, denk ik. Zoeken naar 'bewijs' dat commercie een goede of slechte influentie heeft op muziek lijkt me irrelevant. Of in ieder geval; ik ken ook talloze voorbeelden waarbij commercie geen slechte gevolgen heeft gehad. |
|
blerghhhhh slipsnot kvindt het eigelijk nergens op slaan..... oke oke ze hebben wel vette nummers maar ik zeg HELAAS tegen slipknot sorry mensen voor eens en altijd een metalist |
|
:') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: Dat meen je niet!! Godver.. *verbrandt Slipknot-albums en DVD* Ik maar denken dat je me tof zou vinden omdat ik naar ze luisterde.. Zou ze verdomd graag eens live zien.. En wat dat commercieel betreft, sjah.. Ik ken verdomd weinig bands in deze scene die zoveel succes hebben, maar gewoon stug hun ding blijven doen en lomp harde, en kwalitatief goeie albums blijven afleveren, zonder concessies te doen aan maatschappij of publiek.. En sjah, als er vraag is naar nóg meer t-shirtjes of desnoods aardappelschilmesjes met jouw logo erop.. Je zou gek zijn als je het niet deed, want die merchandise zorgt er mede voor dat je van je muziek kunt leven. En welke muzikant wil dat nou niet? Als ineens de halve wereld in NE1-shirtjes wil lopen (NE1 is mijn band dus), dan zorg ik ervoor dat die shirtjes er zijn, en van dat geld koop ik dan een fijne studio, een Dodge Viper, 3 Thaise masseuses, en alle tijd om te werken aan ons volgende album, zonder financiële druk. Maar ik denk dat elke band dat zou doen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik denk het niet, ik houd niet van Dodge Vipers.. |
|
luister de laatste dagen weer enorm veel de selftitled, goeie harde shit dit! Je moeder. |
|
Laatste is ook erg geinig ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |